{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.277 visninger | Oprettet:

Irriterende administratorer {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg er ved at være godt og grundigt træt af administratorer der for jern på af at lege sherif! Der foregår alt for meget lort her på forummet som folk der er useriøse og snakker ned til andre brugere, og ødelægger salgs annoncer uden grund. De folk burde administratorene gøre noget ved istedet for at blande sig i små ligegyldige baggateller der ik skader noget eller nogen. Min kammerat satte hans motorcykel til salg og i teksten skrev han : evt bytte med bil. Da han har fået en lille pige og skal til at prioritere anderledes. Hans annonce blir slettet af en eller anden SPASSER administrator pga at den er generende for de andre brugere fordi han evt vil bytte sin mc til en bil. HVA F..... sker der lige med det!?

Og det er det samme på bilgalleri. Jeg satte i pinsen en Chevrolet til salg og der er to forskellige kategorier den går ind under. Der er selvfølgelig Chevrolet og så er der også en der hedder Amerikaner. Og da min bil går ind under begge kategorier så er det klart at jeg laver en annonce begge steder da der er mange som bare kigger under amerikaner biler om der er noget for dem. Men ligesådan er der jo også nogen som går efter en bestemt bil og måske søger på Chevrolet. Det er selvfølgelig ikke MC relateret. Men det korte af det lange er at jeg er ved at være træt af de administratorer der tager sig for meget frihed og i bund og grund virker som nogle små drenge der føler sig smarte når de sidder bag deres computer skærm, og bestemmer slagets gang!!! Tror lidt at der er kommet for mange administratorer som ik har noget at gøre her som administrator.
I "gamle" dage var der nemlig ik nogle problemer.

Adminstratorerne burde være der for brugernes skyld istedet for at være ivejen for brugerne.
Uden os brugere ville der slet ikke være noget forum!!!

Er jeg den eneste der har haft nogle uheldige oplevelser/blevet uretfærdigt behandlet af en administrator. Eller er der andre som også vil dele deres "galde"?
Måske vi kan få rettet lidt op på de administratorer, eller bare få smidt dem ud der ikke tager titlen alvorligt!

Skriv endelig jeres mening! smiley

Med venlige hilsner. Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Irriterende administratorer
  • #1   12. jul 2009 tror ikke at denne tråd bliver lang

  • #2   12. jul 2009 HØRT

  • #3   12. jul 2009 Jeg synes generelt at de gør et super stykke (ulønnet) arbejde...

  • #4   12. jul 2009 HAHA kan du hilse derude i friskos frysehus??????

  • #5   12. jul 2009 Enig ....jeg fornemmer dette bliver en cola og popcorn tråd smiley

  • #6   12. jul 2009 tror efterhånden ikke det er ulønnet længere med alle deres møj reklamer og popups, synes også at deres diktatoriske styremåde viser der er penge indeover

  • #7   12. jul 2009 Jeg har prøvet det samme som NINJA KANSTRUP, og ikke nok med at jeg fik slettet annoncen (jeg skrev hvad jeg søgte, og skrev så, at det kunne være genialt hvis bil kunne indgå i handlen), men da jeg kontaktede dem for at fortælle det uheldige i, at jeg gerne måtte skrive at jeg byttede min MC væk til en bil, (men ikke omvendt, så fik jeg en sviner af en eller anden umoden tøs! Det er tre år siden, og jeg slettede min profil øjeblikkeligt. Jeg var 45 år og ville/vil ikke finde mig en sviner fra en uopdragen unge.

    Nu har jeg tilmeldt mig igen for lige at oprette en købsannonce og få lidt gode råd, og når jeg har fået hvad jeg kom for, så er det farvel igen.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #9   12. jul 2009 Den her lille diskussion kan jeg sagtens tage uden at fryse folk, hvis de vel at mærke kan respektere andre mennesker og lade være med at kalde dem alt muligt lort.

    I og med jeg er sengeliggende, er den person du kalder "SPASSER" og lignende ubehageligheder, nok med al sandsynlighed mig. Jeg har masser af fritid som skal slås ihjel, så der har jeg masser af tid til at gøre det ulønnede arbejde jeg er ansat til at gøre her på siden.

    Klikker man på "Brugerbetingelser" oppe i toppen af siden, så får man det komplette regelsæt for siden - og der skal man blot bladre ned til punkt 4.1 for at finde følgende formulering.
    Jeg tager kun lige de to første afsnit med, da de er mest relevante her:

    <b>4.1 Oprettelse af markedsannoncer
    Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af MC´er og MC-relaterede ting og sager. Alt andet vil blive slettet uden varsel. I øvrigt vil din brugerkonto ved gentagen oprettelse af ikke-relaterede ting, blive sat i karantæne.

    Der kan forekomme irrelevante annoncer i marked og disse vil selvfølgelig blive slettet, så snart vi ser dem og er ikke et udtryk for at det er i orden.</b>

    Så at jeg sletter en annonce hvor der forekommer ANDET end "MC'er og MC relaterede ting og sager" ER ALTSÅ FULDSTÆNDIGT LEGITIMT!!!!
    HVIS jeg IKKE gør det, sidder der de første 15-20 mand som med rund hånd kaster udstemmer afsted til jer brugere som ikke fatter det her regelsæt, så jeg har meget svært ved at se hvorfor vreden peger min vej. Det er regler - følg dem, få dem ændret eller tag konsekvensen af jeres handlinger.

    Det er muligt i allesammen synes det er pisse uretfærdigt, men i har SELV accepteret at have læst de her betingelser, og derved også at følge dem.


  • #10   12. jul 2009 Well Said, Sajmon!!

  • #11   12. jul 2009 Flot Sajmon! Men du mener altså at hvis man vil bytte sin mc. Så SKAL det være til noget andet mc relateret, ellers er man en skidt bruger der skal stoppes øjeblikkeligt, så man ikke ødelægger ALLE de andre brugeres oplevelse af denne side?

    P.S. Da denne tråd er startet for at brugerne kan diskutere nogle af de (undskyld udtrykket) IDIOTISKE handlinger administratorene til tider har gang i. Får vi så lov at diskutere frit? Eller er der så en sherif administrator der lukker tråden hvis vi er meget utilfredse og muligvis bruger skældsord??? .


  • #12   12. jul 2009 Sajmon : Lige en ting til. At du ligger i din seng af en eller anden årsag, kan jeg ikke lige se hvad det har med at gøre at jeg kalder en hidtil ukendt administrator for spasser.

    Men det viser bare igen at det er totalt useriøst og virker alt for meget som om at DU er ALT for glad for at lege Sherif!?

    Havde jeg været Administrator og set en tråd om brugeres dårlige oplevelser med mig eller mine kolegaer eller hva i kalder jer?
    Så tror jeg sgu ikke jeg havde blandet mig i tråden, og taget det så personligt som du gør.

    Hvis du brænder så meget for alt det der Administrator halløj så burde du da være noget mere end bare hjælpe administrator.
    Du er det vi i spjældet kalder for en fidipus, og du burde IKKE stå til ansvar for de fejl/problemer der måtte opstå.


  • #13   12. jul 2009 Ninja Kanstrup: Du kan vel diskutere som et voksent menneske uden at skulle bruge skældsord, eller hvad??

  • #14   12. jul 2009 Ninja Kanstrup: Sidder du helt seriøst og brokker dig over at han svare på dit sviner indlæg?!?
    Hvad forventer du? At han ser passivt til mens han bliver svinet til?
    Og at du ikke ville have nosserne til at blande dig i tråden hvis DU var HA, siger vist mere om dig end det gør om HAérne...


  • #16   12. jul 2009 Paulaner og friske kirsebær... (er helt sikket sundere end popcorn og cola) ROFL

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #17   12. jul 2009 Ninja - Det er sørgeligt når voksne mennesker ikke hverken læser eller forstår hvad der står i forum tråde, for det gør du tydeligvis IKKE.

    Vi er 3 hjælpeadministratorer her på siden - og jeg er uden tvivl den mest aktive af os tre, I OG MED JEG HAR MEGET FRITID <-- Det forestående er min pointe fra tidligere, og årsagen er kun nævnt for at forklare det....

    Men jeg skal gerne svare dig.

    <i>Men du mener altså at hvis man vil bytte sin mc. Så SKAL det være til noget andet mc relateret, ellers er man en skidt bruger der skal stoppes øjeblikkeligt, så man ikke ødelægger ALLE de andre brugeres oplevelse af denne side?</i>

    Jeg er ansat til at få dig og alle andre til at følge de regler i har accepteret at følge. Det betyder at jeg læser reglerne, og handler derefter - og det kan sagtens betyde at jeg sletter annoncer uden varsel, for det står der skægt nok i reglerne jeg gør. <-- Det forestående er en af mine pointer fra tidligere.

    <i>P.S. Da denne tråd er startet for at brugerne kan diskutere nogle af de (undskyld udtrykket) IDIOTISKE handlinger administratorene til tider har gang i. Får vi så lov at diskutere frit? Eller er der så en sherif administrator der lukker tråden hvis vi er meget utilfredse og muligvis bruger skældsord???</i>

    Jeg skrev at du skulle holde dig til et sobert sprogbrug, og baseret på det ville jeg gerne tage snakken her i forummet, men det beviste du så lige at du OVERHOVEDET ikke magter.

    <i>Men det viser bare igen at det er totalt useriøst og virker alt for meget som om at DU er ALT for glad for at lege Sherif!?

    Havde jeg været Administrator og set en tråd om brugeres dårlige oplevelser med mig eller mine kolegaer eller hva i kalder jer?
    Så tror jeg sgu ikke jeg havde blandet mig i tråden, og taget det så personligt som du gør.

    Hvis du brænder så meget for alt det der Administrator halløj så burde du da være noget mere end bare hjælpe administrator.
    Du er det vi i spjældet kalder for en fidipus, og du burde IKKE stå til ansvar for de fejl/problemer der måtte opstå. </i>

    Det jeg læser, er blaaaaaaaaa blaaaaaaa blaaaaaaa blaaaa bla bla blaaaaa.....
    Jeg står til hver en tid til ansvar for hvad jeg laver, og du er altid velkommen til at spørge mig om mine beslutninger - og holder du dig til sagen uden at fare totalt i flint, så får du også et svar efter min bedste evne.

    Men det her selvforherligende PIS, gider jeg fanme ikke deltage i så længe du gør.

    Velkommen i fryseren.


  • #18   12. jul 2009 Så så, tør nu øjnene.
    Sajmon forklarede det jo ret godt UDEN du behøver at svine ham til.

    MEN for lige at hjælpe dig, der hvor du næsten beder Sajmon om at skride ud af tråden.
    ___________________________________________

    1.10. Hjælpe-admins, hvad er det?
    På MotorcykelGalleri.dk er der et antal hjælpe-administratorer, som du kan kontakte for at få hjælp.
    Hjælpe-administratorer er brugere fra MotorcykelGalleri.dk, som hjælper med sidens drift samt kontakten til brugerne. De er her for at holde ro og orden og medvirke til at brugerbetingelserne overholdes. Hvis du har problemer eller spørgsmål til nogle af de ting, du ser eller oplever på MotorcykelGalleri.dk, kan du derfor med fordel skrive til en hjælpe-administrator. Det kan f.eks. være vedrørende:

    Dårlig opførsel
    Fjernelse af uønsket indhold
    Frysning eller lukning af brugerkonti, som ikke overholder betingelserne
    Indlæg omhandlende administrator eller hjælpe-administratorer’s handlinger er uønsket i Forum. Vil man klage over en hjælpe-administrator kan man benytte kontaktformularen øverst på siden. Alle mails bliver ikke besvaret, men alle mails bliver læst og vurderet og vi foretager derefter de handlinger vi mener, er nødvendige.

