Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil du være fed, så kig her!!!
  • #1   20. feb 2009 Tarvelig præmie.
    Hvis jeg vandt ville de slippe meget billligt. Kommer der kun 2-3 gange om måneden;-)

• #2   20. feb 2009 kommer der så 2-3 gange om året! smiley

• #3   20. feb 2009 Se Hr. Team ingenting, det kan have noget med dit personlige stofskifte at gøre ...

• #4   20. feb 2009 Og ens aktivitetsmængde at gøre..
    Spiser MacD når jeg har seriøse tømmermænd.

• #5   20. feb 2009 Alt du indtager "feder" - og cola er ikke i den lette ende smiley

• #6   20. feb 2009 Tjaa, synes de snyder folk, men det er så bare mig smiley overvejede at prøve lykken og indsende det, men kiggede lige under betingelserne først. Der så jeg så blandt andet denne besked:

"Samtidig deltager du i lodtrækningen om et års forbrug af McDonalds burgere eller et års forbrug af Coca Cola.
    Du vælger selv din præmie, hvis du vinder.
    Vælger du et års forbrug af McDonalds burgere, vil du få et gavekort til McDonalds på 2600 kr. svarende til en menu til 50 kr. om ugen i et år.
    Hvis du vælger et års forbrug af Coca Cola, vil du modtage et gavekort til Netto på 2600 kr. svarende til 3 liter cola af en værdi til 50 kr. om ugen i et år.
    Vinderen trækkes d. 17. april 2009."

Måske er det bare mig, men ikke engang EN menu kan mætte mig på Mac D smiley Sååååå, det holder vist ikke med det "års forbrug", for så ville de nok gå bankerot eller noget..

Kommentér på:
Vil du være fed, så kig her!!!

Annonce