{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  garmin GPS
  • #1   27. mar 2009 Hej Simon

Jeg har en Zümo 550 og da jeg købte den, fik jeg gratis adgang til én opdatering.

Derefter skal jeg betale for de årlige opdateringer. 30$ koster de (200-250 kr).

Jeg kender ikke til TomTom. Men opdateringerne til dem, skulle efter sigende være gratis.

• #2   27. mar 2009 Jeg har selv en Garmin og kan heller ikke finde ud af det.. smiley Så jeg har opgivet.

• #3   27. mar 2009 Lotte

Har du oprettet dig inde på my.garmin? Der har du adgang til opdateringerne. Og du bliver relativt let gelejdet gennem dowloads og opdatering af såvel din GPS som MapSource (kortet på din PC)

• #4   27. mar 2009 Der er åbenbart forskel på prisen på de forskellige modellers opdatering.
    Jeg har en Quest, og til den koster en opdatering 75 dollars + noget moms. Ialt 591,-

• #5   27. mar 2009 har en nuvi 200, dansk kort tror jeg, men kan godt finde kiel i tyskland fx.. kan ikk finde ud af siden, men ser ud til at koste 130eur for europa kort, men kan ikke finde bare en opdatering, men har hørt det er gratis :S

• #6   27. mar 2009 Købte en Zümo 450 nordisk til 2200,-

Med lidt tålmodighed fik jeg lovligt opgraderet gratis til nyeste version med europa kort. Noget med det kunne gøres inden 31 maj.

Lækkert smiley

• #7   27. mar 2009 Køb en TOM TOM Rider. Den spiller bare!!!
    Det er så nemt som at klø sig selv i rø... at opdatere, købe evt. kort, downloade sjove stemmer, og andre farvebaggrunde osv. Og så er den ovenikøbet billigere. Mener lige de har været på tilbud incl. europakort, bilholder og lader til bilen hos POLO i tyskland til € 399,-

og læg så mærke til hvor mange andre der har svært ved at opdatere deres Garmin produkter!

• #8   28. mar 2009 Jesper H.

Jeg har oprettet mig på deres hjemmeside, men tror at jeg fik gjort det for sent. Der er noget om at det kun er indefor et vist antal måneder der er adgang til en gratis opdatering. Men jeg klarer mig nok uden. Jeg har en 255wt med europakort og den er jeg glad for.

• #9   28. mar 2009 Jeg har lige købt en TOM TOM og den er over al forventning både, hvad angår opdateringer, brugevenlighed og fetures..

Jeg kan kun anbefale TOM TOM.

Kommentér på:
garmin GPS

Annonce