1.351 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 44 Svar

Forpulede indbrudstyve Forpulede indbrudstyve

Konen og jeg bor i en forstad til Århus.
Her er (selvfølgelig) indbrud hele tiden, som i resten af landet. Naboen og venner har haft besøg af disse dovne svin, som ikke magter et arbejde.

Nu har jeg lige talt med naboen. De har tre gange inden for den sidste måned vågnet ved at, der lusket nogen rundt på terrassen midt om natten.
Den anden dag kom en fra vejen, hjem og overraskede en tyv i huset.

Ikke fordi det skal ende i en udlændingedebat, men der er kraft..... noget om snakken. Fyren som blev overrasket af ham der kom hjem, var mørk i huden.
Når jeg går tur med hundene rundt i byen, kan jeg se biler trille rundt. Enten er disse biler fyldt med nogen der har taget for meget sol, eller også er den på polske nummerplader.
Nu er forstaden vi bor i, tjahh det er vel hvad man kan kalde et "hvidt" område. Beboet af mennesker i arbejde og pensionister.
Hvad fanden laver diverse udlændinge her? De bor her ikke, de har ikke familier her og de arbejder her ikke. De er her kun for at udvælge ofre.

jeg kan simpelthen blive så rasende og afmægtig. Jeg passer mit og forsøger i min hverdag på alle måder at være overfor andre som jeg ønsker de skal være overfor mig. Jeg taler pænt til andre, giver plads og lytter. Jeg arbejder og betaler skat.
Hvori betår det rimelige at jeg (og alle andre) skal acceptere at det er blevet en del af livet at man må forvente indbrud i ens hjem.

Der er fandme ikke nogen i Danmark der har behov for at stjæle for at overleve. Arbejdløsheden er lav og vi har et offentlig system der hjælper. Dem som stjæler er dem som er nogen dovne svin og ikke gider yde en indsats 8 timer om dagen, eller ikke kan stille sig tilfredse med det som livet byder dem. Ja og så er der dem der bare overhovedet ikke har eller udviser nogen respekt for de mennesker de lever iblandt.

Hvorfor er det at retssystemet er så slapt? Hvorfor er det altid gengangere politiet snupper? Hvorfor er det politikerne har så travl med at gøre krimenelle til ofre, istedet for at bure dem inde så samfundet kan bevæge sig og sove frit? Hvorfor er det man taler så henrykt om de åbne grænser, med alle de følgeproblemer det skaber?

Jeg forstår det ikke. Og dem som ikke forstår hvorfor jeg skrev denne lange svada af galde, de skal betragte det som min stille form for terapi.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forpulede indbrudstyve
  • #1   26. aug 2009 Man skal ikke undervurdere effekten af korporlig afstraffelse.
    Den slår terapi med flere længder

• #2   26. aug 2009 Jeg kan garantere for, hvis jeg fanger en hos mig, får han så mange høvl, at han ikke engang tør tænke tanken om indbrud igen...

• #3   26. aug 2009 Kunne dine naboer der ikke udtænke en lille overraskelse til deres uindbudte gæster på terassen, f.eks en lavt siddende snubletråd og et eller andet meget tungt der vælter eller endnu bedre lån en stor glubsk køter og så ellers ud med den når nogen pusler rundt, DET VIRKER..

• #4   26. aug 2009 Jeg føler med jer,vi havde selv indbrud sidste sommer,det er sq surt at komme hjem og se ens terrassedør stå åben.
    2 dage efter indbruddet opdagede jeg at de havde taget alt mit mc tøj, der grinte min kone af mig for,for det var der hun først så en reaktion fra mig( jeg flippede helt grøn) he he he
    jeg overlevede det og sover stadigvæk godt om natten.
    Men min datter,tør ikke gå først ind af døren,når vi kommer hjem fra et eller andet sted,og det pisser mig sq af at min datter ikke føler sig tryg hjemme,pga folk ikke kender forskel på mit og deres.
    Man forvandler sig lige bagefter til Sherlock Holmes,og finder spor og mistænkelige mennesker overalt smiley
    Jeg håber i kommer hurtigt over det og i ikke har mistet noget der ikke kan købes igen.

