919 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hvilken af to PC skal jeg vælge?? Hvilken af to PC skal jeg vælge??

Sidder og kigger i EL-Gigantens tilbuds-avis......
Et behov bliver skabt! Jeg må ha' en pc i mit værksted...

1: Packard Bell IMedia2530NCD AMD Athlon 64 med 2 gb ram osv osv samt Vista til 1999 kr
(link fjernet)

2: Packard Bell IMedaia3920NCD Intel Celeron Duo med 4 gb ram osv osv samt vista til 2699
(link fjernet)

Hvad er det bedste køb til en kælder pc... "kontor-brug" INGEN spil og lidt A/V afvikling (netradio medaplayer osv)

OBS Hvis ikke der er Draft-N skal jeg have det i, og foretrækker kort med antenner frem for USB Dongle, jeg kan bare ikke blive klog på, hvad der er frie slots.

kom glad med nogle bud på et godt valg????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken af to PC skal jeg vælge??
  • #1   23. aug 2009 > Klaus A ( Thisted ) lyder godt... ja, tit er der tre fire programmer igang.... media, torrent, mail, netradio, så de 700 dask er sikkert givet godt ud.....

Andre kom gerne med jeres bud

• #2   23. aug 2009 Nummer 2 vil jeg mene er merprisen værd smiley - personligt kan jeg sige at jeg kun har haft dårlige erfaringer med packard bell, og kender et par stykker der heller ikke har været heldige med dem, dog skal det siges at der i alle tilfælde var tale om laptops far Packard Bell

• #3   23. aug 2009 >Martin Poder`MC AASE ´ OK, hvilke problemer??? Selv til 2000-3000 forventer man vel at skidtet fungerer rimeligt....

• #4   23. aug 2009 Niels, tag nummer 2. Nu er jeg selv IT nørd, og ved, at du får meget mere ydelse fra Intel, iht. AMD.

• #5   23. aug 2009 >Mark (Skive) H Det gør jeg nok også "bare".... det er jo ikke noget vildt.... hverken pc'en, eller behovet....

Er der nogen der kan se sig ud af, om der er et slot frit til internt WLAN???

• #6   23. aug 2009 den med den største motor og flest hæstekræfter...

• #7   23. aug 2009 Selv om det kun er til youtube/redtube, så brug den ekstra femmer og vælg en intel processor som ikke er en celeron.

• #8   23. aug 2009 >Anders R For så vidt enig, Udgangspunkt er bare en Billig PC til værkstedet.... og et eller andet sted skal jeg jo stoppe..... Jeg har allerede en "tung" pc til det hårde og en net-book til det lette....... men en hvid net-book og sorte olie-fingre går ikke så godt sammen;-)

• #9   23. aug 2009 Gir jeg dig ret i, det er sku lidt som at købe mc;) Hvis jeg lige smider liiiidt mere kan jeg få den, og hvis jeg så liiige smidder liiidt mere kan jeg få den. Men mener ikke det koster mere en 100- 200 kr at få en tilsvarende med en bedre processor.

Men kan se du gerne vil ligge mellem 2000-2700 kr. Så ville jeg da hellere vælge mellem en af disse. Som begge er mindst lige så gode som de to andre.

(link fjernet)
    (link fjernet)

Tror ikke du skal være bange for navnet, som endnu er lidt ukendt. Det er alligevel det samme som er inde i dem alle sammen.

ps. Super fin cykel

• #10   23. aug 2009 jeg ville vælge pc nummer 2 pga af at vista er en ram sluger uden lige.

• #11   23. aug 2009 jeg kan godt se fordelene ved de to andre med link fra edb-priser..... Men pakkeløsningen er bare så nem... Og uden tvivl med en "recovery-dvd" eller lignende.

Og så er det altid nemt at returnere varen i de store varehuse;-)

• #12   23. aug 2009 >Søren B * Århus * Næ det er desværre sandt!
    Der er ingen nemme løsninger.....

• #13   23. aug 2009 >Søren B * Århus * Tjooo... Der er altid en grund til at ting er billige....

Der er ting hvor jeg afgjort vælger lokal forhandler a hensyn til support.... Men en simpel pc til værkstedet er vist ikke en af dem.

Mht preinstallation, så gør det mig ikke så meget, såfremt der er en "rebuild DVD med, så kan jeg jo altid starte forfra....

Kommentér på:
Hvilken af to PC skal jeg vælge??

Annonce