{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Defekt Wii ?? {{forumTopicSubject}}

Hej. Håber der er en konsolkyndig herinde der kan hjælp e mig lidt.

Min søn fik en Wii i julegave, som er købti Thailand. Den var billig med chip osv. Problemet er nu, at han i et spil sagde den gerne måtte opdatere et eller andet. Så havde de hevet stikket ud mens den var godt i gang med opdateringen, da jeg havde fortalt ham tidligere, at han under ingen omstændigheder måtte hente noget ned fra nettet uden jeg var der.

Sket er sket. Nu kan vi så godt starte Wii-en op, men den indlæser ikke de spil vi prøver at sætte i. Ej heller vil den lade mig komme ind i Data Management og kigge. smiley

Så er mit spørgsmål:
Er Wii-en kaput nu eller kan jeg gøre noget?? Evt. bare en ny chip i, eller er løbet kørt???

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Defekt Wii ??
  • #2   7. feb 2009 Hvis den har opdateret til et andet format end den den er født med så kan den ikke laves så er den død Chippen kan bruges og det er det desværre ...

• #3   7. feb 2009 Jeg ved ikke, hvad den har downloadet og påbegyndt installationen af, men den færdiggjorde ikke installationen...

Den er købt i Thailand og ligeså er spillene til, så de er vel samme format som maskinen!? Så tror da ikke det er noget med formatet at gøre, men jeg aner det ikke..... Og jeg synes heller ikke jeg kan google mig frem til et fyldestgørende svar. smiley

• #4   7. feb 2009 Er det NTSC den køre så jeg ved ikke hvad standart er i Thailand men problemet er hvis den så opdatere til PAL som vi bruger i DK så så dør den eller omvendt PAL til NTSC men har spurgt 2 gange om den skulle opdatere ... så de røg i skralderen d spil det tør jeg ikke lade den gørre.

Jeg lader min opdatere på nettet da den er koplet på trådløs så kan den selv gørre det

Men jeg er bange for det er slut

• #5   25. feb 2009 Hvad blev resultatet af denne tråd

Kommentér på:
Defekt Wii ??

Annonce