{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil
  • #1   25. aug 2009 tag en lg wievty

• #2   25. aug 2009 HTC hvis du spørger mig.. Men det er dig og dine behov.. der gælder her...

Der vil helt sikkert komme andre indlæg.. der nævner 100 andre modeller...

• #3   25. aug 2009 jeg ville vælge en htc hero .
    men er ikke så meget til touchscreen . synes hurtigt man bliver træt af dem . jeg har lige købt nokia E71, og kan kun anbefales .

• Jeppe L
    Jeppe L Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #4   25. aug 2009 Du skal da helt klart vælge Hero, det er en super lækker telefon der er utrolig let at bruge. Den kører med Android systemet, og vil klart anbefale dig den (er telesælger, erhvervskonsulent). Hero er virkelig noget nyt og specielt, de laver selv alt og styrer selv hvordan dine ikoner skal være. En telefoner der tilpasses dig og dine behov. Jeg står selv og skal have ny mobil nu, og skal have Omnia HD. Havde valgt en Hero hvis det ikke var for min kollega har den, og vi ikke må have ens telefoner.

• #5   25. aug 2009 Har ikke siddet med nokiaen, men kollega har htc'en og siger den er meget langsom og han ventede med længsel efter en opdatering så den måske kører hurtigere

ellers er der også SE experia

• #6   25. aug 2009 Peter J : LG KU990 Viewty er uden tvivl den dårligste touch telefon på markedet , den blev lanceret for halvanden år siden , touch skærmen er elendig og al elektronikken er forældet .. Det eneste positive ved den er dens kamera .. Et Kreuznach Schneider kamera på 5 megapixel , samt alle dens billedfunktioner ..

- Mvh Rasmus T , Viewty ejer ..

• #7   25. aug 2009 Iphone.. smiley

Ellers HTC..

Har prøver begge, fede tlf begge. Men HTC, noget langsommere end Iphone.

• #8   25. aug 2009 "Once you go iPhone, you never go back"
    - ehh....øvkay, det rimede så ikke videre heldigt - men det er i det mindste sandt..:-D

Kommentér på:
Ny mobil

Annonce