    Hjælpe-administratorer har dog ingen mulighed for at hjælpe brugerne med info og support til oprettelse og aktivering af profiler. Ved spørgsmål vedr. dette må der rettes henvendelse til administrator via kontaktformularen øverst på siden.

    Du kan kontakte en hjælpe-administrator via linket ’Hjælpe-admins’ øverst på siden. Her kan du skrive beskeder til de enkelte hjælpe-administratorer. Undlad venligst at skrive beskeder under Hjælpe-administratorernes MC´er da disse forbeholdes almindelig MCsnak.
    _______________________________________________

    Som der jo står i betingelserne, som vi har godkendt, bryder man sig ikke om diskussioner, om admins, eller HA. Så jeg syntes det er flinkt at Sajmon, at lade tråden leve.

    Slap nu lidt af!!

    Jesper




  • #19   12. jul 2009 Jamen, det så man da komme

  • #20   12. jul 2009 Nikolaj, alene det at du har spjældet den (iflg. dig selv), tyder på at du måske ikke har det helt så godt med nogen former for autoriteter?
    Det tyder også på, at du ikke er synderligt god til at debattere, uden at bruge skældsord.. Det kan selvfølgelig også være, at du bare ikke har gået i skole særligt længe (hvilket dine utallige stavefejl også indikerer)..
    Så tag evt. et kognitivt-kursus, f.eks. et Anger Management kursus og lad os debattere bagefter.. Så opnår vi sandsynligvis en ordentlig tone.. Tillykke med dit nye fryseskab, forresten...


  • #21   12. jul 2009 hmm... hvis man vil sælge eller bytte sin mc, så er det vel også mc relateret??? så er det vel lige meget at man godt kunne tænke sig at bytte med en bil???

    for hvis den bliver slettet pga. at der står man gerne vil bytte med en bil, og den derfor er bil relateret, skal annoncen jo oprettes inde på bilgalleri, og det kan jeg se to problemer i...

    1.tror ikke der er ret mange der går ind på bilgalleri for at se efter en motorcykel...

    2. hvad skal man oprette den under??? nogen der ved om kawasaki har lavet nogen biler??

    dette er ikke noget surt opstod... synes bare det var en lidt underlig ting at slette en annoce hvor man gerne vil sælge sin motorcykel, fordi den ikke er mc relateret....


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #22   12. jul 2009 Martin N - Reglerne er krystalklare og kan for faen ikke misforståes.

    Man må handle (køb / salg / bytte) med MC'er og MC relaterede ting og sager.

    En bil er ikke en MC og er ej heller MC relateret.

    Vil man bytte på tværs af gallerierne, så er det sørgeligt nok baboom.dk det foregår på. Det synes de fleste ikke er så skide brugbart, men den regelformulering har ejerne af denne side nu engang valgt, og de regler har i derfor ved oprettelse, accepteret og skal derfor følge.

    Og så er den bare ikke længere......!


  • #23   12. jul 2009 Jabbekot *Oxie* H: det er da ikke fair at køre på andre bare fordi at man ikke er vildt god til at stave, det er dårlig pli. og i min verden er det at skrive et indlæg som dit det samme som at skrive et svine indlæg mod et andet medlem. Jeg ville være pissed hvis det indlæg var ment til mig...

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #24   12. jul 2009 Nå ja forresten Rene</b> - Der er intet i reglerne som forbyder personer at tilbyde en bil i bytte, men så smid dog idioten en udstemme hvis i ser det - så skal vi nok tage affære....

    Altid til tjeneste... :o)


  • #25   12. jul 2009 nej en bil er ikke mc relateret... men nu er det jo en mc han vil sælge.... og så længe det er en mc han vil sælge kan jeg ikke se hvorfor den ikke er mc relateret..... at det står i jeres regler gør det jo ikk bedre... så må reglerne jo revurderes.... og jo det kan man vel godt foreslå som bruger, da det er os galleriet er til for...

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #26   12. jul 2009 Jamen så synes jeg du skal foreslå det ved at bruge "kontakt" formularen i bunden af siden med det samme.

    Alle dem jeg siger det til, gør det aldrig....


  • #27   12. jul 2009 kaizerSoze I: Tja, men han bad selv om den i mine øjne.. Og konteksten var hans manglende evne til at kommunikere korrekt og dermed blot endnu et punkt at påpege..
    Når det så er sagt, har du ret i, at det da er trist at så mange mennesker ikke kan stave og dem har jeg da ondt af! Hvis de altså tilhører de 2-5 procent af den danske befolkning, der reelt er ordblinde.. Så nej, det var bestemt ikke min mening at svine uforskyldt dårlige "stavere" til.. Undskyld til dem.. De andre kunne bare have lyttet bedre efter i skolen..


  • #28   12. jul 2009 "Martin N - Reglerne er krystalklare og kan for faen ikke misforståes."! Og det kan de så åbenbart så alligevel.

    Og en detalje: "kast dem en udstemme"! "Ævbæv, du er stemt uuuuud"!
    Det bekræfter i dén grad min formodning om, at der her er en børnehave, drevet af- og for børn! Nu vil jeg så vente på at jeg får nogle brugbare henvendelser på min købsannonce (det er heldigvis en læderdragt jeg søger, og ikke en gearknop til en bil). Og nu vil jeg så sige farvel den her tråd og håber mine 59,- er godt givet ud og at jeg får min læderdragt.


  • #29   12. jul 2009 Så blev kanstrup "ham der oprettede dette emme" froset ud..
    Det er da for langt ude..
    synes også reglerner er dybt latterlige og tvivler på at de skal tolkes som at hvis du vil bytte med en bil er det ikke mc relateret..
    Det er det da.
    Da det var mig der skrev annoncen
    tør jeg næsten ikke skrive for meget her haha smiley

    Men skrev.

    husaberg 550 2003
    bla
    bla bla
    bla
    bla bla
    osv

    og i bunden skrev jeg evt. bytte med bil smiley

    og så blev den slettet ??
    så skal man jo skrive hele lortet forfra smiley
    det er da irriterende..


  • #30   12. jul 2009 Synes seriøst det er for langt ude at han bliver frosset fordi at han ytrer sin mening. !!
    Og jeg mener også at du tolker reglerne forkert
    penge er vel heller ikke mc realeteret ??
    så må man heller ikke bytte sin motorcykel til penge ?

    synes det er lidt børnehave agtigt.. Virkelig..


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #31   12. jul 2009 Tommy - Han bliver ikke frosset fordi han ytrer sin mening, men fordi hans sprogbrug er mildest talt provokerende og upassende.

    Hvis man vil behandles som et voksent menneske og debattere noget i et forum, så har man som minimum at tale pænt til folk. Det er der flere som har svært ved, og siden det ikke hjælper at påpege det, må man jo sørge for at de fatter det på anden måde.

    Er det virkelig nødvendigt at skulle skære det i pap, bøje det i neon og pisse alting i sneen før alle føler sig 100% sikre på de forstår det?

    I har accepteret at i har læst reglerne - så er det vel egentlig ikke mit problem at i lyver om det eller vælger at misfortolke dem, er det?

    Jeg griner sgu lidt af at i gider blive ved med den her diskussion, for den er spild af tid.

    Vil i have ændret noget, så henvend jer i bunden af siden ved at klikke på "kontakt"

    Fortsat god aften til alle.

    Mvh
    Sajmon


  • #32   12. jul 2009 Sajmon: "Er det virkelig nødvendigt at skulle skære det i pap, bøje det i neon og pisse alting i sneen før alle føler sig 100% sikre på de forstår det?"


    Apropos provokerende og upassende sprogbrug.

    Jeg giver ret i, at reglerne er en anelse forvirrende og svære at se formålet med.

    På den anden side er jeg personligt ligeglad, jeg skal hverken købe eller sælge. Men jeg forstår godt frustrationen over den stringente linie der er, overfor dem der gerne vil handle.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #33   12. jul 2009 Jesper H - Jamen det var skam også ment en lille smule provokerende... :o)

    Der er intet jeg hellere ville gøre, end at tillade bytte med alverdens ting i markedet, men den diskussion er jeg ikke fri til at tage med jer i og med jeg ikke laver reglerne for siden / siderne. Det ville eddermanme spare mig for en masse komplet ligegyldigt arbejde med at sidde og deaktivere salgsannoncer og sende beskeder til folk - og det er da heller ikke særligt fedt at skulle halvvejs true med frysning og sletning af profiler i den process.

    Men ikke desto mindre er det hvad jeg er "ansat" til - og derfor kan jeg ikke tillade mig at se gennem fingre med det. Reglerne er nu engang ens for alle, for jeg kan da levende forestille mig hvilket ramaskrig der ville komme hvis nogen fik forskelsbehandling her på siden. Vorherre på lokum en endnu større børnehave det ville blive til...

    Man kan altid overfortolke eller misfortolke eller endda helt udelade at fortolke regler, men ejerne af siden mener altså stadig de er klare nok, ligesom de langt over 30.000 brugere som SAGTENS kan forstå og handle efter dem når det går på markedet.

    Men det er jo også altid dem der bliver taget med pøllerne i kagedåsen, som råber højest om uretfærdig behandling og regler der er svære at gennemskue.

    Jeg har præciseret dem højere oppe, så jeg gider ikke blive ved med at sige det samme.


  • #34   12. jul 2009 hmm er vel lige meget om det er for sjov, for er stadig dårlig sprog brug.... og hvis det er det man bliver frosset ud på her burde du jo i principet også blive frosset... nå men nok om det.... har skrevet en klage lige som du foreslog. eller vil heller kalde det et forslag om at reglerne måske lige skal kigges over en gang mere.

    men synes stadig annocen er mc relateret da han vil sælge en mc, og EVENTUELT bytte den med en bil... er ikke et krav er bare fordi det er nemmere at komme af med sine ting i en bytte handel, måske pågrund af krisen...

    der er nævnt to kørertøjere i den nævnte artikel, en bil og en mc. ergo må den være enten bil eller mc relateret.... og i siger den ikke mc relateret, derfor kan den jo kun værer bil relateret.... så han har jo kun den mulighed at sælge sin kawasaki ninja inde på bilgalleri.... er jeg virkelig den eneste der kan se noget der er galt i det?


  • #35   12. jul 2009 Nogle gange må man finde sig i en "irriterende adminstrator",

    Personligt har jeg ikke på noget tidspunkt set indlæg fra Sajmon, der kunne give mig yderligere rynker end en 48-årig må have.

    Reglerne her på mcg er jo godt beskrevet og tilgængelige for enhver.

    Hvis hjælpeadminstratorer skulle efterleve reglerne til fulde, ville dette forum være et ishus fyldt med små Eskimoer og frysepinde.

    Det er for mig helt ok med verbal spanking på kryds og tværs, hvis det er en tråd, der lægger op til det (og helst i off topic).

    Jeg oplever dog ofte, tråde blive "sværtet til" og løber off topic, trådstarter ikke bliver respekteret, samt enkelte gange formår jeg simpelthen ikke at forstå enkelte personers mission med deres indlæg til en tråd.

    Med håbet om, der må være plads til alle, og vi alle forsøger at gøre mcg til et lidt bedre sted at være.

    De bedste hilsner, Per


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #36   12. jul 2009 Martin N - Det betyder altså at du ikke kan se forskellen på en direkte og lodret tilsvining af mig og de andre hjælpeadministratorer - og så et lidt drillende spørgsmål jeg efterfølgende stiller til en person jeg virkelig ER i tvivl om, forstår reglerne eller i det hele taget har gidet tage sig de 45 sekunder det tog at læse dem??

    Du må godt nok leve et kompliceret liv hvis det er tilfældet....

    Og vi skal lige skille nogle formuleringer ad, her.

