{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sådan snyder du fotofælder!!!!
  • #1   10. mar 2006 hmm... det var den engelske version. jeg tror ikke at de når at aflæse din nummerplade hvis du buldre forbi med 170mph

• #2   10. mar 2006 Ja se 170mph det er så 272 kmt - De fleste steder hvor der er foto fælder herhjemme - Kan de give svære problemer at nå op på de hastigheder - Da de jo ikke så tit har foto fælder på motorvejne - dog på nogle at de lige lande veje - mes så melder næste problem sig straks - Kan sku ikke køre 272 på min smiley øv. Men de skal jo kunne se hvem der sidder bag rettet - dvs. styret så en fuldface hjelm burde jo udelukke muligheden for at de kan give os en bøde smiley stort smil.

• #3   10. mar 2006 Desværre ikke... den som ejer cyklen får bare bøden. De skal bare have nummerpladen... Hvis du kommer og siger 'det var ikke mig', ja så beder de oplyse hver der så skal have billetten. Kan du ikke dét, ja så er det værsgo at betale..

• #4   10. mar 2006 det skulle næsten prøves!?! ;o)

• #5   10. mar 2006 Matti: Men der er da noget med at man må nægte at fortælle hvem det var der kørte, hvis det er familie, hvor man så i stedet får en bøde på 500 kr. TROR jeg. Synes i hvert fald jeg har hørt om det, men vil ikke afvise at det bare er rygter smiley

• #6   10. mar 2006 He he... Jævnt surt hvis man prøver og kun når 265 km/t
    klip...klip...klip

• #7   10. mar 2006 Nej Rune... med den fart får du en betinget frakendelse... du kan ikke få 2 klip samtidig for fart... ;o) men nok for uforsvarlig kørsel, for hurtigt, på baghjul, i en overhaling over optrukne midterlinie, forkert vej om et helle og uden sele... det vil blive 5 klip... da du ikke for en for selen... ;o)

/Rumle

• #8   11. mar 2006 Måske man skla tage imod bøden hvis man siger det ikke var ejeren af cyklern der blev fotografere, men i teorien kan man vel ikke få klippene??? Kan vel altid sige man har den til salg, og det var en interreseret køber der prøvede den?

Kommentér på:
sådan snyder du fotofælder!!!!

Annonce