{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

reperation af glasfiber jolle -Hjælp {{forumTopicSubject}}

God formiddag til alle på mcg, håber der er nogen der er vågne efter fredag aften : ) Mig og en kammerat har en glasfiber jolle, der desværre har taget lidt skade efter vinteren. Der er tale og små sprækker og "flager" der er gået af i bunden. Nogen se3r ud til at være ganske dybe. Der er vidst ikke gået rigtigt hul i den endnu. Spørgsmålet er så; Hvordan lapper man den? hvad skal man bruge? Og er der en meget simpel løsning, silikone for eksempel? Det skal også gerne kunne gøres, selvom tempereturen ikke er 20 grader, da jeg har hørt at de fleste produkter skal have denne varme, for at størkne. På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  reperation af glasfiber jolle -Hjælp
  • #2   4. apr 2009 Glem silikone til glasfiber reperationer.

    Du kan købe glasfiber samt hærder og glasfibermåtter ved skibprovianteringer.

    Du kommer meget langt med et budget på omkring 500 kr.

    Desværre bor du for langt væk fra mig ellers kunne jeg ha hjulpet dig da jeg har gjort det adskillige gange i den tid jeg arbejdede på en sejlbåd.

    Det er ikke svært at finde taget på det og når først man kan er det nemt(men sådan er det vel ofte).



  • #3   4. apr 2009 Jeg tror jeg kontakter det nærmeste byggemarked og køber noget rep. til glasfiber der, tak for den hurtige respons! - HUNTER/Bonneville ! tak for tilbuddet hvis afstanden havde været til det ellers!

  • #4   4. apr 2009 Du skal bare huske at når først der er kommet hærder i, skal det gå lidt tjept med at smøre det på, så lad være med at blande for store portioner af gangen. Ellers er det nemt nok.

Kommentér på:
reperation af glasfiber jolle -Hjælp

Annonce