    Den besked folk får, er en standard besked, som starter med "irrelevante annoncer" - men efterfulgt af lige præcist hvad de gør forkert, f.eks "bytte af MC til bil ikke tilladt"

    Den regel de bryder er klokkeklart formuleret, og den bliver der også henvist til HVER gang de modtager beskeden som følger en sletning af annoncen.

    Det er reglerne for siden man skal forholde sig til - ikke alt det andet...


  • #37   12. jul 2009 Hej Sajmon­­™

    Jeg synes du burde gå foran med et godt eksempel mht sprogbrug, det synes jeg bestemt ikke du gør i denne tråd. Det er dårlig stil at forlange andre skal tale pænt, hvis end ikke en HA kan finde ud af det, ved godt den kører på de høje nagler men det er ingen undskyldning efter min mening.



  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #38   12. jul 2009 Per - Lige netop - og godt talt. :o)

    Jeg kunne sagtens have skrottet den her tråd og truet NINJA med en frysning på grund af selve tråden, men jeg har ingen grund til at frygte den konfrontation der er i emnet, i og med det er et emne jeg personligt ikke mener vi skal være bange for at diskutere med brugerne af siden.
    At han så ikke forstod eller gad holde sig til min bøn om en sober tone, er ene og alene grunden til han røg en tur til Sibirien...

    Det ville ikke tjene noget formål at slette løs og fryse alle der vovede at starte en ny tråd som følge af de så to andre der blev slettet.

    Det er forsøgt før, og der blev jeg selv harm over det.

    Det ville derimod tjene et formål hvis folk gad tage sig tiden til at læse og forstå reglerne, og først bagefter kaste sig ind i snakken med noget konstruktivt.

    Jeg ER på "jeres side" - men i må altså forstå at jeg ikke har friheder til alt....


  • #39   12. jul 2009 @ Sajmon:

    Hvis jeg forstår dine indlæg rigtigt, så tolker du reglen annoncer om salg/bytte skal være MC-relateret MCG ikke kun drejer som om det man vil købe/sælge/bytte , men også hvad man modtager som betaling for en MC man evt. sælger igennem MCG???

    Det er satme for sjovt.... hahahahahaha...

    Tænk den lige til ende...
    Skal betalingen falde i danske kroner? Er der krav til at man skal sikre sig at sælger er kommet lovligt til dem? ..osv...


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #40   12. jul 2009 Thore J - Står alt det der i reglerne?

    Hvis ikke, så over / fejl / misfortolker du vist en hel del - og det er lige netop det ingen kan bruge til noget som helst.

    Tillykke - du har officielt bidraget med.... NADA...


  • #41   12. jul 2009 thore j

    ja betalingen skal åbenbart være i krone eller i form af anden mc.... forstår det absolut heller ikke da det ikke er nogen hjælp for os brugere....

    tror der er en der ikke for lov at bestemme ret meget der hjemme...... smiley hehe


  • #42   12. jul 2009 - Er kammerateriet gået for vidt herinde på mcg?

    Siden folk ikke kan acceptere de spilleregler der er herinde - hvorfor da ikke finde et andet sted at sælge osv...og lave ballade ....for det her virker ikke som et tegn på at vi er MYNDIGE og kan stå på egne ben, uden at misbruge det!

    - Nej, det er snarere et tegn på at vi barnagtig gører os selv - at vi er blevet som forkælede børn, der vil have vores vilje, og det er desværre en ting der har været på vej gennem de seneste generationer, hvor enhver er dedikeret til at pleje sine egne behovs tilfredsstillelse.






  • #43   12. jul 2009 Martin: Det kan være svært at forstå, hvorfor en MC ikke må byttes til Bil eller omvendt. Men jeg kan fortælle dig, at det er blevet forsøgt - altså tilladt. Men ejerne måtte trække regelændringen tilbage, da de blev bombarderet med mails fra ulykkelige brugere, som absolut ikke gad at se på biler og andet 'ikke MC-relateret' i markedet.

    Jeg finder reglerne, ligesom Sajmon, på disse punkter en anelse stramme og sikkert meget frustrerende for mange og så dem helst lidt mere "bredde", så man ikke skulle sparkes over på et helt 3. galleri, for at få byttet sin MC til en pool i haven eller lign. Men desværre så er reglerne bare det, de er og vi HA'er efterlever dem, på bedste evne.


  • #44   12. jul 2009 Sajmon....Reglen er ikke klokkeklart formuleret....
    Om der byttes/sælges for penge eller andre genstande er jo et fedt... I det øjeblik man ønsker at bruge eksempelvis en bil som betalingsmiddel for en motorcykel bliver den jo mc-relateret....

    Jeg er ikke i tvivl om hvordan i (administratorene) fortolker reglen, men at sige den er klokkeklar er ihvertfald fejlagtigt.....
    Den slags svage gummiparagrafer kan man selvfølgelig slippe afsted med på et privat site som dette, men ude i samfundet ville mange af jeres fortolkninger ikke holde en meter....

    Jeg tror at i ha`er skal gøre mere udaf at forklare at i fortolker reglerne sådan som det er blevet jer pålagt oppefra, og ikke som reglerne åbner muligheder for.....


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #45   12. jul 2009 <i>Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af MC´er og MC-relaterede ting og sager.</i>

    Tilladt:

    Køb, salg og bytte af MC'er.

    Køb, salg og bytte af MC relaterede ting & sager.

    Sig mig imod hvis i er tabte eller er uenige når i har læst hertil.

    Er en bil en MC? - Nej.
    Er en bil = MC relaterede ting & sager? - Det må vi så også svare nej til, i og med den hverken er tilbehør, reservedel eller udstyr, eller for den sags skyld tuning til en MC.

    Erstat bil med f.eks kummefryser, hjuldamper, kattekilling, fjernsyn, juledekoration, havetraktor, kageform, eller foodprocessor - eller indsæt endda selv navneord.

    Hvordan kan man misforstå det her?


  • #46   13. jul 2009 Keyser Denne "regel" og endda mange andre, hvor der har hersket spørgsmål til den dybere mening og fortolkningen af disse, har vi taget kontakt til ejerne for at få det skåret ud i bølgepap, så vi var sikre på at modererer annoncerne rigtigt.

    Så nej, det er IKKE fordi vi HA'er bare vælger at fortolke den på VORES måde og du, blandt andre, måske læser den anderledes og så tror at man godt må inddrage en bil eller kummefryser i salg af MC.


  • #47   13. jul 2009 Sajmon­­™
    Hjælpe-Administrator
    For en gangs skyld er jeg enig med Keyser Nielze _
    Det er for fanden da ikke så svært at se det mc relaterede i at en vil bytte sin MC med en bil. Der kan da nemt sidde 100 brugere som tænker "hov den MC kunne jeg godt tænke mig at bytte min gamle bil med." Det handler nærmere om at pengene skal fordeles på flere annoncer


  • #48   13. jul 2009 Martin: for min skyld kan du være enige med alle, som fortolker reglerne anderledes end det de rent faktisk betyder. Det gør det bare ikke mere rigtigt.

    Som jeg efterhånden ser tingene, så handler det mere om at i bare IKKE vil forstå dem og selv laver jeres egne fortolkninger, som så i jeres øjne er de rigtige.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #49   13. jul 2009 Martin K - Læs højere oppe.

    Jeg er isnende kold og aldeles ligeglad med hvilke bagtanker ejerne af siden har haft med at lave de her regler, men når vi snakker ren profit giver det jo meget god mening hvad du siger.

    Men det er mig simpelthen en gåde hvorfor folk der gladeligt bruger tusinder af kroner på alverdens lir og gejl til deres cykler, eller for den sags skyld i det hele taget bruger så mange penge på den luksus en MC er, skal være de første til at skrige op om kapitalister og konspirationsteorier på en hjemmeside som koster dem SKALLEDE 59 kroner at benytte for tid og evighed.

    Det er de samme idioter (ja undskyld jeg siger min ærlige mening) som derefter med en super fornærmet tone, bedyrer at de ihvertfald vil bruge dba.dk nu!!!!!! HA!!!! SÅ KA I LÆRE DET!!!!!!

    Ja det kan vi.... Suk mand....


  • #50   13. jul 2009 står der nogen steder i reglerne, i hvilken form en betaling for en mc skal være..??? skal det være penge???

  • #51   13. jul 2009 Gud: det ved du sikkert godt, for du har lige kigget.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #52   13. jul 2009 Nej det står der ingen steder, men som jeg også har forklaret for Rene tidligere, er det faktisk heller ikke direkte ulovligt at tilbyde en bil i bytte for en MC - men som reglerne er, må det ikke stå i annoncen.

  • #53   13. jul 2009 okay så må jeg læse reglerne med andre briller end jer HA'er fair nok..!!
    kan vi så ikke få præciseret i hvilken form for valuta/værdi objekter man må modtage/ønske sig betalt for sin mc



  • #54   13. jul 2009 penge er vel reelt set ikke mc relateret...... eller ??

  • #55   13. jul 2009 smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #56   13. jul 2009 Jo det kan i - ved at benytte "kontakt" formularen i bunden af siden.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #57   13. jul 2009 Christian - få den pik ud af den flue.... :o)

  • #58   13. jul 2009 desværre de er de eneste der kommer af sig selv..... smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #59   13. jul 2009 Jeg går i seng. Sov godt. :o)

  • #60   13. jul 2009 tøs... smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #61   13. jul 2009 Tja...

    6 timer i selskab med den her tråd.. Det er vist nok på en gang....


  • #62   13. jul 2009 D700..... Du skal læse hele mit indlæg inden du kommentere det...
    JEG er godt klar over hvordan det fungere her på sitet...
    Jeg opfordrer bare til at I gør mere ud af at forklare det, således folk ikke tror det er jer der er åndsvage, men at i rent faktisk bliver pålagt hvorledes reglerne skal fortolkes...
    Jeg føler mig ikke i tvivl om hvordan mange af reglerne skal forstås, men det er kun fordi der har været ballade/debat omkring dem og at jeg følger nogenlunde med i forummet.....
    Men at påstå reglerne tager højde for alle mulige eventualiteter er rent vrøvl....
    I yderste(fjollede) konsekvens Kan en bil sælges i MC-markedet hvis den beskrives som eksempelvis "regnvejrs-køretøj for motorcyklist". Det ville ikke være i strid med reglerne som de er skrevet...... Blot uønsket...


  • #63   13. jul 2009 @ keyser...

    Præcis... Reglerne for brug af markedet er så ukoncise at det er grænser til at vælge totalt ubrugelige...


  • #64   13. jul 2009 Måske har nogle mennesker bare alt for meget tid?!?!

    Tid til at klage, tid til at brokke sig, men hvornår kommer tiden til blot at udholde tingenes tilstand og at acceptere givne vilkår, også på mcg, eller at vælge at stå ved sin utilfredshed, og tage konsekvensen deraf smiley

    - Til dem der stadig ønsker at begå sig rundt i utilfredsheder, er her et par fif, til at bibeholde deres krævementalitet ;-D

    Spademanns guide til at skyde skylden på andre!

    Ansvarsbevidste personer:
    Lad os straks gøre det helt klart: Der findes nogle ganske få mennesker, som påtager sig skylden for de fejl de begår og som med åben pande tager imod kritikken, koste hvad det vil.

    Præsident John F. Kennedy påtog sig hele skylden for USA's fiasko ved invasionen i Svinebugten i 1961. Kennedy blev skudt.

    Præsident Jimmy Carter påtog sig hele skylden for det fejlslagne forsøg på at befri de 52 amerikanske gidsler i Teheran i 1980. Carter tabte valget.

