Forpulede indbrudstyve Forpulede indbrudstyve
Konen og jeg bor i en forstad til Århus.
Her er (selvfølgelig) indbrud hele tiden, som i resten af landet. Naboen og venner har haft besøg af disse dovne svin, som ikke magter et arbejde.
Nu har jeg lige talt med naboen. De har tre gange inden for den sidste måned vågnet ved at, der lusket nogen rundt på terrassen midt om natten.
Den anden dag kom en fra vejen, hjem og overraskede en tyv i huset.
Ikke fordi det skal ende i en udlændingedebat, men der er kraft..... noget om snakken. Fyren som blev overrasket af ham der kom hjem, var mørk i huden.
Når jeg går tur med hundene rundt i byen, kan jeg se biler trille rundt. Enten er disse biler fyldt med nogen der har taget for meget sol, eller også er den på polske nummerplader.
Nu er forstaden vi bor i, tjahh det er vel hvad man kan kalde et "hvidt" område. Beboet af mennesker i arbejde og pensionister.
Hvad fanden laver diverse udlændinge her? De bor her ikke, de har ikke familier her og de arbejder her ikke. De er her kun for at udvælge ofre.
jeg kan simpelthen blive så rasende og afmægtig. Jeg passer mit og forsøger i min hverdag på alle måder at være overfor andre som jeg ønsker de skal være overfor mig. Jeg taler pænt til andre, giver plads og lytter. Jeg arbejder og betaler skat.
Hvori betår det rimelige at jeg (og alle andre) skal acceptere at det er blevet en del af livet at man må forvente indbrud i ens hjem.
Der er fandme ikke nogen i Danmark der har behov for at stjæle for at overleve. Arbejdløsheden er lav og vi har et offentlig system der hjælper. Dem som stjæler er dem som er nogen dovne svin og ikke gider yde en indsats 8 timer om dagen, eller ikke kan stille sig tilfredse med det som livet byder dem. Ja og så er der dem der bare overhovedet ikke har eller udviser nogen respekt for de mennesker de lever iblandt.
Hvorfor er det at retssystemet er så slapt? Hvorfor er det altid gengangere politiet snupper? Hvorfor er det politikerne har så travl med at gøre krimenelle til ofre, istedet for at bure dem inde så samfundet kan bevæge sig og sove frit? Hvorfor er det man taler så henrykt om de åbne grænser, med alle de følgeproblemer det skaber?
Jeg forstår det ikke. Og dem som ikke forstår hvorfor jeg skrev denne lange svada af galde, de skal betragte det som min stille form for terapi.
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.369
Den slår terapi med flere længder
apr 2007
Følger: 44 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 378
nov 2008
Følgere: 62 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.105
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 659
2 dage efter indbruddet opdagede jeg at de havde taget alt mit mc tøj, der grinte min kone af mig for,for det var der hun først så en reaktion fra mig( jeg flippede helt grøn) he he he
jeg overlevede det og sover stadigvæk godt om natten.
Men min datter,tør ikke gå først ind af døren,når vi kommer hjem fra et eller andet sted,og det pisser mig sq af at min datter ikke føler sig tryg hjemme,pga folk ikke kender forskel på mit og deres.
Man forvandler sig lige bagefter til Sherlock Holmes,og finder spor og mistænkelige mennesker overalt
Jeg håber i kommer hurtigt over det og i ikke har mistet noget der ikke kan købes igen.
nov 2008
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 659
Ha ha ha Så ka de sq lære det.
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 116
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 86
Har selv oplevet at der pludselig står nogen på grundstykket.... flere gange. Men det er slut nu. For NU skal de først overvinde en 300kg jern port ude ved vejen... derefter forbi et kamera, og skulle de gøre det og nå frem til huset er der en 55kg Rotweiler som masser sig ud gennem katte lemmen, skulle de også komme forbi den går alarmen igen inde i huset og så må jeg jo stå op og tage fat...
