{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

5 gode råd {{forumTopicSubject}}

Hvis du vil undgå at blive hevet med i bilka med konen igen.

5: Snig dig mistænkeligt rundt og nyn mission impossible temaet.
4: Læg dig i fosterstilling og skrig "stemmerne er tilbage" når de siger noget i højtalerne.
3: Byt om på indholdet af tilfældige indkøbsvogne.
2: Stil dig i et tøjstativ og skrig "tag mig, tag mig", når folk går forbi.
1: Stil dig ind i et prøve-rum og bank på hos naboen og spørg ham om han har mere toiletpapir

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  5 gode råd
  • #1   29. aug 2009 Eller næste gang hun har fyldt vognen med unødvendigt skrammel, så gør følgende når i kommer hen til kassen.
    Stil dig hen og gør klar til at pakke varerne og når hun kigger uforstående, så sig:
    Brug dit eget dankort kælling.

Hvis hun så begynder at kagle op, skal du bare fortsætte med højere stemmeføring:
    Jeg er færdig med at bruge penge på dig. Hvad er det eneste jeg ber om? det er du bare engang imellem gidet at tage banditten i munden. GIDER DU SÅ AT SLUGE? nej selvfølgelig gør den forkælede dronning ikke det.
    ved du hvad. Du kan pakke dit lort selv, jeg går ud i bilen og venter.

Det er her jeg plejer at vågne. Jeg skynder mig selvfølgelig at sige undskyld og går ud og tager opvasken eller ordner andre af mine pligter..

• #2   30. aug 2009 Jeg var i Bilka, Slagelse med Fruen og den ældste datter.
    Vi var lige kommet ind i butikken, da de styrede direkte hen i tøjafdelingen - første stop tv efter indgangen - smart træk af Dansk Supermarked.
    Jeg satte mig på kanten af nogle europaller.Det var den enested ledige siddeplads, for på alle stolene sad de andre ægtemænd og ventede.......og ventede.
    Gav fruen min pung og sagde: "Jeg tager bussen hjem til sommerhuset" Det blev en rigtig lortelørdag.........

• #3   30. aug 2009 Sørg for at komme i den "rette" stemnig, gå i prøveboksen og kom ud med et par boksershorts på med rigeligt "fyld" i og råb, "er det her rigelt og ok til dig skat", så er det nok sidste gang du bliver taget med på den slags udflugter ;o)

Kim.

• #4   30. aug 2009 Bare gå ind i et prøverum og så råb: HVOR ER TOILET PAPIRET.. Så slipper du for at komme med en anden gang

• #5   30. aug 2009 Prøv at tage jakkesæt på, en walkie i hånden, og førfølg tilfældige mennesker. Når de så tager nogle varer, tager man sin walkie, og siger "Vi har en kode 35 i...-afdelingen, tilkald security"
    Kunne være herre morsomt... Har nok ikke så meget med lillemor at gøre smiley

• #6   30. aug 2009 finn nørbygaard sitat:

1. Jeg skal være affodret
    2. Jeg skal være afskidt
    3 jeg skal være afbollet.

godt tænkt;-)

• #7   30. aug 2009 Wagner !
    det kunne sku være sjovt smiley huske dog ligesolbrillerne og den der spiralledning der skal gå op til øret smiley

Kommentér på:
5 gode råd

Annonce