619 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Normandiet Normandiet

hejsa

Vi tager en tur til normandiet her til sommer, glæder mig helt vild.. så ville høre alle jer der har været dernede om i evt. kender til gode prisbillige steder at overnatte..?

og ellers hvis i har gode fif og ideer så kom endelig med dem , på forhånd tak.

MVH Benjamin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Normandiet
  • #1   12. maj 2009 Jeg skal også til den del af landet så jeg er også interesseret i et par gode svar..

måske også omkring Lyon hvis det er...

• #2   12. maj 2009 tjaeh, kan nok ikk rigtig hjælper med overnatningerne, men det er et rigtig fedt sted, med masser af gode oplevelser. vil klart anbefale at køre over den hollandske dæmning på vejen og oplev nogle af de forskellige scenerier fra 2.verdenskrig (strandene, museer, landsbyer o.l.) men der er altså også nogle fede sites fra 1. verdenskrig, som er rigtig rigtig spændende !
    hvordan har tænkt jer at overnatte(hvis der nu er nogen der er bedre kendte dernede end jeg er), er det telt eller hostels eller motel/hotel ?

• #3   12. maj 2009 hejsa

*Niels christian J*
    Regner med hostels eller motel/hotel.. det er nemmere , så er der ik så meget pakke halløj osv.

Men kunne da godt være man skulle køre igennem holland, er der mange i de tidligere tråde der også foreslår..

• #4   12. maj 2009 Husk at tage en tur ned og se omaha beach, der er bla. den amerikanske kirkegård, som næsten er et must at se, og der i området er der også en del mere at se, jeg var der for et par år siden, og kunne sagtens finde på at tage derned igen, er rigtig spændene..

• #6   13. maj 2009 Hey.

Jeg har lige været i Normandiet i uge 18. Det var en mega fed oplevelse.
    Men man skal ikke tage ind og se alt for der godt nok nogle turist fælder imellem. Vi lejede en bil for 1300 incl. fri km, og en ferie lejlighed til 3000,- i en uge 100 m fra Omaha beach.
    Vi var 3 fyre afsted, og alt i alt gav vi 4150,- pr. person incl. alt. Og lige under 4000,- blev brugt ved den dansk/tyske grænse.
    Jeg havde en gas grill med, så vi lave selv mad 5 af dagene.

Vi lejede ferie lejlighed hos hende her. Det skal i IKKE gøre.
    (link fjernet)
    Hun kan ikke noget engelsk. Køleskabet var gået istykker, da vi kom. Men det påstod hun, at det ikke var, og vi havde givet hende 250 euro i depositum, det kostede os 70 euro.
    Der var ikke noget varme på, og så spurgte vi om det. Det kunne vi godt få for 45 euro. Vi sagde nej, for de penge ville vi hellere drikke op. Så kom der varme på en dag. Så smuttede hun i 3 dage, så var der ikke nogen varme og komfuret løb tør for gas. Hun kom hjem dagen inden, at vi tog hjem. Så var der varme.
    Varme i 2 1/2 dag = 30 euro.
    Den gamle kælling nappede 100 euro fra os.

Du kan bare skrive, hvis du vil hører hvad der er godt og hvad der er skidt

• #7   15. maj 2009 takker alle for jeres fine svar, altid rart man kan få hjælp herinde smiley

MVH

Kommentér på:
Normandiet

Annonce