    Og hvad kan vi så lære af det?
    Jow, det med at påtage sig ansvaret for egne handlinger giver ris til egen røv.

    Hvilke andre muligheder har du så?

    Benægt, benægt, benægt!
    Det er ikke din skyld! Det er nogen andres skyld! Du kan ikke påtage dig ansvaret for, at hele verden består af inkompetente hundehoveder og hængerøve og skidesprællere og liberalister, der går i vejen for dig hele tiden og hindrer dig i at blive en succes!

    Konkrete eksempler fra dagligdagen
    Her er nogle konkrete eksempler fra dagligdagen, og hvordan du bør håndtere dem:
    • Du dumper i samfundsfag, fordi du ikke ved hvad Danmarks statsminister hedder!
    • Og så? Hvis Danmarks statsminister virkelig er så kendt, så du bør vide hvad han hedder, hvorfor er han så aldrig med på Boogie-listen? Lortestatsminister!

    • Din chef fyrer dig fra dit job, fordi du er syg hver onsdag
    • Har du måske selv ønsket dig det her skodjob? Er det ikke din chefs skyld, at onsdag er den travleste dag? Kan du måske gøre for, at du skal til tirsdagsfest i ungdomsklubben til kl. 4 onsdag morgen? Så er det sgudda klart, at man føler sig lidt syg, ikke? Men ansatte har sgu snart ingen rettigheder overhovedet - og det er sgu regeringens skyld! Lorteregering!

    • Din mor beder dig flytte hjemmefra, fordi du er et dovent svin der aldrig rydder op og ikke betaler en krone for at bo hjemme
    • Har du måske selv bedt om at blive født? Nej, vel! Er det måske din skyld, at din far ikke passede lidt bedre på? Nix, du! Det mindste man kan forlange er vel, at ens forældre tager sig af en. Man kan sgudda ikke stå på egne ben, når man kun er 36! Lorteforældre!

    • Din kæreste forlader dig, fordi du aldrig bliver til noget
    • Det er da klart at du ikke kan blive til noget, når du har så travlt med at hænge ud med din kæreste! Du kunne sgudda være blevet professor og atomfysiker og alt muligt, hvis du ikke var nødt til at høre på hendes Sugababes-cd'er for at få hende med i kanen! Lorte Sugababes!

    • Du får et klip i kørekortet for at køre 100 km/t ved skolen
    • Ahvad? Som om de børn der var på vej til skole ikke er vant til din kørestil! De springer sgudda tilside uden problemer! Hvis du kom trissende med 40 km/t ville de da blive så forvirrede, at de nærmest ville hoppe op på køleren af sig selv! Lortepoliti! Lorteskole!

    • Din nabo skyder knæene af dig, fordi du sviner ham til på Facebook!
    • Nå? Kan han ikke engang tåle en spøg, den pædofile bøssemager? Og hvad er der lige galt i at give hans adresse ud til S/M-klubben og sige, at han er vild med at få bank, når han kommer hjem fra arbejde? Og nu skal du have kunstige knæ og alt mulig lort. Og hvordan skulle du kunne vide, at han var hjemmeværnsmand, når du slet ikke kender ham? Hvordan skal du nu kunne passe din uddannelse? Lorteinternet! Lortenabo!

    • Arbejdsgiveren afviser din jobansøgning
    • Okay... Så tre år i 8. klasse er ikke en "længerevarende uddannelse"? Når jobkravene er så urimelige, så forstår du sgu godt, at der er mangel på universitetslærere! Lortejob!

    • Fogeden henter din 52" fladskærm, din Ipod og din samling af Nike-kluns
    • Hallå! Skrev låneselskabet måske ikke "betal når det passer dig"? Og det har bare ikke passet dig endnu. Og er det måske din skyld, at du ikke kunne få et lån til at betale dine afdrag med? Lortefoged! Lortelån! Lorteland!

    Din gravsten:
    Nå, så nu er du død? Og hvis skyld er så lige det? Ihvertfald ikke din! Du trak vejret så godt du overhovedet kunne! Lorte fantasypiller! Hvordan slap de overhovedet igennem Sundhedsstyrelsen? Og er der slet ingen kontrol ved grænserne mere? Det er et slapt samfund, der tillader den slags. Og du købte jo bare pillerne. Og åd dem. Lortedealer! Lortesamfund! Lortetoldere! Lortesundhedsstyrelse!



  • #65   13. jul 2009 Hvem sagde nutella

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #66   13. jul 2009 Jeg har overhovedet ikke forandret mig en dyt - men langt henad vejen vil jeg tage min position i forsvar, dog ikke på bekostning af min egen mening om tingene - og den synes jeg også jeg har udtrykt rimeligt klart bl.a her i tråden.

    At der konstant bliver henvist til "et forum uden big brother, med en sober tone og uden frysning" kan jeg til stadighed kun grine af, for at blive ved med at køre i den rille, tjener intet formål.
    Det er to vidt forskellige ting som er drevet efter to vidt forskellige holdning og med to MEGET vidt forskellige mål, så de kan ikke sammenlignes på ret mange punkter. Hvad folk vælger, er jo helt op til dem selv - men lad være med at tro noget er mere rigtigt end noget andet.

    Lad være med at tro du kan psykoanalysere mig - jeg har været forum moderator forskellige steder i over 10 år, og kan fint skille mit privatliv fra online forums.

    Det kan du spørge enhver der kender mig godt, om.... :o)


  • #67   13. jul 2009 troede ikke det kunne blive værre

    så kom Lilholt


  • #68   13. jul 2009 mente du guldkorn

  • #69   13. jul 2009 Ja, jeg har ikke set guldet........ =0))

  • #70   13. jul 2009 Rikke T - Kan du så blot se de 3 diamanter, så har du også fået lidt ud af det ;-D ;-D

  • #71   13. jul 2009 Nu hvor folk lyster til at linke til "pisse sjove guider" og Lilholt sange, vil jeg da også bidrage:

    http://www.aminjensen.dk/jokes/index.php?action=laes&page=1


  • #72   13. jul 2009 hold kæft, det grineren og følge med i det her..

  • #73   13. jul 2009 patrick L - vil det så sige at du ikke skal have nogle bajere fra posen, hvis du morer dig godt nok uden ;-D ;-D


  • #74   13. jul 2009 CBR 600__hvis i deler ret meget mere ud fra latter posen, tror jeg sgu jeg dør smiley

  • #75   13. jul 2009 Fed måde at dø på, hvis det skal være ;-D ;-D

  • Daniel K
    Daniel K Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #76   13. jul 2009 Sajmon : Nu citerer jeg hvad du selv har skrevet tidligere i tråden : Der er intet i reglerne som forbyder personer at tilbyde en bil i bytte, men så smid dog idioten en udstemme hvis i ser det - så skal vi nok tage affære....
    Hva sker der lige for dig som administrator? Du er selvmodsigende og du opfordrer brugerne til at sabotere hinanden og dermed motorcykkelgalleriet med jeres latterlige udstemmer. Syntes virkelig det er SÅÅÅ langt ude det her. Burde i ikke tage jeres arbejde lidt mere alvorligt eftersom det jo trods alt koster penge at være medlem. Der er simpelthen så mange fjolser der er påtrængende og spilder vores alles tid når de på trods af at man i en salgs annonce skriver : ikke bytte, så bliver de alligevel ved med at spørge om man vil bytte. Hva med at bruge noget af jeres "magt" på at få dem kølet ned?
    Du påstår at du har frosset Ninja pga dårlig sprog brug. Men du er på ingen måde bedre end Ninja i dit sprogbrug! Som HjælpeAdmin burde du IKKE kalde folk for idiot og snakke nedladende til dem osv.

    For mig at se er det soleklart hvad der foregår her. Ninja har startet en tråd hvor BRUGERNE kan mødes og snakke om DERES uheldige oplevelser med Administratorerne osv. Men det fik DU sat en stopper for, tydeligvis af personlige årsager. Jeg kan ud fra denne tråd ik se andet end at DU er blevet træt af at høre på Ninja. Og så har DU selv taget en beslutning og brugt din "magt".

    Det er simpelthen for lamt det her. Du skal ikke komme og sige at Ninja´s sprogbrug og holdninger ikke gavner noget her på siden. Han har trods alt bidraget med en tråd der inden for 24timer er blevet læst OVER 800gange og fået tæt på 100 indlæg. Hvis det ikke er at bidrage med noget som de betalene brugere kan bruge så ved jeg ikke hva der skal til før man er velkommen som bruger!?
    Jeg kan ik se hva du bidrager med andet end at gøre en dårlig stemning værre samt at opfordre brugerne til at sabotere hinanden. Og hvis folk ikke er enige med dig i dette så virker du egentlig pisse ligeglad med dem, for du har jo magten så hvorfor bekymre sig når man bare kan skaffe folk af vejen.

    Syntes godt nok det er sørgeligt det her. Og selvom Ninja ikke er så dygtig verbalt som dig og mange andre. Så har han da i det mindste prøvet at få gjort noget ved hans frustrationer på en åben og ærlig måde. Og indviteret ALLE indefor i Det der burde være HANS tråd.



  • #77   13. jul 2009 For mig at se er det soleklart hvad der foregår her. Ninja har startet en tråd hvor BRUGERNE kan mødes og snakke om DERES uheldige oplevelser med Administratorerne osv. Men det fik DU sat en stopper for, tydeligvis af personlige årsager. Jeg kan ud fra denne tråd ik se andet end at DU er blevet træt af at høre på Ninja. Og så har DU selv taget en beslutning og brugt din "magt".

    _______________________________________________________

    OG nej, USA landede heller ikke på månen, det blev altsammen lavet i et studie, (vist i en 007 film).............

    der står direkte i betingelserne, at hjælpeadmins IKKE må diskutteres i forummet, alligevel lod Sajmon denne tråd blive, indtil en voldsomt umoden opførsel, gjorde en person til en ispind...

    Drop nu de konspirations teorier...


  • Daniel K
    Daniel K Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #78   13. jul 2009 Nr: 1 Det er ikke konspirations teorier, det er ikke svære end at læse hele tråden.

    Nr: 2 Jeg kan ikke finde den voldsomt umodne opførsel hvis du snakker om ninja. Han fortæller tingene klart og tydeligt. Og hvem kan sige sig fri for nogensinde at ha kaldt en person for spasser hvis man er meget utilfreds med denne? Og herre gud skulle der virkelig ikke mere til for at blive frosset?

    Det virker da også lidt diktator agtigt at hvis der er nogen som er utilfreds med tingene og har nosser til at tale frit om dette, så skal de bare ryddes af vejen.

    Det er sgu da godt at det her kun er en fiktiv verden. For sådan kan man altså ikke løse problemerne i det virkelige liv. Hvis man som chef m.v bare afskaffer folk fordi de er lidt for ærlige og måske tør stå frem. Så er man IKKE gammel/dygtig nok til at ha en leder position.

    Håber ikke jeg blir frosset fordi jeg er uenig med Sajmon! smiley

    Nu håber jeg ikke


  • #79   13. jul 2009 Daniel K - Jo sådan er det lige præcis, man gør ude i den virkelige verden, hvis ansatte bliver ved med at være oprørske over den firmapolitik der køres på virksomhederne, rundt omkring af pågældende chefer og bestyrelser!

    Du kan nok se at virksomheder kan slet ikke være gearet til at tage sig af nogle enkelt stående, samt lidt medløbere, og ændre firmapolitikken hvis virksomheden ikke selv finder deres politik urimelig eller ufornuftig.

    Der er nød til at være en form for fælles fodslaw i en dynamisk virksomhed i dag!

    Og at du betegner det at klage sig over gældende regler er "at have nosser" - vil jeg nærmere betegne som en kværulant, der ikke tåler et forums gældende regler.

