ny hjemmebio {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg har lige invisteret i et 50" samsung tv.
og det er jo kanon fedt!
i den forbindelse havde jeg også tænkt mig at købe en hjemme biograf.
jeg havde tænkt mig at købe dette sæt: http://www.cinemagic.dk/shop/jamo-a-705-3833p.html
dog bekømre det mig, at jeg derefter skal invistere i forstærker og dvd til sættet. Prisen ryger op i et leje, hvor jeg desværre ikke kan være med. ydermere skal det også betjenes af 3 stk fjernbetjeninger (tv,dvd og forstærker)
derfor havde jeg forstillet mig dette sæt: (link fjernet)
her er prisen på et leje hvor jeg kan være med, men er det noget værd? er mere eller mindre blank på området, men vil have noget jeg ikke bliver træt af om 14 dage.
er der måske noget helt trejde i ville forslå? design skal være lige så meget i forum, som lyd. og jeg elsker designet på jamo'erne.. altså det slebne stål.
vh Mikkel.
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 7 Emner: 60 Svar: 1.043
MEN det har nok mere blære værdi en hvad godt er - sådan lidt ala B&O du ved.
aug 2007
Følger: 53 Følgere: 102 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 226 Svar: 3.253
(link fjernet)
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 343
Vælg det anlæg som du finder bedst i din smag og som lyder bedst, ergo du skal ud til nogen forhandlere og høre det, andet holder ikke.
God jagt.
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.153
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
Forskellen mellem HD-audio og alm. surround, er lige så stor som forskellen mellem stereo og surround. Lydbilledet er SÅ meget bedre end almindelig surround!
Dette højttalersystem er kanon! Med 7 enheder i hver højttaler, så kan de også spille højt. (link fjernet)
sep 2008
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 255
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 457
Jan - Det lyder som om, at du har styr på det. men designen tiltrækker mig desværre ikke
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 94 Svar: 426
Vil sige det Jamo sæt du har kig på, det er virkelig et godt sæt, spiller fantastisk, men selvfølgelig en god ide at få med bluray.
apr 2005
Jeg kører selv med Micropod og MiniBass system i knald rød :o)
Har du en Blu-Ray afspiller? Hvis ikke, så køb en. Ellers får du ikke en skid ud af dit 50" tv med mindre du sidder et godt stykke der fra.
Denne her er god, da den har analog 7.1 HD-audio udgang. Det vil sige at din forstærker ikke behøver at have en HD-audio dekoder, men blot et sæt 5.1 eller 7.1 analog indgang. Og så kører den sammen med dit tv via Samsungs Anynet+. Den sikrer at du altid får den bedste opløsning og skifter mellem opsætninger så den viser det optimale.
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 413
apr 2005
Men vil være lige så ringe som alle andre højttalere hvis man ikke kan bruge HD-audio sammen med dem, når man har Blu-Ray.
Jeg ved ikke om Bose har analog surround indgang eller har HD-audio dekoder. Hvis den ikke har nogle af delene, så lad være med at købe det, medmindre man kan købe højttalerne separat.
(Ved ikke så meget om Bose. Men mine forældre har et komplet system, og det spiller rigtig godt)
ny hjemmebio