{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.638 visninger | Oprettet:

Blev opereret igår, gik måske godt {{forumTopicSubject}}

Hej Venner, og alle jer andre mc ister.
Blev efter flere forsøg opereret igår, på kbh`s privathospital, de fandt et stort stykke fremmedlegme i min fodrods knogle, som de fjernede, sidder nu her og keder mig, men ser frem til at jeg måske ikke skal have så ondt i min fod mere, som jeg virkeligt ser frem til.
MEN det er godt at få ordnet, så det ikke går ud over sæsonnen, tror jeg vil planlægge min sommer tur, der er ikke så meget andet at lave.
Skaden i foden skete i 2003, da en bil kørte ud foran mig.
God vinter ferie.
Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev opereret igår, gik måske godt
  • #1   5. feb 2009 Jeg krydser fingre for det gik godt så.....

• #2   5. feb 2009 Hvorfor et offentligt hospital?

• #3   5. feb 2009 Offentligt?? Fik lov til at tage et privat hospital, da jeg har skulle været opereret ca 10 gange de sidste 12 md, men det er udskudt, lægemangel, sygdom, strejke osv.
    T

• #4   5. feb 2009 Hej thomas

Ville lige høre;

Så i 03, kører en bil foran dig, og af det, kommer der et fremmedlegeme i foden, som du først opdagede lidt senere, eller hvordan ?

Det lyder da som noget af en oplevelse, på den dårlige måde smiley

• #5   5. feb 2009 i 2003 blev jeg kørt ned påmc, kørt til slagelse sygehus, revet lidt i fod med smerte, og blev sendt hjem, var så til læge 10 gange med smerter i 2004, blev røngentfoto i nov 2004, der var en flig af knogel i nederste del ag benet som var revnet af, fik så i januar 2005 en operation med kikkert, hvor de så at brusk skive i ankel var flækket, 3 ledbånd revnet, og sad fast i ankel, det var så det, havde stadigvæk mere og mere ondt, fik så i 2006 at vide at 2 store ledbånd var knækket, så foden han overtilte, røg til nye maskiner i slutning af 2007, der viste at min fodrodsknogle var knækket lidt, og pga strejke osv sidste år er jeg henstillet til kbh`s privat hospital, som mente at knoglen mellem ankel, og fodrodsknoglen var skadet, det var der de fjernede den store ting igår, men kan ikke love det bliver bedre, en kan ikke gøre mere.
    Har så i starten mistet mit vagtjob 40 timer pr md, så var kun pædagogmedhjælper 30 timer, da jeg ikke kunne stå op længe ad gangen, blev så fyret som pædagogmedhjælper d 31/12-05, og da jeg så kun havde arbejdet 30 timer pr uge, fik jeg lille a kasse, som så blev til lille sygedagpenge, da det blev værrere, og har måtte sælge vores 180 kvm hus, til fordet for et på 74 kmv, da der manglede penge hver måned, so har vi solgt vores båd, og nyere bil, det var der heller ikke penge til, så i 2003 fik jeg 24000 kr pr md, siden har eg cirka fået de 12000 pr md, så det har været en dyr omgang.
    Er fra start fået 8% varigt men pga skurren i fod, men det vil de ikke sætte op, med alle de andre ting der er kommet på, og køre sag pt med advokat, da jeg da gerne vil have lidt erstatning, for tabt arbejds fortjeneste, så det er kæmpe dyrt at være syg.
    Ikke en sjov omgang.
    Thomas

• #6   5. feb 2009 sidder med konens blærbar i sofa, så stavefejl, og manglene mellemrum må i tage som det er

• #7   5. feb 2009 Hold da op.
    Det var godt nok en led omgang!
    ØV!
    Nej hvor jeg håber du får det bedre, og kan komme med ud til den nye sæson.
    Så håber jeg i øvrigt også du får en erstatning der er værd at føle på.

Rigtig god bedring!