    - Men jeg finder det dog lidt besynderligt at ha går ind i de her debatter(og det forstår jeg slet ikke at mcg's politik tillader) for det fører jo ingen steder hen og lad os sige at et forum som her med omkring 40.000 mennesker, og der måske så er 400 der er utilfredse, så er det stadig en lille procentdel af mcg.
    - Og der kunne det måske være bedre at tie det lidt ihjel smiley


  • #80   13. jul 2009 Der er en håndfuld af debattørerne i denne streng, der den ene gang efter den anden får mig til at spørge mig selv: "Gad vidst, hvorfor i h...... de egentlig er her?"

    Man skal da være ualmindelig naiv for ikke at forstå, at dette er en forretning, der køres på basis af annonceindtægter, At vi brugere så kan indgå i et symbiotisk forhold er da fint, men det er i bund og grund forretningens ejer der bestemmer betingelserne for forretningens drift!

    Det er også et symbiotisk forhold når Sajmon og andre HA'er gør et stykke i øvrigt fremragende ulønnet arbejde. HA-er ne er som os andre mennesker, og laver som sådan en fejl af og til, men fred dog med det.

    De administrerer et regelsæt efter bedste evne, og og så skal de åbenbart møges til for det - "hvor har du dog forandret dig - Sajmon"

    Se det synes jeg faktisk ikke er tilfældet - og jeg forstår heller ikke denne trang til på et personligt niveau at drive en sval eller ophedet diskussion ud over kanten.

    Der kan vel slet ikke være skygge af tvivl om, at trådstarter i denne tråd selv igen og igen skubber sig selv og sit emne helt ud over kanten - eller hur???


  • #81   13. jul 2009 Daniel K: Helt seriøst, tror du ikke du skulle overveje at LÆSE tråden istedet for at bare skimme den inden du ryger til tasterne??

    Følgende citat viser med al ønskelig tydelighed at du ikke har læst tråden ordentligt:
    Sajmon : Nu citerer jeg hvad du selv har skrevet tidligere i tråden : Der er intet i reglerne som forbyder personer at tilbyde en bil i bytte, men så smid dog idioten en udstemme hvis i ser det - så skal vi nok tage affære....
    Hva sker der lige for dig som administrator? Du er selvmodsigende og du opfordrer brugerne til at sabotere hinanden og dermed motorcykkelgalleriet med jeres latterlige udstemmer. Syntes virkelig det er SÅÅÅ langt ude det her. Burde i ikke tage jeres arbejde lidt mere alvorligt eftersom det jo trods alt koster penge at være medlem. Der er simpelthen så mange fjolser der er påtrængende og spilder vores alles tid når de på trods af at man i en salgs annonce skriver : ikke bytte, så bliver de alligevel ved med at spørge om man vil bytte. Hva med at bruge noget af jeres "magt" på at få dem kølet ned?

    Hvis du havde læst tråden ville du have opdaget at Sajmon lige netop prøver at tage hånd om det problem du selv søger at få en løsning på, nemlig folk der spammer salgs tråde med bytte tilbud og ligende.
    Du ville faktisk have opdaget at det Sajmon svare på, er et spørgsmål fra Rene J, der lige netop går ud på at folk spammer salgstrådene, hvortil Sajmon svare at hvis han skal kunne gøre noget, så bliver de nødt til at sende nogle udstemmer til vedkommende...



  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #82   13. jul 2009 Jeg har med vilje holdt mig ude af tråden det meste af dagen, og det er primært fordi jeg har sagt hvad jeg ville om det emne den handler om, men også fordi jeg ikke gider bruge tid på at diskutere med folk der kun siger noget for at sige NOGET, men ikke fordi de har en KÆFT at bidrage med. Det er dog rart at se det kun er et fåtal af brugere på siden som er efterladt i støvet når snakken bliver meningsfuld.

    Min eller de andre hjælpeadministratorers holdning til den her sag, er stadig uændret - så der er ingen som har flyttet ved reglerne eller vores fortolkning af dem i løbet af de sidste 30 timer. De bliver fremover, og i skrivende stund håndhævet og efterlevet i lige så stor eller lille grad som hidtil.

    VIL man derimod have noget ændret, er det til stadighed "kontakt" formularen i bunden af siden man skal benytte sig af. Jeg råder dog til kraftig overvejelse af sin sprogbrug og opførsel....

    Mvh
    Sajmon


  • #83   14. jul 2009 kontakt formularen er skam brugt, men som sædvanligt bliver der ikke redet samme dag som man sadler...... SUK!!!!

  • #84   14. jul 2009 hmm.. det blev da vist en lang tråd.. jez

  • #85   14. jul 2009 Har ikke oplevet at der er redet endnu

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #86   14. jul 2009 Der er ryddet lidt op hernede i bunden nu.

    Hold jer til emnet eller også behøver i ikke holde jer til nogle emner i 5 dage...

    Med ordene "hold jer til emnet", menes der at man ikke skal skrive i denne tråd mere, medmindre man kan bidrage med noget.


  • #87   14. jul 2009 Hvis man vil bytte en MC til en Bil, eller omvendt, er det så ikke en MC relateret handel?

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #88   14. jul 2009 Christian (Sønderborg) - Hvorfor er formuleringen "MC relateret" væsentlig???

    Højere oppe står reglerne forklaret meget tydeligt, men når du nu har svært ved at finde det, skal jeg gerne lige kopiere det herned også:

    <b>Skrevet: 12-07-2009 23:56:44 Slet indlæg

    Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af MC´er og MC-relaterede ting og sager.

    Tilladt:

    Køb, salg og bytte af MC'er.

    Køb, salg og bytte af MC relaterede ting & sager.

    Sig mig imod hvis i er tabte eller er uenige når i har læst hertil.

    Er en bil en MC? - Nej.
    Er en bil = MC relaterede ting & sager? - Det må vi så også svare nej til, i og med den hverken er tilbehør, reservedel eller udstyr, eller for den sags skyld tuning til en MC.

    Erstat bil med f.eks kummefryser, hjuldamper, kattekilling, fjernsyn, juledekoration, havetraktor, kageform, eller foodprocessor - eller indsæt endda selv navneord.

    Hvordan kan man misforstå det her?</b>


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #89   14. jul 2009 Reglerne kan findes ved at klikke på "Brugerbetingelser" og læse fra top til bund.

  • #90   14. jul 2009 du siger det jo selv:

    "Tilladt:
    Køb, salg og bytte af MC'er.
    Køb, salg og bytte af <b>MC relaterede ting</b> & sager."

    derfor


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #91   14. jul 2009 Er en bil MC relateret?

    Hvor på en MC optræder en bil?

    Sidder den inde i hjulene, eller måske monteret på koblingen for mere kontravægt?

    Monterer man en bil på sin MC af tuningsårsager?

    Er en bil styling til en MC?

    Er en bil en reservedel til en MC?

    Er en bil ekstraudstyr til en MC?

    Lad være med at tage ting ud af kontekst og lad være med at fejlfortolke ting.

    Er det "MC relaterede ting og sager" vi snakker om - eller menes der "en MC relateret handel"?


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #92   14. jul 2009 I sætningen: "Køb, salg og bytte af MC relaterede ting & sager.", må ordene "MC relaterede ting og sager" være lig med ting som er MC relaterede.

    Hvorfra kommer den anden formulering med "MC relateret handel"?

    Hvor i reglerne står det?


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #93   14. jul 2009 Kom så Christian og K1 - i må kunne finde det beskrevet i regelsættet.

    Hvorfor skulle i ellers spørge?

    Kom så frisk med en udredning af det spørgsmål - og jeg skal gerne svare på det.


  • #94   14. jul 2009 Denne diskussion er spild af tid

    Min definition af "MC relaterede ting" er ikke den samme som din. Ergo kommer vi ingen vegne


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #95   14. jul 2009 Peter - Er du på syre nu?

    K1 - hvordan definerer du da "MC relaterede ting og sager"?

    De ting og sager, skal være MC relaterede - så det kan være udstyr, reservedele, tuning eller andet som er relateret TIL EN MC.


  • #96   14. jul 2009 min mening tæller jo ikke i denne sammenhæng, så hvad ville det hjælpe?

    Og mit motto er:
    http://www.luclin.org/files/jamond/Retarded.jpg


    Så jeg er smuttet, mojn


  • #97   14. jul 2009 JØSSES MARINUS ;-P

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #98   14. jul 2009 K1 - Nej din mening tæller ikke hvis du overhovedet ikke kan redegøre for den, som du jo endnu en gang beviser at du ikke formår. Det kaldes "varm luft" og ikke "en mening", bassemand... :o)

    Hvis det der er dit motto, er det da skægt at du er SUPER fremme i skoene så længe du har et par af de andre nikkedukker at læne dig op ad, men bliver skrækslagen så snart du selv skal stå til regnskab for alt det bræk du lukker ud.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #99   14. jul 2009 Cartman - Ja det står helt sikkert for min egen regning, men det er kun et svar på hvad han selv mener han kan tillade sig med det link - og så synes jeg egentlig jeg har stået model til rimeligt mange ting i den her tråd, uden det har fået andre konsekvenser end at jeg har svaret på tiltale. Jeg forholder mig stadig fuldstændigt neutral når jeg håndhæver regler, men som person er der grænser for hvor meget pis jeg finder mig i, og det håber jeg da lidt på folk forstår. Jeg er sgu et menneske som alle jer andre....

    Det sidste er vi HELT enige i, så det er mig en gåde folk bliver ved med at flytte ord og ændre formulering så det passer deres egen sag bedst muligt.

    Fortsat god aften til dig. :o)


  • #100   14. jul 2009 Herre jemini, sagde godt nok jeg ikke ville deltage mere, men må hellere forklare mig:

    Det link var IKKE myntet på dig personligt, så beklager da vist det var sådan det kom frem.

    Og min mening ville stadig ikke tælle, selvom jeg argumenterede for den, da de ikke ville ændre en disse





  • #101   15. jul 2009 OK godt så....
    efter at have kommunikeret med Admin, er jeg kommet frem til flg. konklusion, man må gerne sætte sin mc til slg herinde, man må kun bytte den til en anden mc eller noget mc-relateret, man må ikke oplyse at man ønsker andre ting i bytte eller som delbetaling(det er nok den del som folk ikke magter at se fornuften i??)

    Men om alt er, hvis man til vinter ønsker at bytte sin mc til en bil må man ikke skrive det ordret, så her det at fantasien kan slå sine vinger ud og lade de smukke ordblomster forevige sig til evig tid(hvis ikke de bliver slettet og man ryger i fryseren.. smiley

    Det kan dog undre mig at man også ikke bliver frosset, når man åbenlyst TILBYDER biler som betaling, det er vel også i strid med reglerne eller ????


  • #102   15. jul 2009 Endurance diskussion-
    Den ene part ævl og ævler indtil de andre giver op og lader ham få ret.
    Fordi der er regler behøver man vel ikke kravle ned i sin str 36 sko og følge dem til punkt og prikke.


  • #103   15. jul 2009 Jeg opfatter "Køb, salg og bytte af MC'er." sådan her:

    Specielt ved bytte, hvis men vil bytte til en MC eller vil bytte en MC til bil... Ergo. MC indgår på den ene eller anden måde i handlen... Hvor svært kan det være!!?

    K1....: LOL Nice pic... Et billeder siger det jo ofte bedre end 1000 ord... Kunne ikke have formuleret det bedre!!

    Desuden ligner dette da seriøst flueknepperi, hvor admin i nogen grad åbenbart har ret til at provoksere mere end pøplen... Jesus da!!


