536 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar

21. jul 2007 Følger: 121 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 591
Hjælp til filmproduktion.. Hjælp til filmproduktion..
Er der en eller anden herinde der er skrap til at filme/klippe/lave effekter på film??
Og som havde lyst til at lave en lille film præsentation af min "Ged"?
Har en masse ideer men er lidt for meget IT-mongol til at kunne gøre det selv..
Det er ikke noget som haster så hvis der er en eller anden som ku tænke sig projektet som et lille hobbyprojekt ville det være fedt...
0 synes godt om
jul 2007
Følger: 121 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 591
Men man ved sgu aldrig.. he he
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 155
Du kan da smide et privat besked med dine ideer, så kan jeg se om det er noget jeg kan finde ud af. Skal selv ud og lufte min 4-hjulede 'ged' inden længe, så kan først svare i aften.
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 161
mvh Dennis
jul 2007
jul 2007
Men tråden var nu oprettet som en udstrakt hånd til nogen som bare ku det der med film.. Og som ville være med til at lave en lille film med en masse fede effekter.. Og altså ikke om hvilke programmer man kan bruge til det..
Og giver da gerne en skilling plus fortæring under optagelser osv hvis det kan lokke nogen ud af busken...
jul 2007
Det er jo også pissesurt at gå ud og ofre flere tusind kroner på nogen programmer man kun bruger en gang og som man alligevel ikke kan finde ud af...
jul 2007
Søren B: Det også en af de ting jeg godt kunne tænke mig at få lidt hjælp til.. da jeg ikke har noget videokamera til rådighed..
De små klip der ligger på min profil er taget med mobiltlf.
Grunden til jeg gerne vil haave prof hjælp er filmen gerne skulle ligne noget a la det her:
(link fjernet)
Selvfølgelig er der meget heri der ikke kan lade sig gøre.. men effekterne og måden det er filmet på skulle en dygtig hobbyfotograf vel nok kunne klare..
Hjælp til filmproduktion..