• #5   26. aug 2009 Kan huske en gang vi selv havde problemet, jeg opdagede en sen aften at en eller anden futtede rundt ved vinduerne i den side af huset ud mod haven, jeg lod som ingenting og gik ud og lukkede hunden ud af køkkendøren, jeg skal satme love for der blev liv i haven da vovsen opdagede fætterlangfinger, næste dag kunne vi se nogle meget lange skridt i perlestenene og en rund plet midt på parkeringspladsen, hvor de åbenbart havde danset lidt rundt..:)

• #6   26. aug 2009 Bertil A
    Ha ha ha Så ka de sq lære det.

• #7   26. aug 2009 Har set hvordan østeuropæere har stået og kigget over skulderen af en dame der tastede sin pinkode ind på en benzintank . . . . Men hvis man er imod deres "berigelse" af det danske samfund er man vel RACIST ?

• #8   26. aug 2009 Næh, for østeuropærere er vel af den kaukasiske race som vi andre?

• #9   26. aug 2009 Ja... der kommer meget igennem de åbne grænser...

Har selv oplevet at der pludselig står nogen på grundstykket.... flere gange. Men det er slut nu. For NU skal de først overvinde en 300kg jern port ude ved vejen... derefter forbi et kamera, og skulle de gøre det og nå frem til huset er der en 55kg Rotweiler som masser sig ud gennem katte lemmen, skulle de også komme forbi den går alarmen igen inde i huset og så må jeg jo stå op og tage fat... smiley de er velkommen hos mig hvis de absolut skal negle nogle ting.

• #10   26. aug 2009 Bertil A: klasse!!

Tror sgu jeg skal have mig en hund.

• #11   26. aug 2009 Søren B. Nu nævner du kassevogne.
    Naboen firma har haft en udtjent kassevogn til salg til afhentningspris.
    De fik ca. 15 henvendelser og stort set alle var udlændinge...

Med til baggrunden for mit tråd, hører også at jeg i går fandt ud af at vi også har haft besøg om natten. Vi har 2 låger mellem indkørsel og baghave og de er altid lukkede. Naboen jeg talte med i går fortalte at, en morgen løb vores hunde rundt ude på vejen og vores "hovedlåge" stod åben. Jeg tror sgu ikke at vores eller kvikke hunde formår at åbne 2 låger.

• #12   26. aug 2009 Bagefter blev jeg faktisk lidt beklemt ved situationen, det kunne jo også være naboen eller noget , men hvad faen hvis nogen render rundt i ens have midt om natten sååå..

• #13   26. aug 2009 Bor også i en forstad havde indbrud på mit kollegieværelse de løb med en 4-5 år gammel bærbar jeg havde pensioneret og en sportstaske
    Men de lod min gode gamle akai sterioforstærker, 2000kr .og en mobil telefon blive liggende.
    Det er pisse irriterende og så tager de ikk engang noget af værdig... TÅBER

• #14   26. aug 2009 vi havde engang indbrud i vores værksted

det var 2 dregne på en scooter

der fangede min lille hund dem. mens de kørte på scooteren. så dælme ud til de slog sig da hun rykkede dem af smiley

men desværre slap den ene væk da hunden kun kunne holde den ene. men han var meget nem at snakke med. han havde ikk lyst til at snakke mere med hunden. men det var 2 junkie agtige gutter midt i 20erne

hvor vi kørte direkte ud til ham der stak af. og vi har aldrig døjet med sådan noget siden

• #15   26. aug 2009 Ja, det er sku træls, man ikke kan have sit hjem i fred.

Var hjemme hos svigerforældrene sidste år, stod i deres baghave og snakkede (det var mørkt. Min hund, som eller reagerer på ALT, var afslappet. PLUDESLIG råbte naboen op, han var kommet hjem, opdaget porten til baghaven var åben, og overraskede en indbrudstyr der. han havde begge sine børn med sig, og jeg kunne høre han blev truet af indbrudstyven.

Jeg greb min hund (som dem der bor der kender) smed hende over hækken, og kastede mig selv efter smiley (ynkeligt syn når 130kg mand tror han hopper over en 2m høk, og nok snaere kom igennem den!)..
    Min hund røg straks efter den misfarvede person, og det samme gjorde jeg. han fik, kunne jeg se, et enkelt nap i benet, idet han plankede den fra baghaven til bagboen. Vi fik ham desværre ikke!

Ringede til Polien, som sagde, at det skulle vi være glade for, da det ikke var min grund, og jeg havde fået min hund til at "angribe" DET MÅ MAN IKKE. det kan stort set kun forsvares på egen privat grund!!!