  • #104   15. jul 2009 nøøøjh der er godt nok nogle der keder sig, det jo helt vildt

  • #105   15. jul 2009 .......måske nogle er gået fra forstanden....tsk - tsk ....forstår virkelig at den menneskelige hjerne er et stort ansvar at administrere nogle gange....næsten for meget at pålægge mennesket..... tsk - tsk ;-D ;-D

  • #106   15. jul 2009 He he....;-D - Ikke mullle Cartman - ikke så surmulle ;-D ;-D

  • #107   15. jul 2009 skal man ikke have en hjerne først, før man kan udtale sig om at administrere den, Helle?

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #108   15. jul 2009 <b>GUD</b> - Ja som jeg har sagt hele tiden. :o)

    <b>C4</b> - Der bliver ikke ydet forskelsbehandling, selvom du gerne ville have det. Reglerne er klare, så følg dem eller tag konsekvensen.

    <b>Michael</b> - Ja du opfatter det som du vil, men det er efterhånden rimeligt soleklart at det desværre er forkert. Hvis du synes det billede siger mere end 1000 ord, må du da føle dig jævnt dum lige nu i og med du er lige så vedholdende som mig i den her diskussion...?

    <b>Ronnie</b> - Jep. :o)


  • #109   15. jul 2009 Erik Sjon - Nåe jo!!! Skal man da selvfølgelig også ;-D

  • #110   15. jul 2009 Godt at høre at der ikke bliver ydet forskels behandling, så høre Sajmon's logment spam sikkert også op. huraa.

  • #111   15. jul 2009 ROFL... ! Well Sajmon.
    Hvis du mener jeg bør føle mig jævnt dumt pga. min vedholdenhed.... !
    Hvordan føler du dig så selv?
    Du er da om nogen meget mere vedholdene, grænsende til teenager-agtigt-fornærmet-tøse-stædighed... Enebarn måske!!!

    Hvilket du netop har bevist igen og igen, ved dels at slette diverse indlæg (2 af mine).. Men det er jo også nemt at styre argumentationen, når man bare sletter det som du ikke kan lide..!
    Dels ved lege principrytter i sådan en grad... at jeg stadig ikke fatter, hvorfor du ikke at blev stemt ud!?
    De privilegier du nyder godt af, din magt som HA, burde kunne administreres af dig. Uden at blive misbrugt, blot fordi du føler dig tvunget op i krog i en debat du skal har været med til at hælde benzin på, og ikke udøves ved at slette dvs. indlæg, samt fryse dvs. brugere, når du føler for det! Eller når du mener at din fortolkning af regelsættet der gælder... Der er tydeligvis flere fortolkninger her i forum... Så lad dog være med at være sådan en stivnakke - og lad den bredest mulige fortolkning gælde... !


  • #113   15. jul 2009 Peter, og dit bidrag, oplyser hvad?

    Der har ellers været relativt fredeligt herinde en tid, MEN nogle inaktive (herinde) må have hørt der var gang i gaden, for BANG så var der støj igen. straks skulle man være med.
    ærgeligt!!



  • #114   15. jul 2009 peter "med nedsat hjerne funktion" hvad skulle din kommantar lige gøre godt for????

    det er jeg jeg TOTALT uforstående overfor


  • #115   15. jul 2009 Ja syntes satme at admin bevarer en ufattelig ro, i forhåld til jer andre. Forstår ikke at når han HAR forklaret hvad der står i reglerne og også hvordan det skal opfattes, at der stadig er nogle der vil diskuterer om det er retfærdigt eller ej...fatter i ikke at det IKKE er regeler han har fundet på???

  • #116   15. jul 2009 Nope - Han har ikke fundet på reglerne...!
    Men han fortolker reglerne frit (lidt lige som resten af det danske retssamfund)!

    Deri ligger udfordringen!

    Også kan Sajmon heller ikke helt sige sig fri for selv at være rimelig provokerende - Og på den måde er han jo selv med til at holde gang i tråden... Han har bare den fordel, at når vi skrive noget han ikke bryder sig om.. Så sletter eller fryser han! Hvilket i min bog gør, at han slet ikke burde være HA, når han ikke kan klare at argumenter sig ud af de ting han selv har været med til at hælde benzin på!


  • #117   15. jul 2009 Jamen at han bliver provokeret som meneske er da til at forstå.
    " Men han fortolker reglerne frit (lidt lige som resten af det danske retssamfund)! "

    Han skriver jo netop længere oppe, at han heller ikke er enig i reglerne, og derfor har kontagtet egerne af siden for netop at få helt klarhed over hvordan reglen skal tolkes..og det er jo lige sådan at han gør..




  • #118   15. jul 2009 Er jo lidt lige som at skælde "Lars betjent" ud, fordi at det er ulovligt at kører for stærkt....
    At det er en lorte regel, kan jeg godt forstå at i syntes, men derefter fatter jeg ikke mere af denne diskution....


  • #119   15. jul 2009 Michael, er enig med et par punkter, men når du lige låser tråden igen, HVORDAN kan han argumenterer imod de indlæg??

    Om det er Sajmon der tolker, eller det de for at vide oppefra, der ER tolkningen, det lader jeg være usagt, mener dog det er skrevet tidligere i tråden, at det er überadmin, der har sagt, det skal håndhæves sådan, er dog ikke sikker, og gider ikke læse igennem igen smiley


  • #120   15. jul 2009 Allan: Jeg tror bare Michael er lidt svær at nå. Selv om vi gang på gang har forklaret, hvordan reglerne skal fortolkes, ud fra HVAD EJERNE siger, så vil der altid være en eller flere, som bare ikke forstår det.

  • #121   15. jul 2009 Cartman. Det var da en rigtig god ide'. Ved dog ikke om det praktiske arbejde derved, er så lige til..

  • #122   15. jul 2009 Cartman: lige præcis. Jeg forstår det sgu heller ikke, ud fra et brugervenligt synspunkt. Men vi kan håbe på, at ejerne har fulgt lidt med i tråden og evt. retter ind. Jeg tvivler dog stækt på det smiley

  • #123   15. jul 2009 Problemet er jo netop at reglerne åbenbart skal fortolkes!!
    Hvorfor fanden skriver de høje herre ikke bare reglerne så de ikke skal fortolkes!? Hvor svært kan det være!?
    Udfordringen er jo, at når der er plads til fortolkning, vil det altid være til fordel for magthaverne, og ikke for pøblen - Som så bare kan vende røven til og tage den helt store [CENSUR] lige i [MERE CENSUR]!

    MAGTEN TILBAGE TIL FOLKET!!! :o)

    Jeg er slet ikke svær at når!! Jeg bliver bare pissed når der kommer en træl til überadmin og provoksere helt vildt, for så at agere ved at sletter og fryser, når modstanden kommer tilbage med samme attitude og karakter...!
    Hvis man ikke vil danse dansen færdig, skal man ikke byde op til dans!


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #124   15. jul 2009 <b>Michael</b> - Jeg er ikke enebarn, ej heller misbruger jeg min stilling som HA eller mangler argumenter når jeg sletter indlæg som INTET HAVDE MED DEBATTEN AT GØRE.

    Jeg har hele tiden argumenteret for hvad jeg sagde, og jeg har hele tiden "fortolket" reglerne så simpelt som muligt - det er kun de mennesker hvis program det passer ind i, som tolker videre og lægger ting til reglerne som ikke står der.

    Jeg fryser folk der har fået advarsler for deres sprogbrug og for at fylde tråden med totalt ligegyldige "SE MIG SE MIG"-kommentarer - deraf NINJA og grauballemanden, og nu også Peter. De VAR advaret og sådan er det bare at spille børnehave-provokerende snotunger. Uha nej nu sagde jeg vist noget provokerende, men jeg skylder vist STADIG ikke noget på den konto....

    Nej jeg føler mig skam ikke dum ud fra de kriterier du stiller op, for du mener jo hele pointen er "vedholdende" - så det KAN først være i det sekund du mener du selv er "retard", at jeg kan være det.
    Forskellen på os to er så bare at jeg kun skriver her i tråden når jeg vil opnå noget - du har skrevet en hel del gange bare for at se din egen avatar og efterfølgende tekst optræde på skærmen, bassemand... :o)

    Og det er kun den slags jeg har slettet - ikke dele af debatten.

    Hvis ikke DU kender trinene eller ved hvor dansegulvet er, skal DU ikke byde op til dans og bagefter slå os andre oveni hovedet med ikke at afslutte den.


  • #125   15. jul 2009 Citat Sajmon: Jeg fryser folk der har fået advarsler for deres sprogbrug og for at fylde tråden med totalt ligegyldige "SE MIG SE MIG"-kommentarer -

    Du mangler nogen, men der er måske forskel på fisk.

    Derudover mener jeg det er nytteløst at blive ved og diskutere, reglerne er som de er, og bliver håndhævet som ejerne vil have det. End of story.


  • #126   15. jul 2009 Well! Fyraften... Men bare rolig Sajmon, jeg skal nok svare dig :o)

    NB! bombe: FYI! Indtil videre medføre det ikke frysning af en HA ;o)


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #127   15. jul 2009 <b>Bombe</b> - Hvis du nu havde gidet læse hvad jeg skrev højere oppe, ryddede jeg op i tråden og bad folk om at holde sig til emnet, for på det tidspunkt var der nogle stykker som bare skrev en masse ikke-relevante-for-tråden indlæg for at hygge sig eller fordrive tiden. Det kaldes "spam" og tjener intet formål - ergo har jeg frit lejde til at slette de indlæg efter gældende regelsæt. Synes du selv det tjener noget formål at skulle bladre sig gennem 15 indlæg med "hej med dig" eller "ses smukke" eller måske "nu er verden ikke længere" hver eneste gang der var kommet 2 som havde med trådens indhold at gøre?
    Det er måske ok hvis bare det er nogle du kender, og du selv deltager?
    Jeg prøvede at få tråden tilbage på sporet - og det kostede 5 dage i fryseren til michael grauballe - og det har intet med min personlige holdning til ham at gøre. Som du selv siger, bidrager han oftest med en masse gode ting - det skete bare ikke lige der.

    <i>Du gentager dig gang på gang eller kommer med endnu vildere beskrivelser af dine beføjelser...</i>
    Og du kører i den samme rille altid - så er vi lige vidt.

    Udstemmer til HA'er har lige så mange konsekvenser for os som det har for jer. Hvis de er velbegrundede, bliver der taget hånd om sagen - ellers bliver de bare deaktiveret. 90% af ALLE udstemmer på den her side, bliver deaktiveret, da der for det meste bare står "han er idiot" eller "dårlig opførsel!!!" eller variationer heraf. Det er immervæk svært at undersøge noget til bunds hvis ikke der samtidigt med klagen, bliver givet et eksempel på det.

    Jeg står 100% ved min opførsel i den her tråd - og det kan jeg forsikre dig om de "højere magter" er opmærksomme på.

    Mit valg skulle bare have været at deaktivere den inden det kom så langt som hertil, for det siger reglerne for siden, faktisk at jeg skal.
    Jeg valgte at lade den fortsætte fordi jeg er lige så meget bruger af siden som jeg er HA, og ønskede at debatten kom jer til gode - og det kan jeg nok komme til at høre lidt for.


  • #128   15. jul 2009 Lige en slutter, inden jeg fiser hjem over!

    Nu kan et emne jo godt tage en drejning! Og i bund og grund er det vel trådens ejer der ved hvilken hensigt han havde med tråden, da han startede den - Men naturligvis, hvis man er GUD, så ved "man" jo hvilken hensigt trådens ejer havde da han startede tråden!!

    Og at du mener at jeg har "skrevet en hel del gange bare for at se din egen avatar og efterfølgende tekst optræde på skærmen" Er bare SÅ langt ude - Jeg har argumenteret mindst lige så godt som du... Til trods for at jeg er GUD!
    Selv de 2 af mine indlæg du slettede i går... Der holdt jeg mig til emnet!

