536 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp til filmproduktion.. Hjælp til filmproduktion..

Er der en eller anden herinde der er skrap til at filme/klippe/lave effekter på film??

Og som havde lyst til at lave en lille film præsentation af min "Ged"?

Har en masse ideer men er lidt for meget IT-mongol til at kunne gøre det selv..

Det er ikke noget som haster så hvis der er en eller anden som ku tænke sig projektet som et lille hobbyprojekt ville det være fedt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til filmproduktion..
  • #2   14. apr 2009 He he.. Ikk så skummelt som det ku lyde.. smiley

Men man ved sgu aldrig.. he he

• #3   14. apr 2009 Tjoe.. kan da lave lidt, men det er kun i Windows Movie Maker og VirtualDub. Men tager man sig god tid til det, kan man godt lave et fornuftigt resultat.
    Du kan da smide et privat besked med dine ideer, så kan jeg se om det er noget jeg kan finde ud af. Skal selv ud og lufte min 4-hjulede 'ged' inden længe, så kan først svare i aften.

• #4   14. apr 2009 Jeg har også forsøgt mig med windows movie maker for første gang og det er lige til at gå til. Video/billeder/musik og masser af effekter.

mvh Dennis

• #5   14. apr 2009 Jo jo movie maker er da til at finde ud af.. Men det var nu noget lidt mere proffesionelt jeg havde tænkt mig..

• #6   14. apr 2009 Ikke for at disse dit indlæg søren.

Men tråden var nu oprettet som en udstrakt hånd til nogen som bare ku det der med film.. Og som ville være med til at lave en lille film med en masse fede effekter.. Og altså ikke om hvilke programmer man kan bruge til det..

Og giver da gerne en skilling plus fortæring under optagelser osv hvis det kan lokke nogen ud af busken...

• #7   14. apr 2009 Lige præcis derfor vil jeg gerne have en der ved hvad det drejer sig om til at hjælpe mig..

Det er jo også pissesurt at gå ud og ofre flere tusind kroner på nogen programmer man kun bruger en gang og som man alligevel ikke kan finde ud af...

• #8   17. apr 2009 Ups.. Havde ikke fået besked om der var skrevet. herinde.. smiley

Søren B: Det også en af de ting jeg godt kunne tænke mig at få lidt hjælp til.. da jeg ikke har noget videokamera til rådighed..

De små klip der ligger på min profil er taget med mobiltlf.

Grunden til jeg gerne vil haave prof hjælp er filmen gerne skulle ligne noget a la det her:

(link fjernet)

Selvfølgelig er der meget heri der ikke kan lade sig gøre.. men effekterne og måden det er filmet på skulle en dygtig hobbyfotograf vel nok kunne klare.. smiley

Kommentér på:
Hjælp til filmproduktion..

Annonce