Jeg har personligt sat lysfølere op, der bader forhaven i lys, hvis nogen går ind. Alarm på bil og mc (var ikke nemt at monterer på min truder) SAMT et kamera, med nightvision, der fotografferer ALLE der går ind i min have/indkørsel, og straks uploader billedet til en ftp server. så selv om de tager ALT mit IT udstyr, har jeg forhåbenligt stadig noget info!

MEN vigtigeste udstyr jeg har, er et pensionist ægtepar, som nabo, med stue ind mod os. så de kan holde øje med alt, OG det gør de. Når der har været folk forbi, og jeg ikke er hjemme, skriver han nummerpladen ned.. (lidt vildt, men det generer ikke mig) de kan dog nu genkende de fleste famillie biler smiley

OG så min elskede hund, men hun er jo desvære kun noget værd overfor en tyv, hvis han er uforberedt smiley

• #16   26. aug 2009 Stave kontrol købes!!

• #17   26. aug 2009 De skulle have en røvfuld

• #18   26. aug 2009 ....Måske en videreudvikling af 'badetøflomat MK III' kunne bruges til noget!? Jeg har selv haft tanken ihverttfald.

• #19   26. aug 2009 Det er synd sådan et godt land skal ødelægges fordi vi har for mange "frisindede" der vil give plads til alle...

når det er allerværst sætter jeg en lille-Per film på og drømmer mig tilbage til dengang DK var dejligt og en slåskamp var en regulær slåskamp med et blåt øje!

Trist det skal gå i den retning...kan ikke gøre andet end at stemme på det rigtige parti.

Måske var det ikke de rigtige der vandt 2. verdenskrig tilbage i 40'erne...

• #20   26. aug 2009 folk der laver bræk er ikke kun tyve og indtrængere, de er det laveste der findes.... hvor lavt kan man synke.... fy for satan

• #21   26. aug 2009 Apriliaegernet Avocado !: Er du sikker på du er helt færdigbagt???

• #22   26. aug 2009 fanger jeg en uvedkommende i mit hjem, så får han nogle tæv, og så tager jeg den eventuelle straf bagefter, MED GLÆDE

politiet har ikke midler til at gøre noget, så må man jo selv tage affære

• #23   26. aug 2009 Sidder endnu engang og tænker; hva' var der egentligt galt med det go'e gamle nakkeskud'???

• #24   26. aug 2009 hva blev der af det med at få den ene hånd hukket af ?

• #25   26. aug 2009 RUMBLE V

Er du helt rask !!!!

Søg dog læge .. Det er sku da noget mærkeligt noget at skrive

• mogens
    mogens Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 31
    #26   26. aug 2009 Jeg kan kun give jer allesammen ret. Det er frygteligt som dette land har udviklet sig til et sørgeligt land med en masse tumper.. Hvor mange mennesker er ligeglade med alle andre, end selvfølgelig dem selv. Snak med en indbrudstyv eller en idiot.. Og spørg ham om han er ked af at have siddet længe i spjældet. Han vil garanteret sige, ja alle de spildte år jeg har brugt der.. Jeg skulle ikke have været blevet fanget. Det er jeg ked af... Men jeg er ikke ked af alt det jeg har gjort mod andre. Og alt det jeg har ødelagt. (nu er det jo så sådan i Dk andedammen at en indbrudstyv altid er på fri fod, næsten.. Også derfor der er så mange tyverier.. Tyv = ingen straf..

Vi lever med mange egoister omkring os.. Som kun er dem selv nærmest.. Jeg ser det også tit i debatter, hold da op hvor er der en del folk som er trælse at hører på..

Jeg længes også tilbage til de gamle tider. Ja synd men sandt, det bliver meget værre i fremtiden.. Det er det eneste faktum vi desværre kan forholde os til.. Et deprimerede faktum..

• #27   26. aug 2009 Rene J
    Jeg trro sku heller ikke lige du selv fatter hvad de selv skriver

" Er der nogle der kommer ind når vi er hjemme og jeg får mulighed for det slår jeg dem ihjel, der er jeg total kold.
    "

<b> Hvad vil du så .. Sidde og grine i spjældet .. Tænk før i skriver

• #28   26. aug 2009 rene, jeg er delvis enig med dig

jeg ville pande dem nogle på hovedet, så de fattede det og IKKE kom tilbgae, men at strække den så langt at man bliver morder, det har jeg ingen intentioner om, men skulle det uheldige ske at han går kold af en lige højre og rammer bordkanten på vej ned, og dør af det, jamen så bliver jeg jo NØDT til at tage den straf også, men jeg ville aldrig slå nogen ihjel med vilje

men et par håndmadder ville ikke skade nogle, så ligger de også stille imens man binder dem og så ringer til panzerne, for at de kan komme og hente affaldet

• #29   26. aug 2009 BAMF

• #30   26. aug 2009 Det er ikke nogen tvivl om de skal have nogle på munden Helt enig ..
    Men der fra og til at likvidere dem !!!!! Hvordan syntes i selv det lydder ?

