{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Vurder forhandler {{forumTopicSubject}}

Siden det er en betalingsside må man gå ud fra at indehaver(ne) gerne vil give en bedst mulig service til deres brugere.

Som bruger kunne jeg godt tænke mig at vi fik et modul / forum hvor vi kunne anmelde forhandlere udfra erfaringer og forhandlere havde en chance for at svare tilbage (ligesom DMCN)

På den måde undgår vi frosset kontoer, og en masse ballade når bugere af denne hjemmeside har nogle frusterende oplevelser med diverse forhandlere og bruger siden her til at komme af med dem.

PS: HVORNÅR KOMMER DER EN FUNKTION SÅ MAN KAN TILVÆLGE / FRAVÆLGE AT SE MC'ER TIL SALG MED/UDEN AFGIFT? EN SIMPEL TJEK BOKS?

(ja caps var med vilje)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurder forhandler
  • #1   28. maj 2009 Knaldhamrende god idé at tage op.

Hvis I vil have respons fra MCg tror jeg at I skal skrive her: (link fjernet)

At diskutere dette i åbent forum medfører kun at visse elementer hidser sig unødigt op og ødelægger den, ellers for det meste, gode stemning.

• #2   28. maj 2009 Er der mon nogen forhandlere derer interesserede i dette??

Det hele vil jo være påstand mod påstand og reelt vil inge ku forsvare sig selv.. bare svine hinanden til.

Tror det havde været mere populært hvis det har potentiale til at blive brugbart og konstruktivt..

Kender ikke til DMCN, så hvis det virker her må jeg jo trække det i mig igen smiley

• #3   28. maj 2009 og der kunne også godt være en velkomst hilsen boks til nye mcister. hvor der allerede står at det er 34 heste de må køre med når de er under 21, og at det ikke har noget at gøre med kubik... gaab den er tit oppe.

• #4   29. maj 2009 "Som bruger kunne jeg godt tænke mig at vi fik et modul / forum hvor vi kunne anmelde forhandlere udfra erfaringer og forhandlere havde en chance for at svare tilbage (ligesom DMCN)"

Jamen når nu den findes på dmcn, hvorfor skal det så også laves herinde??
    Ingen grund til at opfinde den dybe tallerken 2 gange...

• #5   29. maj 2009 Fordi, som jeg også skriver, dette forum bliver brugt meget og folk snakker om ALT mc relateret, incl forhandlere herinde. Og så ville folk kunne diskutere forhandlere uden at blive frosset!

Tror jeg har skrevet det en gang men hvad fanden, gentager det gerne for din skyld.

• #6   29. maj 2009 Det går slet ikke med en sådan mulighed.... Ihvertfald ikke i dette forum.... Det er det simpelthen for useriøst til.....

De stakkels forhandlere kunne så ikke lave andet end at sidde ved tastaturet og svare igen på det ene lattarlige argument efter det andet...

Det hører vel til sjældenthederne at folk vender tilbage til et sted hvor de føler sig snydt, så grundlæggene er det vel bare for at have et pressionsmiddel over for forhandlerne...... Jeg kan lige se det for mig "hvis du ikke vil sælge de tændrør lidt billigere ,hænger jeg dig ud på mcg"......

Kommentér på:
Vurder forhandler

Annonce