Det var sq tæt på {{forumTopicSubject}}
Nå så blev det min tur til at opleve en spøgelsbilist på vej på arbejde, dette var dog på en lille vej tæt på arbi, men fik da lige kysset hans bagende, og fik en meget mærkelig kørestil, aner virkelig ikke hvordan jeg fik reddet den, nu mener den kære nordmand så at jeg har noget at skylden da jeg i panik dyter og viker ham væk pga den smalle vej, men han kørte imod kørselretningen, eller køre ind hvor der var indkørsel forbudt, skiltet meget tydeligt med 2 store skilte. Glæder mig til at se hvad hans forsikring siger til denne sag. Det værdste er at der endda var 2 nordske biler der kørte imod kørselsretningen, og ingen af dem tænkte om på at finde en anden vej samt at man ikke lige forventer at der kommer en imod en på den strækning, og der er en del orintering der skal foretaget før man kan køre ned af vejen, der er lige som en afkørsel på motorvejen.
Nåede dog at undvige rigtig meget, men det kræver lige en ny venstre forkåbe, samt ny blinklys i venstre side og lidt skrammer på motoren.
Det var ikke lige den fedeste start på en arbi dag, men havde heldigvis nogle gode kollegaer til at trække mig op igen da choket kom lidt efter uheldet, så venter der bare en forsikringssag mellem Danmark/Norge, det skal nok komme til at tage tid.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 224
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.592
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
okt 2007
Følger: 2 MC-er: 3 Emner: 110 Svar: 458
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.329
Det er ikke ment som kritik, jeg forstår bare slet ikke, hvordan situationen er opstået.
okt 2007
Bagefter spg. jeg ham så om hvad de to skilte betyder der står der, hvor han selv svare at de betyder udkørsel forbudt. Det undre mig stadig hvordan det kan lade sig gøre at 2 biler, godt nok 2 norske biler, vælger at køre hen af en vej hvor der er stiltet med udkørsel forbudt.
okt 2007
Det var sq tæt på