Rene J & Rumble V

Jeg ved ikke om i har børn ! Men tænk lige tanken .. Jeres barn laver et indbrud Eks. 20 Smøger Så kommer der en betjendt og ringer på døren ( Jeg må desvære meddele at deres barn er blevet Skudt da hav ville stjæle 20 smøger )

Forsat god aften Sagen er lukket ....

Så vil man sove godt om natten

• #31   26. aug 2009 Vil ikke hænge nogen ud, men denne bruger har det med at se på cykler til salg, og så hente dem om natten :@

(link fjernet)

• #32   26. aug 2009 Tak for advarslen

• #33   26. aug 2009 hvilken bruger?

• #34   26. aug 2009 Jaa man skal sku passe på nu om dage

• #35   26. aug 2009 ja ham kender jeg godt man ska passe lidt på med ham der smiley

• #36   26. aug 2009 Det var sku godt vi fik de åbne grænser *lol*

• #37   26. aug 2009 "Velkommen" til det danske retssamfund.
    Havde slev indbrud for et halvt år siden hvor de tog alt vi havde af værdi, så jeg kender følelsen, man bliver så forbandet harm.

• mogens
    mogens Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 31
    #38   26. aug 2009 Ja ham vil jeg ikke kendes ved!

• #39   26. aug 2009 sjovt nok har vi ikke mange indbrud her ude på landet hvor jeg bor måske er det fordi alle mine naboer har jagttegn og er så gamle at de kan huske krigen ;o)
    godt nok lyder her som en ny verdens krig når jagten går ind på disse bambier.
    men det er sku lidt betryggende at de stadig ka ramme .
    og ja jeg ved godt at våben skal obevares i godkent aflåst skab. men kontrollen med dette er på højde med fødevarekontrollen

• #40   28. aug 2009 Tror nu fødevarekontrollen er langt mere effektiv smiley

• #41   14. dec 2009 Kunne man ikke lave et område hvor det var frit for enhver at aflever en tyv død eller levende, det kunne så får navnet: den ukendtes tyvs grav,
    Vi har jo så mange grønne områder og de kan vel gøre lidt gavn som gødning.

Fanget selv en tyv som var ved at bryde min gammel bil en aften, de var to men fik kun den enè men hold da op det var skægt da jeg kastet rundt med ham og han tude og skreg som som en stukken gris smiley

• #42   14. dec 2009 Rene det var dog en lam holdning at tæve folk, jeg kan og vil ikke accepterer sådan noget.

Så var det noget andet med ham jeg fangede, de var 2 der brød ind i min bil, som jeg kom gående, ham der havde sat sig på føresædet, ja jeg kunne heller ikke svare politiet på hvad der var sket, men inden de kom frem, stod han helt friviligt og oplyste navn og adresse på ham der stak af.

Sikke et rart meneske. (jeg forstår dog stadig ikke hvorfor han så så tilredt ud, MEN politiet konkluderede det måtte være sket under indbrudet i bilen, og han sagde dem ikke imod!!! så det var nok rigtigt..)

Det "sjove" var at han boede i den ejendom, hvor jeg på det tidspunkt sad som formand...han følte sig sgu lidt forfulgt sagde han.....

• #43   14. dec 2009 Hov hov Jesper Lsd
    Nu skrev jeg jo ikke noget om nogen der fik tæv, bare at han blev kastet lidt rundt , og det er jo mere ondt at forfølge mennesker når de nu har fået deres straf Haha godt gået...

• #44   14. dec 2009 Jo FYYYYY du gjorde Rene!!

men hold da op det var skægt da jeg kastet rundt med ham og han tude og skreg som som en stukken gris smiley

Du skriver det var dig der gjorde det smiley

jeg bærer ikke nag. MEN hævner mig da gladeligt, hvis chanchen er der!!

Kommentér på:
Forpulede indbrudstyve

Annonce