Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vælger bakken fra
  • #1   27. aug 2009 jeg gider ikke . ikke fordi der er ballade i kbh ( som der også var sidste år ) . jeg gider simpelthen bare ikke .

• #2   27. aug 2009 Måske man bare skal slå lidt koldt vand i blodet og gøre som man plejer/lyster!

Jeg nægter at tro at de skidesprællere kan forhindre os i at tage vores traditionstur til Bakken.

JEG møder sgu 100% friskt op smiley

• #3   27. aug 2009 jeg kommer

• #4   27. aug 2009 Selvfølgelig skal vi da lukke Bakken K6

Ellers har ballademagerne sgu da vundet!!!!

• #5   27. aug 2009 Knud...

jeg kunne da heller ikke drømme om at blive væk pga af alle de hovder....

men har hørt at andre ikke vil tage afsted, pga den ballade der er og det syntes jeg er noget trist noget

mvh

• #6   27. aug 2009 "men har hørt at andre ikke vil tage afsted ."

jeg tror sku ikke du kan se en forskel på om de 10 - 20 stykker du har hørt om ikke kommer k6 .

det var fuldstændig det samme sidste år og også til åbningen i år . og dem der vil det de kommer uanset .

• #7   27. aug 2009 Chris
    Enig i , kan nok ikke se om der mangler 10 - 30 styk lol lol

: )

• #8   27. aug 2009 Det kan måske godt være at pressen har focuseret meget på al det negative ved Nørrebro, men jeg har altid fået en positiv oplevelse derinde. Selvfølgelig skal vi lukke bakken, kun vejret kan holde os tilbage.
    PS: jeg har den sidste tid været meget på Nørrebro, Assistens kirkegård, idet jeg arbejdsmæssigt har en sag ifm metrobyggeriet, Alt ånder fred og ro derinde, som en jysk provinsby, så kom i bare.

• #9   27. aug 2009 Torben S (Greve) .
    du skriver

PS: jeg har den sidste tid været meget på Nørrebro, Assistens kirkegård, idet jeg arbejdsmæssigt har en sag ifm metrobyggeriet, Alt ånder fred og ro derinde, som en jysk provinsby, så kom i bare.

Jamen det er jo også en kirke gård... der skulle da gerne være stille og rolig.... ik..
    : )

• #10   27. aug 2009 K6
    Nej, der er rimelig meget aktivitet på den kirkegård. Folk ligger og soler sig + kapellet er omdannet til kulturhus. Der hvor vi bl.a skal arbejde, ligger Nastasha, er der er næsten altid mennesker + levende lys døgnet rundt. Det var bare lidt af det liv der findes. Derudover skal man jo til og fra, have møder på div spisesteder mm.

• #11   27. aug 2009 Torben:-)

Jeg er faktisk ikke uenig. I april havde jeg en trist oplevelse. Jeg havde været i en kiosk efter en pakke cigaretter, og da jeg kom ud, stod der en tre fire stykker ved min MC. De tre forlangte at se, hvad jeg havde i lommerne!!!

Det er selvfølgelig uacceptabelt, så jeg sagde:

"Nørrebro er en visitationszone, så selvfølgelig vil jeg lade mig visitere - MEN FANDEME IKKE AF JER! Ring efter politiet, har du ikke en selv, kan du låne min mobiltelefon!"

De gloede forbavsede på hinanden - og gik!

Ellers vil jeg nok sige, at man mærker meget lidt til de meget omtalte uroligheder.

• #12   27. aug 2009 Torben S (Greve) .

ok det viste jeg så ikke.....

• #13   27. aug 2009 Knud

det er sku da for sygt

• #14   27. aug 2009 vi kommer da nogle stykker fra jylland!!

• #15   27. aug 2009 Der var præcis den samme snak til åbningen, og det gik stille og roligt uden ballade. Er desværre cykel-løs for tiden, så jeg bliver i Odense. smiley

• #16   27. aug 2009 K6:

jeg er enig, det er for sygt. Det var på det tidspunkt, hvor der forrige gang var rigtig meget panik om tilfældigt skyderi.

Jeg havde faktisk hørt om, at disse "civile" forsøg på visitationer foregik - jeg tror nok at politiets visitationer i den indre by har en reel "etnisk skævhed", og på det tidspunkt var det hovedsagelig de bred hvide med tatoveringer, der skød. Visse af disse "civile visitationer" fik faktisk nogle temmelig ubehagelige forløb, så jeg havde egentlig på forhånd besluttet, hvad jeg ville gøre, hvis jeg kom ud for det - det fungerede jo fint:-)

• #17   27. aug 2009 Rgner også med at komme - dog i bil hvis det regner. Tager min søn på 7 år med (han har været med siden han var 2 år - dog ikke bagpå)

• #18   27. aug 2009 Selvfølgelig skal vi ind og give den Gas;-)

De skal jo først kunne nå at ramme os:-)

• #19   28. aug 2009 Tager den sgu ned af nørrebrogade om aftenen næsten dagligt..

Har endnu ikke set ballade der, siden omkring maj 2007..

Lad nu være med at blive pisket op af ekstrabladet, tror i virkelig at der vil være problemer med 5000 motorcykler samlet.. godt nok er mange af de baby gangstere dumme.. men de kan sgu da godt se at de er i undertal smiley

• #20   28. aug 2009 Nu er der forskel på medierne og virkeligheden.

• #21   29. aug 2009 ballade på Nørrebro? har jeg sgu ikke hørt meget til på det seneste! og der skal fandemeralleme mod til at begynde at lave ballade når der står 1500 MC-ister der har et godt sammenhold og der så kommet 15 bøller!!

• #22   29. aug 2009 Ja jeg har mod alle odds kunne få fri den dag, så med mindre det styrter ned skal jeg helt sikkert også derind...

Kommentér på:
vælger bakken fra

Annonce