• #8   5. feb 2009 he he fik 51000 kr for de 8 % det var også fint til et plaster på såret, et nyt køkken, men syntes de næsten 10000 kr pr md i 6 år også betyder lidt.
    ikke sjovt at være fattig.
    T

• #9   5. feb 2009 ja altså jeg har mistet,

• #10   5. feb 2009 skulle du ikke have haft noget mere i erstatning...har nemlig en makker som er blevet kørt ned for 6 år siden på knallert og det var 6 % og han fik 136.000 og det var os foden.... ved ikk om du kan klage over det...ved godt det ikke er det fedeste at få at vide,sorry...men god bedring

• #11   5. feb 2009 hmm... 51.000 kr er da ikke meget i erstatning ved 8% men... !
    vi blev rådet af forsikringen til at tegne den på 1,5 mio. kr ved over 5% men... især fordi vi kører på motorcykler og var "særligt udsatte"

• #12   5. feb 2009 Jeg havde en god forsikring gennem mig fagforening, men skiftede tl en anden, lige så god, skulle bare være der 1 år før den dækkede. surt men true.
    Det er modpartens standart forsikring som har givet de 51000. og den er i arbejdsskadestrelsen igen, så håber.
    Og så kan man være gravid, og bliver fyret, så får man mellem 50000-500000kr, syg verden.
    T

• #13   5. feb 2009 Hvor blev du opereret Thomas? På Erichsens Privathospital? Ved godt det næppe er det du vil hører, men selvom du har fået fjernet det som eftersigenden skulle være problemet er det ikke sikkert dine problmer er endeligt løst. Jeg blev opereret for 2. gang i 08 i højre fod på erichsens privathospital den 2. dec, og har stadig massive problemer med smerter, går til fysioterapi og er lige kommet inde af døren efter at have været ude og blive brækket i, og her HELT smadret i min fod og op af skinnebenet, såååå morfin er jo en alletiders ven i sådanne stunder.

Forøvrigt vil jeg gerne bytte indkomst med dig, grundet jeg var selvstændig da jeg blev syg, får jeg ikke sygedagpenge som alle andre alm lønslaver, så bruger man min årsopgørelse fra 2006 og en tabel til at regne sig frem til 4096 kr hver 14. dag der skal betales skat af som så bliver 4500 udbetalt om mnd :0), hehe gik fra mellem 28.000 og 40.000 kr om mnd før jeg blev syg. Så JA det er voldsomt dyrt at være fattig.

Fødder er noget frygteligt LORT at blive opereret i, simpelthen så fyldt med nerver sener og pis der kan give uforklarelige smerter, ikke nok med det, men hvis du ikke kan benytte din fod og humper rundt som en anden gammel kælling, flytter problmerne sig bare til din ryg eller lign som jeg går også og slås med hehe.

Held og lykke med retsagen Thomas, jeg krydser ALT jeg har får at du får pumpet en ordentlig røvfuld mønt ud af dem, jeg onder dig hver en krone, så bare giv gas :0), og ønsker dig god bedring, er super spændt på at hører hvordan det går lønende, så håber det er ok jeg PM´er dig i ny og næ for en update.

De venligste hilsner

NewBie.

• #14   5. feb 2009 ØV en omgang, ikke meget jeg kan sige, som kan hjælpe.. krydser alt der krydses kan...

• #15   5. feb 2009 det var bare kbh privat hspital på jagtvejen.
    Der er desværre det at der kan gå laaaaang tid før man ser oget, nogle får i hoved og røv, og andre gør ikke.
    Jeg håber det var det, men alt er gået i stykker, så mon ikke der kommer gener i livet, mit knæ er allerede mærket af det nu.
    MEN sådan er det, der er folk som har kræft, dårligt hjerte, sultne, i krig osv, er ikke spor misundelig, så syntes det er et fint liv jeg har.
    MEN det slider på en.
    Og hvis vi kan finde en 100 mand om ugen til vores mcer Henrik, er det jo ikke så dårligt.
    T

• #16   6. feb 2009 Det var en værre en - håber at operationen hjælper. Jeg ved selv hvordan det er at gå med daglige smerter, så held og lykke!

• Daniel D
    Daniel D Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 47
    #17   16. jun 2013 Jeg er klar over at tråden her er MEGET gammel, men jeg sidder selv i en lignende situation, så det ville være interessant at høre hvordan udfaldet af din sag blev.. smiley

Kommentér på:
Blev opereret igår, gik måske godt

Annonce