322 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kan ikk uploade i fotoalbum??? Kan ikk uploade i fotoalbum???

Hey.
Hvorfor kan jeg ikke uploade billeder hvis jeg vil lave et fotoalbum? Jeg sætter flueben i alle punkterne, finder billedet jeg vil uploade, trykker upload, den sender, der kommer en boks med "1 billede uploadet" og når jeg så trykker ok til den boks siger den:

Microsoft VBScript runtime error '800a0006'

Overflow

/html/alb_opret_elementer_skalering.asp, line 63

Så kan jeg ikke komme videre... Hvad gør jeg lige galt? Det er et jpg-billede i 800x323 pixels, 98,5 kb så det burde da ikk være problemet?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikk uploade i fotoalbum???
  • #1   30. apr 2009
    Har samme problem i Explorer, men virker fint i Firefox.

• #3   30. apr 2009 Det er da underligt.. på min profil kan jeg sagtens lægge billederne op men ikke i et selvstændigt album?... Weird...

• #4   30. apr 2009 det er meget 50/50 syntes jeg nogengange melder den fejl i IE andre gange i Røven, jeg tror bare sitet trænger til et ordentlig spark i scriptet. det virker lidt somom det stadig køre med opsætningen fra 2002 smiley

• #5   30. apr 2009 Jeg er også med i andre interesse-forumér med mine biler... altså forskellige sites der drives af folk med interessen der har en lille server til at stå et sted... Og jeg må ærligt indrømme at det kører en del bedre end herinde hvor jeg endda har betalt penge for at blive medlem... Det kan godt virke lidt skuffende hvis man ser sådan på det... Så håber da de får styr på de scripts så de kan få glade brugere igen smiley Det skal lige siges at jeg ellers er glad for at være her hehe...Rart at snakke med folk med samme interesse...

• #6   30. apr 2009 Da de har annoceret efter .net udviklere, tror jeg de er igang med at udvikle siden på ny fra bunden, (siden er skrevet i asp.classic (som det bliver kaldt) og de har annoceret efter folk der kan skrive det i asp.net)

Så det er nok super begrænset hvad de vil bruge af resurser på at fejl rette på det gamle system..

Kommentér på:
Kan ikk uploade i fotoalbum???

Annonce