    Skal vi lige en gang mere opfriske hvad emnet egentligt er!!
    Irriterende administratorer

    Iøvrigt have jeg fine argumenter i min udstemmer til dig i går!!


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #129   15. jul 2009 <b>Michael</b> - Hvis ikke du gider læse og forstå hvad jeg skriver, behøver du ikke bruge tid på at svare - og det mener jeg virkelig... :o)

    For lige at svare på din beskyldning om at jeg har slettet ting som var "modstand med samme attitude og karakter" - så kan jeg da paste de eneste to indlæg DU har fået slettet, bassemand:

    Nummer 1:

    <i>Inaktiv
    Irriterende administratorer
    Michael ®
    14-07-2009 14:32:36

    Lyder som en trussel!! Fine maner overmagten bruger her på MCG... smiley Minder squ meget om den virkelig verden.......! Jeg fiser snart til Skagen alligevel.. Så hent bare fryseren frem... LOL </i>

    Ja men ser jo tydeligvis den tungtvejende argumentation, du her fremfører. Jeg havde i min skyndsomhed helt glemt hvor stort og altoverskyggende et intellekt, som havde udfærdiget den sætning.

    Nummer 2:

    <i>Inaktiv
    Irriterende administratorer
    Michael ®
    14-07-2009 15:36:00

    Bare lige for at slå det helt fast... ! Emnet i denne tråd er: "Irriterende administratorer" Hvilket jo ganske udmærket blev bevist ved at slette mit forrige post (uden nogen form for advarsel, infomail eller noget).... Det var næsten for nemt.... ROFL Jeg mener helt sikkert at jeg holdt mig inden for emnet - og jeg havde heller ikke brugt noget slemt sprogbrug... ! Minder mig squ lidt om forholdene i mellemøsten... Eller sådan lidt Silvio Belusconi agtigt..... </i>

    Vi ser endnu en gang hvor mange dybe tanker og overvejelser som er gået forud for indlægget. Det viser med al tydelighed at jeg virkelig er oppe imod diskussionens mester, som bare holder den direkte, aggressive og tungtvejende argumentationslinje HELE vejen igennem. Right on target, champ....!

    Jeg tillader mig sgu lige en smiley.... :o)


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #130   15. jul 2009 Ja det er flot - men nu valgte trådens ophavsmand bare at dingle i fryseren med samlede ben, så vi kommer desværre til at vente 2½ dag med at få svaret.

    Men kun hvis han kan tale normalt til folk... :o)


  • #131   15. jul 2009 Okay POLLE... Hvis vi absolut skal kalde hinanden navne!
    Hvilket jeg finder højest upassende at det kommer fra en HA'er!

    Men endnu engang lader jeg dine indlæg tale for sig selv... Smil du bare... .Trust me, du er ikke den eneste der smiler.... Eller jo, men resten skrald griner squ!
    Inkl undertegnede.... For satan da... Sorry.. For sørensen da!

    NB! Du skulle vel ikke komme til Knutten i starten af aug?


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #132   15. jul 2009 Finn - Intelligens måles på mange måder, så det vil jeg både give dig ret og modsætte mig. :o)

    Som sagt flere gange (ja jeg gentager mig selv når folk ikke læser det første eller femte gang... "folk" er ikke specifikt her, men i ved hvem i er..) er jeg også super irriteret over at man ikke må bytte på tværs af gallerierne.
    Så langt er vi HELT enige - og hvis man måtte det, ville det spare mig for MEGET arbejde...

    Bassemand er ikke noget specifikt negativt eller positivt - det er som man opfatter det, men oftest efterfølges det jo af en smiley. :o)

    Jeg skriver ikke altid bevidst i en nedladende tone, men det skrevne er også sværere at formulere så ingen mennesker KAN stødes af det. Der vil altid sidde en som vælger at misforstå og ender med at fare totalt i flint over det man skriver - og det må man jo tage med.


  • #133   15. jul 2009 Nu er det da lige før at det er tale om hjernevask af hinanden!!
    Sgu'da en MEGET dårlig reklame for MCG og vi som medlemmer, hvis nogle lister forbi denne tråd ;-D ;-D

    Ps. husk at drikke vand til, for det mener jeg ikke er indstalleret i "den blå vogn" endnu, og der kan være ret langt ind til afdelingen ;-D


  • #134   15. jul 2009 bombe. Du skriver: "Dog synes jeg jo, at man selv skal være forbillede. Jeg ser mig selv som mere intelligent og vidende end de fleste herinde, inkl. dig (læser trods alt til læge) men afligevel prøver jeg ikke at virke nedladende overfra andre."

    HOLD DA OP!!! FOR EN GANG GØGL FRA EN DER ENGANG "MULIGVIS" SKAL VARETAGE EN ANSVARSFULDT ERHVERV - OG AFLÆGGE LÆGELØFTE!!

    (link fjernet)

    Citerer fra undersøgelsen:STORHEDSVANVID ER EN SUND LIVSLØGN....
    I en undersøgelse fulgte man for eksempel 337 lægestuderendes selvopfattelse og faktiske færdigheder gennem tre års studier. Det nedslående resultat var, at dem med de ringeste færdigheder opretholdt et positivt syn på sig selv. Det betød, at de ikke anstrengte sig for at lære, selv om deres karakterer indikerede, at det nok ville være en god idé. Højt selvværd bukker altså ikke altid under for fakta, selv om lidt tvivl kunne være sundt - og give bedre læger.


  • #135   15. jul 2009 ro på MIss OT, kig denne her så:

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=attention%20whore&page=3


  • #136   15. jul 2009 bombe. ;-D ;-D rart at se du trods alt har en portion selvironi smiley

  • #137   15. jul 2009 ;-))))

  • #138   15. jul 2009 hold da kæft, kan i ikke komme ud for sne eller hvad????

  • #139   15. jul 2009 Efter at have gnavet sig igennem 85 % støj, rygklapperi og bla bla indlæg i denne tråd, må jeg sige at trådstarter rejser en relevant problematik, på trods af, at han får formuleret sig uheldigt.

    Efter min mening er der kun én der har formået at tage stilling til, hvad jeg ser som den reelle ’udfordring’, i denne situation.

    Citat GUD
    ”OK godt så....
    efter at have kommunikeret med Admin, er jeg kommet frem til flg. konklusion, man må gerne sætte sin mc til salg herinde, man må kun bytte den til en anden mc eller noget mc-relateret, man må ikke oplyse at man ønsker andre ting i bytte eller som delbetaling(det er nok den del som folk ikke magter at se fornuften i??)

    Men om alt er, hvis man til vinter ønsker at bytte sin mc til en bil må man ikke skrive det ordret, så her det at fantasien kan slå sine vinger ud og lade de smukke ordblomster forevige sig til evig tid(hvis ikke de bliver slettet og man ryger i fryseren.. smiley

    Det kan dog undre mig at man også ikke bliver frosset, når man åbenlyst TILBYDER biler som betaling, det er vel også i strid med reglerne eller ???? ”

    Problematikken bunder jo i at MCG og BG er ufleksible!!! Det samme firma ejer begge boards, men tillader ikke samhandel imellem dem – det er sgu da den rene molbohistorie.
    At man gentagende gange forsvarer og håndhæver et regelsæt, der tydeligvis ikke tager højde for et forretningsmæssigt behov blandt firmaets brugere, er da at save den gren over man sidder på.

    Men det er måske med fuldt overlæg, at man vælger at drive forretningen på den måde, at brugerne skal melde sig på begge boards – man optimere da i hvert fald indtægts grundlaget, selvom man på det nærmeste bondefanger sine kunder, og i regelen stadig ikke tilfredsstiller deres behov.

    Men af ren nysgerrighed, så fortæl mig venligst dette: Hvis man er bruger af det ene eller andet board, hvordan bytter/køber/sælger man sig så fra bil til en bike og vice versa???

    / Kenneth


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #140   15. jul 2009 Kenneth - Det gør man ikke på nogle af de to sider, og man kan heller ikke se det nævnt i reglerne for dem.
    Den eneste måde man kan få det at vide på, er ved at begå fejlen og så læse den besked jeg efterfølgende skal sende til folk når jeg har deaktiveret deres annonce. En af de beskedskabeloner jeg kan vælge at gå ud fra, henviser til baboom.dk - en hel tredje side man så skal oprette sig på. Derinde er den slags efter sigende tilladt...

    De fleste gider ikke bruge tid på det, og et fåtal bliver ved med at oprette annoncer med den ulovlige slags bytte, som så før eller siden fører til sletning af deres brugerkonto.


  • #141   15. jul 2009 Jeg synes at kunne læse mellem linjerne, at du rynker på næsen over den tilgang man har valgt fra firmaets side.
    Du sidder reelt med en viden dine 'arbejdsgivere' kunne bruge til at øge kundetilfredsheden på deres udbudte tjenster.

    Hvis du kunne skære den således at det blev muligt med en begrænset samhandel mellem interessegrupperne, kunne du ende op med at blive dagens mand i skysovs smiley
    Hvad ville firmaet stille op, såfremt dit forslag ikke faldt i god jord? - fyre en ulønnet medarbejder smiley


  • #142   16. jul 2009 tror bare at vi skal overlade handlen med mc'er til http://www.123mc.dk/ og (link fjernet) det vil under alle omstændigheder vare nemmere

  • #143   16. jul 2009 Jeg har tid til at være HA'er

    - og i øvrigt synes jeg sajmon gør det ganske godt - det er jo ikke hans skyld at man ikke kan bytte bil til bike og vice versa.

    cheers


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #144   16. jul 2009 Bombe - Jeg kan kun sige det samme efterhånden, og jeg synes også det er sørgeligt at reglerne er som de er.

    Jeg tror ikke du skal regne med at DU er herre over hvor meget eller lidt jeg deltager i den her tråd, så hold op med at spilde din tid på at kommentere det.

    Kenneth - Der har flere gange været en debat om det på højere plan, men ejerne af siden er ikke til hverken at hugge eller stikke i på det punkt.


  • #145   16. jul 2009 Hejsa jeg har en lille hilsen fra NinjaKanstrup som der startede denne tråd. Han er jo som sagt blevet frosset af Sajmon fordi han ikke kan snakke pænt. Men det gør han så nu for jeg vil ikke fryses selvom det er godt vejr. smiley
    P.S. Hvis du fryser mig Fordi jeg skriver hva NinjaKanstrup siger så er du godt nok langt ude "BASSEMAND" smiley

    Hej alle sammen til at starte med vil jeg gerne sige undskyld ( til brugerne ) hvis de føler jeg har gjort mere skade end gavn med denne tråd og de "slemme" ting jeg åbenbart har skrevet.?.

    Og så skal jeg måske lige nævne at jeg anede ikke hvem Sajmon var før jeg postede denne tråd. Og JA nu har jeg noget personligt imod ham.

    Hele meningen med denne tråd er efter min mening blevet manet til jorden med hård hånd af Sajmon som også lige påpegede at det er forbudt at snakke om ham. Og efter som jeg jo er blevet frosset har jeg kun kunnet læse tråden og ikke blande mig, men det er tydeligt at se at det der var startet for at vi brugere kunne snakke om hvordan vi oplever administratorenes håndtering/kundeservice eller mangel på samme er fuldstændig meningsløst. Det er og blir Sajmon der styrer denne tråd sørgeligt nok.

