4.416 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

skimmelsvamp skimmelsvamp

Hej Alle

Jeg skal have renset vores undertag af få skimmelsvamp, og det skal gøres af en prof.. og det skal gøres med tørdamp som skulle være det bedste i dag

Er der nogen som kender prisen pr.m2 og evt. et godt firma med en rimlig pris der kan klare opgaven
jeg bor v. ringsted

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skimmelsvamp
  • #2   8. nov 2009 nop det gør de ikke,,,, det er ikke en forsikrings dækket skade har prøvet

og kan ikke vente mere så nu skal det bare laves

• #3   8. nov 2009 hvilken tube undertag er det og ved du hvad der foresager skimmelsvampen??? det kunne tyde på manglende udluftning

• #4   8. nov 2009 Hej Jesper

Ja det er manglende ventilation det bliver lavet i samme omgang
    Undertag er af brader med tagpap på
    Er noget til det skal renses af, fejlen er fundet og bliver lavet så det ikke kommer igen,,,

• #5   8. nov 2009 har du ikke en håndværker du kan hænge op på det??
    det er for øvrigt et meget kendt problem
    men det er sikkert en god ide af får det fjernet..

• #6   8. nov 2009 Hej Jesper

Nej desvære har jeg ingen mulighed få at hænge nogen op på det det er noget der er lavet engang i 70 erne og huset er fra 28
    Har brugt det sidste halve år på forsikring, og de er ikke til at stikke i
    Ja det skal laves ingen tvivl der,,, var nu mere interesseret i en ca. pris pr m2 der er jo en del m2 der skal renses af

• #8   8. nov 2009 (link fjernet)

• #9   8. nov 2009 Hej Jan

Jeg har læst hvad der kan læset tror jeg,,, kender godt til skimmel og har fået taget prøver ovs.
    Nu står jeg og skal have det renset,,,, så det var hvis der evt. var en som arb. med det eller har fået det gjort så de evt. havde en ca. pris, er godt klar det er en ca. pris med det er jo meget rat at vide om man skal af med 30.000 eller 60.000 få at få det klaret

• #10   8. nov 2009 Der er forsikret md råd og svamp, men da skimmelsvamp ikke betraktes som skadlig få dit hus kun indeklima så høre den ikke der under
    Derfor er skimmelsvamp noget lort at få i sit hus

• #11   8. nov 2009 Flemming, det lyder ret underligt.. Kender da flere der har fået lavet Skimmelsvamp på forsikringen, har du evt. kontaktet en advokat med speciale i forsikringer? For skimmelsvamp er jo netop svamp?

Ellers ville jeg helt sikkert skifte forsikringsselskab...

Men ellers, så tror jeg bare du skal ringe rundt og få nogle ud og kigge på det.. Skimmelsvamp er så forskelligt, at det ikke bliver udregnet per m2. men for hele opgaven..

• #12   8. nov 2009 abvac.dk de kan klare det.. Få et bud..

• #13   8. nov 2009 Tore de har nok fået lavet deres skimmelsvamp som følgeskade af noget andet
    Mit problem er at det er et gammelt hus og derfor har jeg ikke fået sansynligtheds gjort at det er en følge skade pga manglende ventilation
    selv om jeg har en report der siger det ????
    Nu skal det væk så der ikke er noge chanse få min familie bliver mere syge af det

• #14   8. nov 2009 Tak steffen

Jeg må ringe rundt i morgen

• #15   8. nov 2009 Ja det koster jo ikke noget at få nogle tilbud..
    så få nogle ud og se på det..

• #16   8. nov 2009 Nej det er rigtigt,,, men det kunne jo være der lige var en her fra som havde en ca. pris
    men laves det skal det jo,, så må vi se om der også er penge til at lave alt det andet bagefter ,,, bare det kommer ud af huset så er jeg glad

Men tak få hjælpen alle sammen jeg skriver nå jeg har en pris så i kan følge lidt med

• #17   9. nov 2009 I min forsikring står der direkte at skimmelsvamp kun bliver dækket, hvis det er en følgeskade.

Og det er jo almen kendskab at svamp er svært at få dækket af forsikringen. Det er jo først når det går over i decideret råd, at man opdager det, og så dækker forsikringen ikke.

Fik engang forklaret at der er skimmelsvamp i alle huse (også helt nye, da det sidder i byggematerialerne), fordi skimmel er helt naturligt. Det er dog først når der er en konstant fugtkilde, at det begynder at kunne give problemer. Men hvis man fjerner fugtkilden, forsvinder skimmelen også igen, fordi skimmelsvamp er afhængigt af en fugtkilde

Kommentér på:
skimmelsvamp

Annonce