{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.797 visninger | Oprettet:

ADVARSEL {{forumTopicSubject}}

advarsel...

er lige kommet hjem fra en ellers fin tur . holder for rødt ..starter roligt op da det bliver grønt når og når lige at se en sort bil i mit side spejl der trækker ud og overhaler de 2 bagved kørende bil. den tager hellen i krydset venstre om for et split sekund derefter at trække bilen så hårdt ind foran mig at jeg kan mærke vindtrykket og er meget tæt på at blive ramt . længere fremme holder den sorte bil for rødt (utroligt nok ) jeg kommer op på siden af den og ser på føreren og giver ham min mening om hans kørsel ...ham og hans ven(fætter )sidder bare og skrald griner og råber diverse døds trusler efter mig ...dette skete på Tomsgårdsvej kl.1900 .Bilen de kørte i er en sort ford Mondeo med sorte lygter og ruder...Det var helt tydeligt at de jagtede mig pga. jeg kørte på mc og de sku vise sig eller provokere .uanset hvad, er de sku dødsens farlige ..den pågældende bil har jeg set i området gentagende gange...dette er sku 4 gang at en 2g har været ved slå mig ihjel på grund af deres sindssyge kørsel når jeg har kørt i nordvest området . det er sku ikke i orden. hurra for Danmarks kultur beriger....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL
  • #1   13. aug 2009 den = de

• #2   13. aug 2009 gi dem pedalen næste gang

• #3   13. aug 2009 Jeg kan kun være fuldstændig enig med dig!
    Så trods alt hellere ind i kirkerne med dem, eller endnu bedre... Hjem!
    Deres kørsel er ofte fuldstændig vanvittig.

• #4   13. aug 2009 martin R ..havde jeg sku også lyst til men så havde de sku nok skudt mig ...

• #5   13. aug 2009 Jeg kan kun sige sikker nogle padder Hvad f... er det for en kørsel de levere

• #6   13. aug 2009 Godt at der ikk skete dig noget T T

• #7   13. aug 2009 ja hvis de kunne sendes hjem pga måden de kører på,så havde vi næsten ikke flere af dem her i landet

• #8   13. aug 2009 Hvis du vil gøre noget seriøst ved det, så noterer du deres nummerplade og anmelder dem til politiet. Der anmelder du deres sindsyge kørsel og deres dødstrusler mod dig.

• #9   13. aug 2009 takker .

blev sku lidt rystet så jeg drejede hurtigt ned af en side gade ...med sådan nogle tåber i nærheden ..gælder det sku om at komme væk inden de klasker en ned med deres skod bil...så vær ekstra vågen i 2400 NV for der bliver kørt bil uden hjerne aktivitet i det område...

• #10   13. aug 2009 ole c . jeg fik ikke reg nummeret og der går måske flere dage eller måneder før jeg spotter bilen igen og hvad med vidner...dem har jeg jo ikke oplysninger på...tror det er en sag der er tabt på forhånd ..problemmet er at man bliver pisse arrig og derefter lidt rystet så man får sku ikke samlet oplysninger ind når det sker

• #11   13. aug 2009 Det kunne jo være at jens Betjent kendte bilen i forvejen, eller blev opmærksom på den hvis du tog kontakt !

• #12   13. aug 2009 det kunne være rart hvis man kunne sende de perler hjem der tror de ejer det hele:-P

• #13   13. aug 2009 Puha smiley det lige hvor jeg bor.. men ja, der kører mange idioter rundt i området, som tit vil spille op.. plejer generelt bare at gøre alt alt for pænt når der ligger en og vil vise hvad de (ikke) kan..

• #14   13. aug 2009 Hvis det sker igen, så lok dem med ud til mig, så skal jeg nok hjælpe dig med opdrage dem ;o)

mvh. Søren.

• #15   13. aug 2009 Har også prøvet det et par gange, og jeg må sgu nok indrømme jeg smutter når de sidder fire "fættere" i bilen... Århus er sgu ikke smilets by mere...

• #16   13. aug 2009 frem med kæden for satan og så bare slå de svin ihjel - de fatter ik en skid.

• #17   13. aug 2009 Ja det er imponerende hvordan de "beriger" vores lille land.. Vi forære dem et liv i demokrati, kontanthjælp så den kan købe en Ford eller 320i. Så snyder de skat for moms og afgifter i deres fætters fars kusines onkels grønthandel med assorterede stoffer og våben i bagbutikken.
    Det kan selvfølgelig skyldes at kørsel med bil ikke findes i deres land (kameljockey) og at handel med stoffer og våben er helt legalt i bananrepublikken.

Og hvis vi forholdsvis lovlydige DANSKERE brokker os, bliver vi straks udhængt som racister eller andet vrøvl... Jeg er ikke racist men realist og så er jeg mørkeræd. Jeg vil bare gerne vide hvad som ville ske hvis jeg opførte mig sådan i deres land.

Damn.. Jeg bliver så edende ond når jeg oplever sådan en opførsel, og den bliver ikke mindre når det er perler som står for den. men tag ikke fejl. Jeg kan heller ikke have sådan opførsel fra danskere.

• #18   13. aug 2009 René
    Spørgsmålet om hvad der ville ske hvis du opførte dig i deres land som de gør i vores land, kan jeg svare på. du ville blive tvunget ned på knæ og få et nakkeskud. end of story.