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 423
Tror sgu jeg skal have mig en hund.
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Naboen firma har haft en udtjent kassevogn til salg til afhentningspris.
De fik ca. 15 henvendelser og stort set alle var udlændinge...
Med til baggrunden for mit tråd, hører også at jeg i går fandt ud af at vi også har haft besøg om natten. Vi har 2 låger mellem indkørsel og baghave og de er altid lukkede. Naboen jeg talte med i går fortalte at, en morgen løb vores hunde rundt ude på vejen og vores "hovedlåge" stod åben. Jeg tror sgu ikke at vores eller kvikke hunde formår at åbne 2 låger.
nov 2008
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 692
Men de lod min gode gamle akai sterioforstærker, 2000kr .og en mobil telefon blive liggende.
Det er pisse irriterende og så tager de ikk engang noget af værdig... TÅBER
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 36 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 129
det var 2 dregne på en scooter
der fangede min lille hund dem. mens de kørte på scooteren. så dælme ud til de slog sig da hun rykkede dem af
men desværre slap den ene væk da hunden kun kunne holde den ene. men han var meget nem at snakke med. han havde ikk lyst til at snakke mere med hunden. men det var 2 junkie agtige gutter midt i 20erne
hvor vi kørte direkte ud til ham der stak af. og vi har aldrig døjet med sådan noget siden
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Var hjemme hos svigerforældrene sidste år, stod i deres baghave og snakkede (det var mørkt. Min hund, som eller reagerer på ALT, var afslappet. PLUDESLIG råbte naboen op, han var kommet hjem, opdaget porten til baghaven var åben, og overraskede en indbrudstyr der. han havde begge sine børn med sig, og jeg kunne høre han blev truet af indbrudstyven.
Jeg greb min hund (som dem der bor der kender) smed hende over hækken, og kastede mig selv efter
Min hund røg straks efter den misfarvede person, og det samme gjorde jeg. han fik, kunne jeg se, et enkelt nap i benet, idet han plankede den fra baghaven til bagboen. Vi fik ham desværre ikke!
Ringede til Polien, som sagde, at det skulle vi være glade for, da det ikke var min grund, og jeg havde fået min hund til at "angribe" DET MÅ MAN IKKE. det kan stort set kun forsvares på egen privat grund!!!
Jeg har personligt sat lysfølere op, der bader forhaven i lys, hvis nogen går ind. Alarm på bil og mc (var ikke nemt at monterer på min truder) SAMT et kamera, med nightvision, der fotografferer ALLE der går ind i min have/indkørsel, og straks uploader billedet til en ftp server. så selv om de tager ALT mit IT udstyr, har jeg forhåbenligt stadig noget info!
MEN vigtigeste udstyr jeg har, er et pensionist ægtepar, som nabo, med stue ind mod os. så de kan holde øje med alt, OG det gør de. Når der har været folk forbi, og jeg ikke er hjemme, skriver han nummerpladen ned.. (lidt vildt, men det generer ikke mig) de kan dog nu genkende de fleste famillie biler
OG så min elskede hund, men hun er jo desvære kun noget værd overfor en tyv, hvis han er uforberedt
mar 2007
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.351
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 136
dec 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 611
når det er allerværst sætter jeg en lille-Per film på og drømmer mig tilbage til dengang DK var dejligt og en slåskamp var en regulær slåskamp med et blåt øje!
Trist det skal gå i den retning...kan ikke gøre andet end at stemme på det rigtige parti.
Måske var det ikke de rigtige der vandt 2. verdenskrig tilbage i 40'erne...
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 378
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.936
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
politiet har ikke midler til at gøre noget, så må man jo selv tage affære
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 136
jan 2009
Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 546
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.803
Er du helt rask !!!!
Søg dog læge .. Det er sku da noget mærkeligt noget at skrive
nov 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 31
Vi lever med mange egoister omkring os.. Som kun er dem selv nærmest.. Jeg ser det også tit i debatter, hold da op hvor er der en del folk som er trælse at hører på..
