{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorcykel mekaniker
  • #1   30. maj 2009 Tror sq ikke det lander lige i skødet af dig i disse tider..

Få nu lavet en fornuftigt ansøgning og CV.

Også ud og aflevere det, uden at trætte dem med for lange snakke..

Er selv værkfører, og folk der bare kommer og beder om læreplads, bliver sendt hjem og lave ovenstående.
    Det kræver lidt mere end bare tanken at blive lærling - hvilket du sikkert også forventer af din læreplads.

• Bo G
    Bo G Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 29
    #2   30. maj 2009 Jo det er klart...
    Men har desværre ikke rigtig noget erfaring, da jeg altid har arbejdet med computer, men har gået og rodet lidt med en mc sammen med en af mine venner, og fandt ud af det var meget mere mig en det er at sidde og programmere hjemmesider og lave visitkort...

Er det så totalt umuligt lige for tiden?

• Bo G
    Bo G Tilmeldt:
    mar 2008

#4   30. maj 2009 nej har ikke anden uddannelse end brandmand, fra brs, men er ved at læse til multimediedesigner, men er kun 21, så søger bare en almindelig læreplads...

Men kan jeg lige så godt opgive håbet?

• #5   30. maj 2009 Du skal da aldrig opgive håbet. Men start med at göre som Allan skriver. Tag derefter din ansögning med, ardresseret til det sted du önsker at väre. Når der så står en og siger det samme som Allan, så er det bare at dele ud. Det viser at du er forberedt og at du vil....

• Bo G
    Bo G Tilmeldt:
    mar 2008

#6   30. maj 2009 Ja, der er ikke andet for smiley

• Bo G
    Bo G Tilmeldt:
    mar 2008

#8   31. maj 2009 Jeg giver den hele armen smiley

Har siddet og prøvet at skrive en ansøgning som virklig sælger mig selv, og har bedt alle mine venner holde øjne og ører åbne.

Jeg er også sikker på at jeg nok skal blive mc mekanikker, for det kunne jeg godt se mig selv lave om 10 år, måske mit eget lille sted smiley

• dennis f
    dennis f Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #11   21. aug 2010 nogen der kender noget omkring kolding

Kommentér på:
Motorcykel mekaniker

Annonce