{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Skal bestille bredbånd, men hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Skal have bestilt noget internet til konen og jeg, men jeg synes godt nok at det er lidt af en jungle, shit der er mange udbydere :S

Hvad skal jeg vælge?
Vi bruger kun nettet til at tjekke mail og surfe, ikke andet.
Har set lidt på Telenor, er det nogenlund stabilt og en fair pris?

Please hjælp smiley


Vh.
Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal bestille bredbånd, men hvor?
  • #1   3. nov 2009 Hold jer væk fra fullrate, har ikke haft andet end problemer med dem.
    Har lige nu Telenor, og det er skam ok, og meget stabilt.


  • #2   3. nov 2009 har telenor det køre godt

  • #3   3. nov 2009 der er nogen der har probelmer med Fullrate og så er der dem der ikke har.
    Jeg har haft erhvervslinie hos TDC i mange år , med masser af problemer og en enorm pris , så skiftede jeg får 1,5 år siden til Fullrate og kan kun sige kanonpris og det kører bare derudaf med 10mbit , hvilket TDC IKKE kunne levere på det samme kobber - og jeg har 10
    til 229 kr med fri telefoni og 2 numre


  • #4   3. nov 2009 FullRate kører stabilt her, mens mine erfaringer med CyberCity og TDC er temmeligt dårlige (dyrt og ustabilt)

  • #5   3. nov 2009 Kan høre på det hele, at det kommer lidt an på hvor heldig/uheldig man er smiley

    Telenor har 2Mbit til 169,- pr. måned, er det en okay pris?
    Kan se at fullrate har det samme, men der får man bare en trådløf router med.

    Puha, synes det er besværligt.


  • #6   3. nov 2009 Vi har ingen børn, og bruger stort set kun nettet til at tjekke mail, surfe og se lidt youtube og sådan, ikke download eller sådan noget.

    Tror der bliver telenor.


  • #7   3. nov 2009 fullrate herfra. god serveice, og stabil linie.

    thumps up herfra.

    Jonas


  • #9   3. nov 2009 Fullrate har også fungeret upåklageligt for mit vedkommende, billigt stabilt, og IP telefonen fungere også upåklageligt

  • #11   3. nov 2009 har du mulighed for at få fiber er det klart det bedste. hurtigt og billigt

  • #12   3. nov 2009 Har 40Mbit download og 10Mbit upload fra Fullrate med fastnet telefon med fri telefoni til 399,- om måneden

    og når forbindelsen testes er det noget mere end hvad de lover smiley dejligt.

    har INGEN problemer haft med dem ! syntes altid bare det virker, og fin fin service når man har spørgsmål osv.

    ( skal lige siges jeg bor 400 meter fra en Fullrate central ) ved ikke om det har betydning.


  • #13   3. nov 2009 ska lige siges min forbindelse er 40 / 10 Mbit, men måles til 65 / 24 Mbit. så de snyder ikke en smiley

  • #14   3. nov 2009 hey hvor bor du henne ad?
    har Struernet og der har aldrig været problemer i de 6-7 år jeg har haft dem.
    hvis der er noget der skal opdateres så sender de bare, ikke noget med man selv skal finde ud af det +
    ligepludselig en dag kom der bare en ny router ind ad døren fordi at så var jeg fremtids sikret mht opgradering af forbindelse. det må man da kalde service smiley


  • #15   3. nov 2009 Jeg har Telenor og det har jeg haft siden jeg flyttede hjemmefra for to-tre år siden (Dengang Cybercity...)... Det kører perfekt!

    For et stykke tid siden fik jeg brev om at jeg ville få ~dobbelt hastighed til samme pris - det havde jeg så ik li noget at bruge til, så i stedet beholdte jeg min hastighed og fik det 40 kr. billigere om måneden.

    Jeg har endnu ikke oplevet noget negativt ved Telenor!


  • #16   3. nov 2009 Jeg har kanon gode erfaringer med telmore, de er meget fair i pris og så er de efter min mening ekstremt serviceminded så hvis det mindste problem skulle opstå er de der straks.

  • #17   3. nov 2009 Jeg har haft TDC i laaang tid.. Med en 8/0,5mbit linie..
    Har kun haft nogle få problemer vedr flytning..
    Og har det de kalder en "bærelinie" dvs. uden fastnets telefon...

    Fuld tilfreds med det med forbehold for prisen..

    Forventer at få fiberen ind i starten af det nye år.. Så siger det "WROUM" med en 50/50 linie.. c",)

    /Rass


Kommentér på:
Skal bestille bredbånd, men hvor?

Annonce