963 visninger
|
Oprettet:
5 gode råd {{forumTopicSubject}}
Hvis du vil undgå at blive hevet med i bilka med konen igen.
5: Snig dig mistænkeligt rundt og nyn mission impossible temaet.
4: Læg dig i fosterstilling og skrig "stemmerne er tilbage" når de siger noget i højtalerne.
3: Byt om på indholdet af tilfældige indkøbsvogne.
2: Stil dig i et tøjstativ og skrig "tag mig, tag mig", når folk går forbi.
1: Stil dig ind i et prøve-rum og bank på hos naboen og spørg ham om han har mere toiletpapir
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 852
Stil dig hen og gør klar til at pakke varerne og når hun kigger uforstående, så sig:
Brug dit eget dankort kælling.
Hvis hun så begynder at kagle op, skal du bare fortsætte med højere stemmeføring:
Jeg er færdig med at bruge penge på dig. Hvad er det eneste jeg ber om? det er du bare engang imellem gidet at tage banditten i munden. GIDER DU SÅ AT SLUGE? nej selvfølgelig gør den forkælede dronning ikke det.
ved du hvad. Du kan pakke dit lort selv, jeg går ud i bilen og venter.
Det er her jeg plejer at vågne. Jeg skynder mig selvfølgelig at sige undskyld og går ud og tager opvasken eller ordner andre af mine pligter..
okt 2008
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 430
Vi var lige kommet ind i butikken, da de styrede direkte hen i tøjafdelingen - første stop tv efter indgangen - smart træk af Dansk Supermarked.
Jeg satte mig på kanten af nogle europaller.Det var den enested ledige siddeplads, for på alle stolene sad de andre ægtemænd og ventede.......og ventede.
Gav fruen min pung og sagde: "Jeg tager bussen hjem til sommerhuset" Det blev en rigtig lortelørdag.........
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 41 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.727
Kim.
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 6 Emner: 117 Svar: 777
Kunne være herre morsomt... Har nok ikke så meget med lillemor at gøre
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 149 Svar: 848
1. Jeg skal være affodret
2. Jeg skal være afskidt
3 jeg skal være afbollet.
godt tænkt;-)
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.362
det kunne sku være sjovt huske dog ligesolbrillerne og den der spiralledning der skal gå op til øret
5 gode råd