Brug af Motorcykelgalleri.dk {{forumTopicSubject}}
Betragtninger i en frokostpause fra en objektiv/subjektiv vinkel i ikke prioriteret rækkefølge.
- Brugerbetingelser på Motorcykelgalleri.dk (mcg) er omfattende materiale – der er dog en ”populær udgave” (10 vigtigste regler for at begå sig på MotorcykelGalleri.dk), som er placeret øverst, når du trykker på menupunktet ”Brugerbetingelser”.
Hvis man for sjov tog brugerbetingelserne for pålydende og efterlevede dem, ville antallet af brugere nok ikke vise en mærkbar stigning.
Har da en enkelt gang (eller to) oplevet et emne gå ”off topic”. Et nyere eksempel kunne være emnet ”- Underligt tilbud på min salgsannonce!”. Personen, der oprettede tråden, påpegede (heldigvis) selv over for en ”tråd-knuser/vrider”, hvad pointen var med emnet.
Hvad mon der ville ske, hvis ”Den enkelte bruger har kun en mulighed for at komme med et indlæg pr. emne.
Jeg er selv stor tilhænger af verbal spanking, både som giver, som modtager og kan af og til grine hysterisk over morsomme/skarpe indlæg. Jeg bryder mig mest om de sjove/skarpe indlæg, der ikke skal fremhæve ”afsenderen” og ”nedgøre ”modtageren” på en dårlig måde.
- Menupunktet ”Forum” indeholder syv kategorier. Første valgmulighed ”Generel diskussion” (Snak om alt omkring motorcykler).
Klip af de 20 øverste emner onsdag den 24. juni kl. 12.20
ang. Prøveplader
pris intruder
Antidug folie på visir
MCister dræbt i sammenstød
Cardo
klistermærker
Stjålet fra Thurøvej 16 på Fr.Berg
Thats why i love dragracing…
Læder / Dragt-tråden!
Der er fortsat en dusør på 1000.-
Vil ikke starte? cbr 600f2
Hjælp ang Læderdragt!!
Olie til GSXR 750 K7
sjovt clip fra sports verden
Hjælp til shoei hjelm
køb af mc
mc der larmer og politi ????
Dejligt vejr= dejlig tur
Lille service ved Silkeborg
størrelse hjelm ? spørgsmål HJÆLP
Det kan altid diskuteres, hvad der skal postes i ”Generel diskussion”….men jeg ville nok placere mindst et af de 20 emner andetsteds.
Håber vi alle har og får god fornøjelse af mcg
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
Og jeg forstår heller ikke helt hvad du vil med eksemplet, på en tråd jeg oprettede:
Har da en enkelt gang (eller to) oplevet et emne gå ”off topic”. Et nyere eksempel kunne være emnet ”- Underligt tilbud på min salgsannonce!”. Personen, der oprettede tråden, påpegede (heldigvis) selv over for en ”tråd-knuser/vrider”, hvad pointen var med emnet.
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Emner: 39 Svar: 1.141
sep 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 471
Det har du såmænd helt ret i..... meeen..... tro mig.. .I mænd er såmænd heller ikke den nemmeste skabning på denne jord at forstå..
.....Og ville livet og samfundet ikke også blive enormt kedeligt.. hvis alle forstod hinanden helt 100% og ikke mindst havde samme holdning og mening..... ????
nov 2005
Følger: 49 Følgere: 50 MC-er: 1 Emner: 179 Svar: 4.560
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Emner: 39 Svar: 1.141
jo vi mænd forstår skam udemærket hinanden, hvis der er noget du har hørt som du ikke har forstået, så var det nok ikke henvendt til dig.... simple as that
sep 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 471
Brug af Motorcykelgalleri.dk