452 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Murer Tømrer Arkitekt Murer Tømrer Arkitekt

Så er det bestemt , jeg skal have bygget en Garage til mit hus ca 60 m2 , men hvordan starter jeg , ja selfølgelig med noget tegning og godkendelse ved komunen

Men hvem kan hjælpe, med at bygge her i vinter, er du ledig og har lyst til at tjene $$$$$$$$ så skriv en PM , skal nok også bruge en til alt det overornet , skriv hvad du kan , byggeriet er i Midtjylland mellem Århus og Horsens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Murer Tømrer Arkitekt
  • #1   3. nov 2009 Er det ikke lige i overkanten med en arkitekt til den bette garage..

• #2   3. nov 2009 Er det med jysk moms????

• #3   3. nov 2009 Per E:

Der skal sku da ikke arkitekt på sådan en projekt.. Men ring lige til mig imorgen.

Jeg har lidt kontakter til at gennemføre sådan et projekt..

• #4   3. nov 2009 hvor i landet er vi , jeg kan ordne hele byggeforløbet for dig

• #5   3. nov 2009 hov det står der jo , jeg undskylder

• #6   3. nov 2009 Om det er en arkitekt eller en tømmer så er der nogen regler der skal overholdes , og jeg ved komunen vil se nogen papierer med mål ,

Jeg har nogen ønsker , og jeg ved at der skal søges disp. men også at naboer siger ok , men det skal jo stadig søges og ikke tilgives smiley
    har fået en del PMer så det er sku fint nok , de bliver besvaret i morgen , når Øl smagningen er over smiley så kan jeg bedre se hvad jeg mangler af hjælp

De personer jeg kan se jeg mangler er
    1 The Boss der siger sådan skal det være
    2 Manden med gummiged og bobcat
    3 Muren
    4 Vvseren
    5 Ektrikkeren
    6 Tømrenen

Huset nu normal paracelhus ligger på langs med vejen som skal forlænges ud til skel hvor dobbelt garagen skal laves i skel og tagrykken skal forskydes ca 1 meter bagud , mener at der der må bygges 12 m i skel og fra hus til skel er der ca 5,5 m og med tegl tag som på huset
    Så enkel er opgaven
    Jeg har et budget på ca 200.000 kr og håber på at den er klar til foråret alt efter hvordan vinteren forløber

Men takker for alle besvarelser som er kommet , og kom bare med mere

• #7   4. nov 2009 Per:

Man kan faktisk godt få byggetilgivelse, har selv lige været processen igennem smiley

• #8   4. nov 2009 Haha Morten , ja jeg så dit projekt , men i et villakvarter , er det lidt sværer at bygge i skel smiley , det er højden det er galt med , men naboen vil også gerne have garage på samme måde , så de skal bygges sammen , når han får råd til det , så ingen nabo stridiheder om det , men de skal høres , Grrrrrrrrr ja sådan er det jo

PS det er først senere at de får at vide at der måske skal bygges et rullefælt ind , hmmmmmm ønskedrøm

Kommentér på:
Murer Tømrer Arkitekt

Annonce