• #19   13. aug 2009 T T : når du har pladen siger du bare til. så ringer vi nogle stykker og melder dem for uagtsom kørsel, men vold / ulykke som hensigt eller noget. så må der vel ske et eller andet smiley

• #20   13. aug 2009 men / med

• #21   13. aug 2009 Da de købte bilen spurgte de sælger om der var benzin på så de kunne komme hjem. Narrh sagde han i skal nok tanke i Tyskland....

• #24   13. aug 2009 Ellers kan du altid sige at føreren lugter af spiritus ! Så kommer de farende med det samme de strissere smiley

• #25   13. aug 2009 Henrik (Aalborg) S
    Nå ja men ellers virker joken jo ikke smiley

• #26   13. aug 2009 Problemet er jo bare at vi intet kan sige.. for så bliver vi hurtigt meget værre end dem!
    Se hvilket postyr der kommer hver gang en betjent for sagt noget forkert.. nu er perler blevet et skældsord?

• #28   13. aug 2009 per j: det er en fornærmelse mod aber.

• #30   13. aug 2009 Den møgslæde er jeg sikker på jeg har set flere gange køre rimelig provokerende.

• #31   13. aug 2009 Per J

Man må ikk genere aber . . . .

Du risikerer at bli "frosset" ? !

• #32   13. aug 2009 tja vi er sku nok for bløde...det er en af de ting jeg ellers altid har været stolt af med hensyn til at være dansker .. lune hjælpsomme tilgivende og go humor ..men det bliver nok også vores fald. jeg tror at det er ved at være for sent at rette op på...der er desværre stadigvæk mange danskere der stadigvæk tror det er lykken at have totalt åbne grænser og tro vi kan redde hele verden...inklusiv diverse forbrydere og voldsmænd...primært folk der er veluddannede og som på mystisk vis altid får tale tid i diverse medier og som er gode til at arrangere støtte i form af demoer og diverse foreninger …hvor er de personer og deres talegaver når politiet får bank i Volsmosse og en 14 åring dansk pige bliver voldtaget af 4 kultur beriger ??

• #33   13. aug 2009 Jeg ka høre man er dømt på forhånd. Det er jo ikke alle perler der køre
    sådan eller er på den måde. Jeg synes det er synd at debatten ikke kun handler om deres kørsel,men hvor de kommer fra.

• #34   13. aug 2009 Nima K .du har ret ...og beklager at alle bliver taget over en kam i nogle sammenhæng ...forks her.personligt har jeg bare mistet gnisten til at være åben over for indvandre der ofte behandler indfødte dansker som om man var deres fjender ...det er ikke fremmende for mit syn på sagen det indrømmer jeg blankt. Måske var det på tide at de indvandere der er i balance med det land de bor i kom på banen og fortalte deres lands mænd at det ikke er i orden at opfører sig som de gør og at de skader dem selv og dem der ønsker at bo i et fredeligt Danmark ?? bare en tanke .

• #35   14. aug 2009 Min mening er hvis man ik ka opføre sig ordenligt så er det ud,
    man er jo gæst i danmark. Man behøver ik svine folk til som nogle
    gør herind. Men så kommer den danske lovgivning som er helt forkert
    på den, de fjolser i 2400 nv og andre steder ska straffes hårdt fordi jeg
    ved godt hvis de bliver taget så er det 500 i bøde eller 14 dage i brummen så det ud igen og sådan er det hele vejen igennem.

• #36   14. aug 2009 Ja TT det er en fin tanke men bare det var så nemt.
    He he måske sku vi stille op til folketinget

• #37   14. aug 2009 I henhold til trådstarters indlæg, kan jeg kun være enig.
    Jeg har gentagne gange, her i Århus, været vidne til både hensynsløs og direkte chikanekørsel, hvor bilen bliver ført af grinende berigere.

Noget af det værste var 2 hvide BMW 500ere, der midt i myldretiden tonsede med over 100 i timen hen ad Park Alle, for så at overhale en bil samtidig inden og udenom. Hvorefter man kunne hører at, de fortsatte igennem byen med hvinende dæk.

Eller på ringvejen hvor der holder en fætterfyldt bil for rødt. Pludselig sætter de bilen i bakgear og træder sømmet i bund. Bagfra kommer en bil med far og mor og 2 børn hen imod krydset. Familien bliver nød til at lave en katastrofeopbremsning (lige bag mig i den anden vognbane). Fætterbilen bremser ud for mig og jeg kan se de sidder og storgriner. De sætter bilen i første gear og drøner tilfredse fremad igen.

At blive jagtet af en fyldt bil, har jeg som så mange andre også prøvet.

• kim, 2300 ,
    kim, 2300 , Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 132
    #38   14. aug 2009 UD MED LORTET!!!

SE HER!!

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-24334224.html?forside

• kim, 2300 ,
    kim, 2300 , Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 132
    #39   14. aug 2009 Inden er er nogle der stempler mig for at være racist og for at slå over en kam, så mener jeg med "UD MED LORTET" selvfølgelig dem der laver lort hele tiden...

• #40   14. aug 2009 Jeg mener bestemt også dem der opfører sig som sindsyge skal straffes hårdt eller smides ud af landet hvis det er muligt ....vi skal bare huske at være opmærksome på at dem der lever her på de rigtige vilkår ikke ryger med i puljen ...men ja ud med tåberne...

• #41   14. aug 2009 der er kun en ting der hjælper og det VED jeg.
    et tæskehold lok dem efter dig gi dem fingeren og kald dem perkere og alt mulig de skal nok følge dig.
    tjaa så er resten jo ren logik har intet tilovers for de skide perkere og jo flere jeg kan nakke jo bedre bliver dagen

Kommentér på:
ADVARSEL

Annonce