Jeg længes også tilbage til de gamle tider. Ja synd men sandt, det bliver meget værre i fremtiden.. Det er det eneste faktum vi desværre kan forholde os til.. Et deprimerede faktum..
Jeg trro sku heller ikke lige du selv fatter hvad de selv skriver
" Er der nogle der kommer ind når vi er hjemme og jeg får mulighed for det slår jeg dem ihjel, der er jeg total kold.
"
<b> Hvad vil du så .. Sidde og grine i spjældet .. Tænk før i skriver
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
jeg ville pande dem nogle på hovedet, så de fattede det og IKKE kom tilbgae, men at strække den så langt at man bliver morder, det har jeg ingen intentioner om, men skulle det uheldige ske at han går kold af en lige højre og rammer bordkanten på vej ned, og dør af det, jamen så bliver jeg jo NØDT til at tage den straf også, men jeg ville aldrig slå nogen ihjel med vilje
men et par håndmadder ville ikke skade nogle, så ligger de også stille imens man binder dem og så ringer til panzerne, for at de kan komme og hente affaldet
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
Men der fra og til at likvidere dem !!!!! Hvordan syntes i selv det lydder ?
Rene J & Rumble V
Jeg ved ikke om i har børn ! Men tænk lige tanken .. Jeres barn laver et indbrud Eks. 20 Smøger Så kommer der en betjendt og ringer på døren ( Jeg må desvære meddele at deres barn er blevet Skudt da hav ville stjæle 20 smøger )
Forsat god aften Sagen er lukket ....
Så vil man sove godt om natten
nov 2005
Følger: 49 Følgere: 50 MC-er: 1 Emner: 179 Svar: 4.560
(link fjernet)
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
jun 2007
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 28 Svar: 80
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 692
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 47 Svar: 319
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Havde slev indbrud for et halvt år siden hvor de tog alt vi havde af værdi, så jeg kender følelsen, man bliver så forbandet harm.
nov 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 31
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 115 Svar: 1.310
godt nok lyder her som en ny verdens krig når jagten går ind på disse bambier.
men det er sku lidt betryggende at de stadig ka ramme .
og ja jeg ved godt at våben skal obevares i godkent aflåst skab. men kontrollen med dette er på højde med fødevarekontrollen
mar 2007
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 12
Vi har jo så mange grønne områder og de kan vel gøre lidt gavn som gødning.
Fanget selv en tyv som var ved at bryde min gammel bil en aften, de var to men fik kun den enè men hold da op det var skægt da jeg kastet rundt med ham og han tude og skreg som som en stukken gris
mar 2007
Så var det noget andet med ham jeg fangede, de var 2 der brød ind i min bil, som jeg kom gående, ham der havde sat sig på føresædet, ja jeg kunne heller ikke svare politiet på hvad der var sket, men inden de kom frem, stod han helt friviligt og oplyste navn og adresse på ham der stak af.
Sikke et rart meneske. (jeg forstår dog stadig ikke hvorfor han så så tilredt ud, MEN politiet konkluderede det måtte være sket under indbrudet i bilen, og han sagde dem ikke imod!!! så det var nok rigtigt..)
Det "sjove" var at han boede i den ejendom, hvor jeg på det tidspunkt sad som formand...han følte sig sgu lidt forfulgt sagde han.....
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 12
Nu skrev jeg jo ikke noget om nogen der fik tæv, bare at han blev kastet lidt rundt , og det er jo mere ondt at forfølge mennesker når de nu har fået deres straf Haha godt gået...
mar 2007
men hold da op det var skægt da jeg kastet rundt med ham og han tude og skreg som som en stukken gris
Du skriver det var dig der gjorde det
jeg bærer ikke nag. MEN hævner mig da gladeligt, hvis chanchen er der!!
Forpulede indbrudstyve