Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  K6,
  • #1   21. sep 2009 hehe, så lige galleriet. Der er nogle gode imellem smiley

• #2   21. sep 2009 Tja der er også sådan en her for børnene.

http://ekstrabladet.dk/gallerier/flash/article1214114.ece

Om jeg fatter man gider udstille sig selv på den måde der.

• #3   21. sep 2009 Christian B

hæ hæ .......... Nice on . .

: )

jeg skal nok gøre en indsast til fredags, patterne . .

mvh

• #4   21. sep 2009 Glæder vi os til -K6-, du har jo lidt og indhente fra i fredags.. smiley

• #5   21. sep 2009 Charlotte Evighedssingle (Hammerum)
    Hjælpe-Administrator

sig mig lige engang hvad I &#¤&#¤&"¤#&!&¤"& ( BANDE ORD )
    Laver du nu i Hammerum har du røget lange piber ...

• #6   21. sep 2009 Et eller andet må jeg ha røget, for hygger mig faktisk herover på trods af at jeg ikke har noget husalter (fjernsyn), men så længe jeg har mit indernet så hygger jeg.. smiley

Ej er flyttet herover pga jeg fik min mester til at opsige mit læreforhold, da jeg ikke rigtig kunne med ham mere arbejdsmæssigt, ikke at jeg har noget imod manden, han er super dygtig, jeg kunne bare ikke mere..

Så nu er jeg startet i skolepraktik i Herning, hvilket er ''*&2#''*¨^`%& syg for at sige mildt når jeg ikke lige kan finde en læreplads, det er ikke fordi det er vanvittig spændende og skrue i samme forskruet scooter når man mc lærling, get the point.. smiley men det er bedre end og stoppe uddannelsen helt, så lige nu fiser jeg for at sige det mildt rundt i hele jylland og på fyn for at finde en ny læreplads.. smiley

Forrestren hvad med den lovede biotur og middag på NOMA som lovede.. smiley

• #7   21. sep 2009 ja der er skrevet en pm.....

tænk sig du er flyttet bare for at slippe for at gå i byen med mig dam..

: /

det er sku nedern

• #8   21. sep 2009 Charlotte<< hvad med Frankies i Randers..? Jeg ved han har søgt een for ikke så længe siden.

Nu er Herning ikke det vilde sted mht. mc butikker... men hvad med Viborg...der er der et par stykker. Og i Holstebro er der også een.

Bare du ikke kommer ud til mc huset i kølkær...!

• #9   21. sep 2009 WSU: jeg har lige været 5 uger i Varde og skal nu 5 uger til Svendborg og Frankies kender jeg og det hverken vil eller må jeg udtale mig om herinde.. smiley

Men nu skal jeg lige have Svendborg overstået, så kan det være jeg er heldig og finde en læreplads til foråret, men må nok desværre tage til takke med div. skolepraktikpladser indtil da.

Ellers har jeg 5-6 steder som venter, meeen kommer der en og sige at de godt kan bruge mig med det samme så er jeg da flyttet hvorhen det nu skal være, fortrækker dog jylland og fyn, men så har jeg vist heller ikke begrænset mig helt.. smiley

-K6-: Du sige bare til så kommer jeg over på øen for en omgang fest, dropper helt sikkert forbi d.31/10.. smiley

• #10   21. sep 2009 : )

Kommentér på:
K6,

Annonce