406 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
0 Svar
Andre forumemner med "garage plads i"
Garage eller plads i garage
Jeg mangler rigtig meget et sted til min nye (brugte) Ducati Monster, hvor den kan stå sikkert og i fred og jeg kan gå og hygge om dem med en pudseklud. Jeg er både interesseret i et sted for mig se...
Jeg mangler rigtig meget et sted til min nye (brugte) Ducati Monster, hvor den kan stå sikkert og i fred og jeg kan gå og hygge om dem med en pudseklud. Jeg er både interesseret i et sted for mig se...
Skrevet af: Ulrik G - 15. mar 2020
Garage plads
Hej, Jeg mangler en Garage plads eller et råd til hvordan jeg finder en! muligvis der er nogen jeg kan dele en med? Jeg leder primært i Øgaderne/Vesterbro torv området! alt har interesse! ...
Hej, Jeg mangler en Garage plads eller et råd til hvordan jeg finder en! muligvis der er nogen jeg kan dele en med? Jeg leder primært i Øgaderne/Vesterbro torv området! alt har interesse! ...
Skrevet af: Christian "Mr Shortboot" L - 17. feb 2009
Garage plads..!
Nogen der har plads til en cykel i garagen..? helst i dronningborg..... mvh. morten kondrup
Nogen der har plads til en cykel i garagen..? helst i dronningborg..... mvh. morten kondrup
Skrevet af: kondrup (randers ) - 20. jul 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
- Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
- Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
- Assemble Ikea cupboard 600 kr.
- Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
- Fjerne byggeaffald 2.500 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
garage plads i holstebro søges