hævn..! eller hva..? {{forumTopicSubject}}
Kom lige til at sidde og kigge på de folk som har stemt på min mc, og mange tak for de mange gode stemmer, men kom så også til at se at der er 2 der har givet mig en middel stemme.
efter et kig på datoerne, fandt jeg ud af at de to middel stemmer er givet ca. 2 dage efter jeg har givet deres mc en middel stemme..!
er folk virkelig så "hævnagtige" at fordi jeg ikk syns SÅ godt om deres mc at de fortjente en HØJ stemme så skal jeg straks ha tilbage af samme skuffe..?
jeg skal gerne indrømme at jeg ikke giver alle sammen en HØJ stemme fordi vi skal være venner og vi alle er af samme race og alt det der.(og det er ikk noget med at jeg har mindre respekt for disse folk).
jeg mener man skal sige sin meninng, ellers ka vi li´så godt skrotte det point system, hvis ikk folk giver deres ærlige mening..!
bare min menig..!
eller ha det godt der ude..!
RESPEKT til alle dem der udlever deres drøm om at køre på mc, om så det er kawa, suki eller hva nu ellers folk køre på..!
jul 2005
Følger: 17 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 50 Svar: 252
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
Som regl "hævn" og ikke reel stemme på mc, ved lav karakter eller nogen der ikke tåle at få noget at vide..
aug 2005
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 21
aug 2005
jamen det syns jeg vi ska slå op som et emne i forummet, hvis det alligevel ik kan bruges til en skid, så der da ingen grund til det er der..!
aug 2005
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
Johnni: Middel, fordi den er en ældre herre med mindre motor som mangler lidt hypper før det går stærkt nok i mine øjne
hævn..! eller hva..?