    Men da jeg jo har haft rigeligt tid til at læse alt sammen igennem flere gange kan jeg se at det her er blevet lidt robinson agtigt (hold nord & hold syd) enten er man med Sajmon eller også er man imod Sajmon, det er iorden at snakke nedladende åbenbart? Bare ik hvis man IKKE er administrator. Jeg forstår slet ikke hvorfor Sajmon tager alt i denne tråd så personligt der må jo være en grund (dårligt mel i posen) til at han står på bagben og føler trang til at overtage slagets gang lige med det samme? Havde engang en folkeskole lære som smed elever ud for døren hver gang de hviskede udelukkende fordi at det kunne jo være ham de hviskede om. Jeg har også en kammerat fra Bosnien han har fortalt om lignende tilstande der hvor han kommer fra, hvis man fik sagt noget forkert og naboen hørte det så blev man hentet OG KOM IK TILBAGE. Så fra nu af vil jeg kun snakke pænt herinde så længe Sajmon er HA!

    At MCG ikke er så large at man kan få lov til at tage en bil som betaling for en MC der iøvrigt er oprette i en MC relateret salgsannonce som er blevet oprette af en MC relateret bruger der ik blot har oprettet en profil udelukkende for at sælge sin MC som så mange andre har gjort. Det er jo kun beklageligt. FOR SÅDAN ER DET BARE! åbenbart. Og uanset om kunden har ret ALLE andre steder i danmark så er det bare ik sådan det foregår på MCG.

    Ligeledes er det beklageligt at regler åbenbart kun skal følges af brugerne og at man ikke kan fryse Sajmon så man kan debatere i fred og ro. Og dette var på ingen måde ment som en provokation, men jeg mener bare at efter som der er MANGE som er trætte af Sajmon og hans evindelige diktator styre bla her i tråden så burde man som bruger/kunde kunne give Sajmon en tur i fryseren på lige fod med at han smider om sig med fryse ophold til vores venner/brugere fordi de sætter sig op imod ham fuldstændig som han sætter sig op imod os i denne tråd. Selvom det oprindeligt var "ham" vi andre sku ha diskuteret i tråden her. he he

    Jeg tror det ville være til ejernes fordel hvis de gav deres admin´s et kursus i kundeservice. Hvis man står med håret i postkassen og skal bruge en bil men pga økonomigrisen ikke kan få solgt sin MC så er der en mulighed der kan blive til en ren WIN WIN og den mulighed er 4 små ord i bunden af ens MC RELATEREDE annonce : evt bytte med bil

    Og Sajmon til det Michael@ spørger dig om hvorvidt du kommer til knut i Aug så er vi faktisk mange der gerne vil vide det!!! Og det er ik en trussel men vi er bare overbevist om at så længe du står ansigt til ansigt med brugere der er trætte af dig, så vil du nok være en helt anden og mere fornuftig HA end du er når du sidder bag din skærm BASSEMAND!

    Til alle dem som tydeligvis også er utilfredse men som får det debatteret takket være Sajmon der kun kan høre sig selv. Så blir vi nok nødt til at tage den her snak et andet sted hvor Sajmons ord ikke er lov F.eks facebook. Personligt så har jeg hverken temperament/verbale færdigheder eller lyst til at Sajmon skal ødelægge ALT hva man har på hjertet. Så jeg opgir den her tråd som jeg ellers havde håbet ville tjene et godt formål, men uanset hva Sajmon siger så har den F.... haft fat i noget af det rigtige for der har da været gang i den her inde!

    Og lige til sidst Sajmon : NEJ du har IKKE vundet den her diskution fordi du er skide dygtig eller klog eller hva du nu måtte syntes om dig selv? Jeg har bare tabt det spil der hedder : SAJMON SIGER!

    Og til ALLE jer andre brugere (både hold nord og hold syd). Kan i ha en RIGTIG RIGTIG god sommer! Vi ses derude! smiley

    PEASE OUT!!! smiley



  • #146   16. jul 2009 Lige en rettelse!
    Der skulle ha stået :
    Til alle dem som tydeligvis også er utilfredse men som IKKE får det debatteret.


  • #147   16. jul 2009 Ha ha Sajmon siger smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #148   16. jul 2009 Spørg hvem som helst der kender mig - og du vil få svaret at jeg er den samme person i virkeligheden som her på forummet - omend man i virkeligheden kan knytte ansigtsudtryk sammen med tonefald og ordvalg så det man siger ikke altid kommer til at virke så nedladende. :o)

    Siden du spørger om knutten, så nej - men her om 14 dage er jeg at finde på Sturup til galleriets banedage, desværre dog kun til fods.

    Du skal gøre op med dig selv hvad du prøver at opnå med en tråd som den her.

    Hvis det er at få ændret reglerne så man gerne må bytte på tværs af gallerierne, og derved slippe for at blive gokket oveni hovedet af mig eller de andre HA'er udfra de nuværende regler, ja så har du eddermanme lagt skidt ud.

    At du ikke kan se forbi det her med "Irriterende administratorer", synes jeg jo bærer rimeligt meget hen imod at du går efter manden i stedet for bolden.

    Denne her tråd bliver snart slettet af de "højere magter" - så hvis du nu skal have et godt råd med på vejen, så er det at gå direkte efter bolden. Det vil nemlig løse en masse problemer før du opdager det...

    Vil de højere magter ikke tillade det, eller gider du ikke bruge tid på at kontakte dem - så har du jo altid muligheden for at finde andre forums at være på som også er motorcykelrelaterede. De findes skam - får man jo at vide konstant. :o)


  • #149   16. jul 2009 dvs man skal ikke gøre som dig, men gøre som du siger?

  • #151   16. jul 2009 ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz..............

    Så kan der da snart ikke koges mere tynd suppe på denne omgang!!!
    Nat nat!!


  • #152   16. jul 2009 (link fjernet)

    træk nu stikket på den her endeløse diskution, reglerne er som de er, lev med det eller skrid


  • #153   16. jul 2009 Dækmand: Den der HAR desværre været oppe en gang i denne tråd, så du må finde en ny;-)

  • #155   16. jul 2009 Den er fin;-)

  • #156   17. jul 2009 cartman, det var nu lidt ofr at fjerne fokus og sprede lidt humor i stedet

  • #157   22. jul 2009 havde sgu ikke lige set tråden så jeg kom til at starte en ny....beklager
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=121661


  • #158   22. jul 2009 ja lige på stedet desværre

  • #159   23. jul 2009 Hej igen. Ville bare lige fortælle at ham min kammerat som fik slettet sin annonce pga han havde skrevet de forbudte ord (evt bytte med bil). Han har sq lige fået slettet sin annonce igen af en eller anden grund. Det er sq da lækkert nok at man så skal betale for at kunne lave annoncer når lortet alligevel blir slettet!

  • #160   23. jul 2009 Det lugter af bacon.

  • #161   23. jul 2009 klaphat

  • #162   23. jul 2009 Hvor!? Og er det klaphatten der lugter af bacon?

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #163   23. jul 2009 Han kan bare overholde reglerne ligesom du kan - gør man det, får man ikke slettet noget.

  • #164   23. jul 2009 ****** *** ******* *******!

  • #165   23. jul 2009 Sajmon er der chance for at reglerne bliver ændret så at man kan bytte noget der er MCrelateret med noget ikke MCrelateret???

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #166   23. jul 2009 Tue - Hvis nogen gider henvende sig til ejerne af siden og få dem ændret, så er chancen til stede.

  • #167   23. jul 2009 jeg troede ikke disse tråde var lovlige, ? min blev slettet igår jo. og hvordan henvender man sig til ejerne? så vil jeg gerne gøre det. når man trykker på "kontakt" kommer der kun kontakt til HA frem, og det kan jo ikke bruges til noget som helst
    mvh


  • #168   23. jul 2009 Hey Bombe .

    Jeg siger jo bare: " ****** *** ******* *******! "
    Mærkeligt... Den kan squ ikke skrive det..... smiley


  • #169   23. jul 2009 DeNyS aka. Mexicalf
    Jeg kan nu heller ikke komme igennem jeg bliver bare sendt i rundkreds om FAQ


  • #170   23. jul 2009 Ordnung muss altså sein , så i kann kontakte der fører her :
    (link fjernet)


  • #171   23. jul 2009 eller tryk på slet konto

    nå nej det har en anden allerede sagt


  • #172   23. jul 2009 Forleden dag lykkedes det mig at komme igennem FAQ labyrinten og kontakte ejeren for at spørge hvordan det kan være at man ikke må skrive at man feks vil bytte med en bil i sin mc salgsannonce. Her blev jeg lovet svar inden 48 timer. HA HA. Jeg har ikke hørt en skid. Andre der har prøvet det samme?

  • #173   23. jul 2009 næ men har tænkt mig at spørge om det samme imorgen

  • #175   24. jul 2009 jeg fik da svar paa mit spoergsmaal..... tudefranser

  • #176   24. jul 2009 mail adressen direkte til admin er denne galleri@hosted.supportfighter.com

  • #177   24. jul 2009 • NarrowHead • <S@lt Creek> •
    Ok . De "bestræber sig på" at svare inden 48 timer men nu er der gået 10 dage. Og teksten er iøvrigt som herunder. Så jeg ved ikke hvorfor min henvendelse skulle høre ind under dem som ikke bliver besvaret da der ikke står noget om det i FAQ


    VIGTIGT!
    INDEN DU KONTAKTER OS, bedes du tjekke om du kan finde svar på dit spørgsmål under vores FAQ (Ofte stillede spørgsmål)

    Vi tilstræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 48 timer.

    Jeg har læst FAQ'en (Ofte stillede spørgsmål), men fandt ikke noget svar.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #179   24. jul 2009 Det synes jeg så alt hvad han skriver, gør... :o)

  • #180   24. jul 2009 Det er til stadighed heller lykkes for mig at få et svar fra den kant, hverken på seriøse eller useriøse henvendelser.

    hvem afgør iøvrigt hvad der er seriøst og useriøst.


  • #182   24. jul 2009 Fra min side er det sgu seriøst ment og det er stadig noget jeg ikke har fået andet svar på end "sådan er det bare" og det var Sajmon­­ selv der opfordrede til at bruge kontakt....
    Sajmon­­™
    Hjælpe-Administrator
    Nu er du både useriøs og dum at høre på (læse)
    Fuck dig og den hest du red ind på.


  • #183   24. jul 2009 Nå jo her er en smiley. Så er det jo ikke så slemt
    smiley


  • #184   24. jul 2009 Martin K jeg syntes faktisk at SAJMON gør et godt job han er retfærdig i sine svar mm. og det er et ulønnet arbejde, han har givet det eneste svar han kan på denne tråd og det er at kontakte BAZOOM.

    Det kan ikke lægge ham til last at de ikke har "tid"



  • #185   25. jul 2009 Tue N
    Jeg ligger ham det heller ikke til last. Den eneste grund til at jeg "angriber" sajmon her, er hans kommentar om at alt hvad jeg skriver er useriøst.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #186   28. jul 2009 Status pr dags dato:

    <b>Jeg HAR en dialog igang for at få styr på det her med at bytte på tværs af gallerierne, men så skal nogen af jer som virkelig er fortalere for det her, sgu komme med et brugbart, gennemtænkt og fyldestgørende forslag til hvordan det skal tillades og hvorhenne man må hvad. Send mig gerne beskeder og jeg skal med glæde viderebringe dem til den rette instans - men der skal stå mere end "JEG SYNES DET KUNNE VÆRE FEDT!!!"

    Som det er lige nu, er bytte på tværs af gallerierne fint tilladt på baboom, men fordi INGEN gider bruge muligheden, giver det meget få resultater at prøve. Diskussionen om hvorvidt det er optrækkeri når man så skal oprette sig på endnu en side, gider jeg slet ikke blande mig i - for det har jeg udtrykt min klare mening om tidligere.</b>

    Kom så med brugbare og gennemtænkte forslag - bolden er hos jer.


Kommentér på:
Irriterende administratorer

Annonce