{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til pc
  • #2   19. jul 2009 Hvor er ikonerne forsvundet fra? skrivebordet? proceslinjen?

• #3   19. jul 2009 undskyld tror lige min hjerne var slået fra da jeg skrev indlægget... ikonerne er forsvundet fra proceslinien. og det er vista jeg kører med... har prøvet ligende før hvor løsningen bare var at genstarte computeren... men det hjælper ikke denne gang...

• #4   19. jul 2009 tak for hjælpen... fandt endelig udad det... er trist ikke at kunne justere sin lyd...!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #5   19. jul 2009 Måske en bedre løsning... opgradér til Mac + Leopard... så slipper du for alt det bras og "ventetid"....+ DLL-hell... osv. osv.

:o)

• #6   19. jul 2009 ja kunne være man skulle skifte til noget andet... er godt nok ved at være træt af det der vista pis... mig og en kollega har fået et trip med at spille gamle spil mod hinanden over lan og der er det ikke det fedeste at ha vista. det skal siges at vi har været i tyrkiet i snart tre måneder nu, så man leder desperat efter ting at gi sig til i det her triste land.

Kommentér på:
hjælp til pc

Annonce