{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på kørekort
  • #1   8. feb 2009 Jeg gav ca 8 k for mit sidste år ved charlie, ved ikke om det er billigt men hvis du tager mike blowers som kørerlærer får du en lærer som gerne vil lærer dig at køre og har forstand på det, og han går meget op i mc smiley

• #2   8. feb 2009 Jeg gav 7000 kr sidste år hos lisbeths køreskole i kolding.

• #3   8. feb 2009 Jeg blev færdig november og bestod det hele i første omgang. Det kostede i alt ca 10.500kr. Det var det billigste jeg kunne finde. Men det var i nordsjælland, så kan godt være det er billigere i jylland. Men være opmærksom på at køreprøven er lavet helt om, så man skal igennem øvelser på manøvre bane først. De tæller med i prøven. Men er godt at bestå i første omgang, da en fra mit hold dunmpede, og han skulle betale 2000kr for at komme op igen. Køreprøven koster 1425kr første gang. Var noget med et ekstra gebyr for at få lov at komme op igen. Grunden til det er så dyrt er leje af manøvre bane.

• #4   8. feb 2009 Jeg gav 7500 ved byens køreskole i fredericia, ved Hans Andersen, syntes han er super dygtig.

• #5   8. feb 2009 jeg gav 7500, det var i nordjylland

jeg fik mit i september

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   8. feb 2009 Så må jeg jo bare ud og forhøre mig de forskellige steder.

• #8   8. feb 2009 jeg gav 6xxx kr ved wandmose i aalborg.
    men havde taget til bil ved dem ca 2 år tidligere, så jeg fik rabat.
    men priserne er vist helt anderledes nu, fordi der er ændret på det med køreprøven. som er beskrevet ovenover.

• #9   8. feb 2009 Vandmose har vist PT ikke kørekort til MC mere.. Sandra er der nemlig ikke mere.. Men ja. det var sku et ok sted at tage kørekort.. 7K for os gamle.. som har haft bilkørekort i mange år... fin undervisning.. og så var det hurtigt.. 27 dage fra start til slut for mit vedkommende.. sidste forår.

Kommentér på:
Pris på kørekort

Annonce