{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.668 visninger | Oprettet:

Magnus A
Magnus A
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 28

Behøver parkering v Nørrebro station {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg kunde ikke finde den rigtige kategori i marked, eller i forum, så jeg prøver i første omgang her.

Til sommeren skal jeg flytte til Nørrebro, og behøver et trygt sted at parkere min kære suzuki sv. Helst garage, men aflåst bakgård er også ok.

Hvis der findes nogle søde mennesker med lidt plads til overs, send mig en privat besked.

Mvh Magnus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Behøver parkering v Nørrebro station
  • #1   13. maj 2009 Hmm.. den typiske pris for en garageplads jeg har set, har ligger mellem 600 og 1000 om måneden for en mc.. Jeg kender desværre kun til noget på østerbro.. men tjek om du ikke vil kunne få lov til evt. at parkere den i gården (hvis der er sådan en) ellers vil jeg råde dig til at finde noget du kan lænke den fast til.. kendte en som havde sin stående næsten lige ud til istedgade uden problemer.. den var dog lænket til et skilt smiley

• Magnus A
    Magnus A Tilmeldt:
    jan 2009

#3   14. maj 2009 Tak så meget for svar, selv om det ikke er meget opløftende smiley
    For langt at rejse til frederiksberg, mon tro om jeg ikke bare må håbe på at den får stå i fred med sin sølvgrå 'burka'...

• #4   14. maj 2009 må jeg spørge om din forsikring er steget med din nye adresse?

• Magnus A
    Magnus A Tilmeldt:
    jan 2009

#5   14. maj 2009 peter: det regner jeg med den gør, men har ikke meldt det til forsikringen ennu, da jeg ikke flytter før i juli.

• #6   15. maj 2009 oki, var nysgerrig fordi at jeg havde en kamerat der med sin alfa romeo 145 for nogle år siden, flyttede fra vesterbro og til nordsjælland, han faldt 7000kr årligt forsikring. og så tænkte jeg bare, en mc på nørrebro ku gå hen og blive meget dyr at forsikre..

• Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Svar: 5
    #7   22. okt 2009 Der findes flere ledige P-pladser i aflåst kælder på adressen Bygmestervej 11. P-huset ligger lige bag Nørrebrocentret og der er mulighed for abonnementsparkering i aflåst og videoovervåget kælder. Abonnement kan erhverves på tlf. 45855900.

Kommentér på:
Behøver parkering v Nørrebro station

Annonce