{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Mikkel N
Mikkel N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kørekort til MC {{forumTopicSubject}}

Ja nu er jeg blevet 21 så kan jeg få Kørekort til Motorcykel som kan lidt mere end de smo man må starte med fra 18-21år. Nogle der kender et billigt sted hvor man kan tagekøre kort helst i Nordjylland...

Hjørring-Brønderslev Omrødet.

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørekort til MC
  • #1   25. aug 2009 tjek google. og skriv køreskoler nordjylland, så kan du altid gå ind på de forskellige sider som kommer frem smiley

• #2   25. aug 2009 ????? Hvorfor er det at folk ALTID Fokusere på PRISEN ........... Hvad hjælper det at få det billigt HVIS MAN IKKE LÆRER EN SKID .....

" På gravstenen "
    Jeg spararede 2500 Kr.-
    Og Døde 16 Dage Efter

Ta den som har god omtale og Glem at det måske er en tusse eller 2 dyrer ....

Vil du også køre meh hjælm fra thansen til 300 Kr.-

• Mikkel N
    Mikkel N Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   25. aug 2009 Boss ( Fjelstervang ) A

Nej jeg vil ikke køre med en Thansen hjelm er jo ikke idiot. Men om man tager kørtet det ene eller det andet sted kan satme da være lige meget. Man lære heller ikke at køre mc der det er da først noget man lære efter. Havde du måske regnet med så snart du stod med kørekortet i honden så var du en hel prof Racerkøre??

• #4   25. aug 2009 Tog det ved Søren's Køreskole i Brønderslev og gav dengang 6500 for kortet. Der var ingen ventetid, det var bare igang med det samme.

• #5   25. aug 2009 Jeg tog også ved sørens køreskole, bare tag et lys paryk på, så kan det være i´skal i skoven, så blir det jo billigere............

• #6   25. aug 2009 Ja det er først bagefter ... men hvis du ikke lære en skid fordi det skal værre billig , Så første gang der kommer en sitioation som ikk er forventet så kan det jo være rart man har fået noget gode instrukser

• #7   25. aug 2009 @ Mikkel N: Hvis du ikke selv kan regne ud at du kan lære meget et godt sted, og meget lidt et dårligt sted syntes jeg du skal tage det billigste sted overhovedet. Tror samfundet kommer til at spare i længden på at du spare nu og her smiley

PS: Så snart du får kortet og en cykel så skynd dig ud på motorvej og gi' den GAAAAAS (please, for vores og samfundets skyld)

• #8   25. aug 2009 Man lærer at køre hos kørelæreren ,når du har fået kortet skal du samle ERFARING.

Jeg er enig med BOSS , find en køreskole der har god omtale ,fremfor en billig , hvor du muligvis ikke får lært det grundlæggende, hvad sjov er der også ved at gå ved en kørelære der er et dumt svin ,og sviner eleverne.

Find en køreskole med en lav dumpeprocent., og en andre anbefaler og lad være med at se på prisen.

Jeg valgte ud fra lav dumpeprocent og hvad andre anbefalede ,at kørelæren så var en pisse dygtig underviser gør det jo bare bedre.

Michael fra Vejle køreskole forstod ihvertfald at få sat mig op til køreprøven.

STOR ros til Vejle køreskole

• #9   25. aug 2009 axel`s køreskole i vejle får klart min anbefaling,

• #11   25. aug 2009 Det er sgu da rart at se at i sviner en newbee til så det batter ville det ikke være nemmere at sige at det ikke kan svare sig at ta de billige køre skole i sted for ..............held og lykke med det Mikkel

• #12   25. aug 2009 lol vis du syntes en mc med 34 heste er en lille pis cykel så tror ejg ikke du skal have kørerkort til mc for du aner overhovdet ikke hvad en mc med 34 heste kan....

• #13   25. aug 2009 kan ik se problemet ved en "billig" køreskole....kunne sgu da være, at de andre bare er for dyre..

• #14   25. aug 2009 Er kontaktperson for en knægt på 17 år, som gerne vil være mekaniker.
    er der nogle der ved om man får MC-kort under uddannelsen?

• #15   25. aug 2009 Så vidt jeg ved er al køreundervisning underlagt de samme regler/pensum.
    Så hvis undervisning er den samme så skal man da være idiot, for at betale mere for den samme vare.
    Svar da manden i stedet for.
    Og til sidst, det er vel bedre med en godkendt hjelm fra " Så køre det for dig", end slet ingen.

• #16   26. aug 2009 At dømme ud fra indlægene her ved jeg godt hvad jeg ville gøre hvis jeg var kørerlærer..
    Sørge for at have de højeste priser i byen=Flest kunder i butikken. smiley

• #17   26. aug 2009 der hvor jeg tog kortet, det var ikke det billigeste i byen. Men jeg kunne se at dem som var billigere. der var hvert hold ca dobbelt så stor, andre steder fandt jeg ud af at man bare bliver smidt foran en pc og så kunne man lære det ved at følge et "spil" for at lære teori. så jeg var i tivl om jeg ville få så meget ud af undervisningen.
    Der hvor jeg tog kortet der køer kørelæren på sin egen mc bagved, det giver en god følelse af sammenhold at han er på mc og ikke i en bil.
    teori undervisningen gik fint, alt blev forklaret, intet blev "jappet" i gemmen.
    Bestod første gang og det er jeg rigtig glad for, ellers havde det været noget lort... da jeg nogen gange kan blive lidt nervøs ved sådan nogle prøver :S

Kommentér på:
Kørekort til MC

Annonce