513 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

PS3 spørgsmål PS3 spørgsmål

Er der nogen af jer bonderøve der ved om det giver kompatibilitetsproblemer at hente en PS3 hjem fra England?
Jeg har ingen anelse om, om der er forskel på "formatet" ligesom der er forskel på gammeldags VHS film fra USA.

Input og hån modtages på lige vilkår.

Bademester OUT......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PS3 spørgsmål
  • #1   2. feb 2009 Nårh, ja for pokker....
    Jeg glemte helt en smiley..... ;0)

• #2   2. feb 2009 Du kan roligt hente fra England og EU's grænser. Det er samme regions kode smiley

Har selv købt spil og rockband (til ½ af hva det koster i dk) og det spiller bare smiley

• #3   2. feb 2009 Byt lortet til en Wii smiley

• Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 28
    #4   2. feb 2009 søren . wii er da meget sjov, de første 5 min. så bliver det sku for kedeligt.

• #5   2. feb 2009 Takker for jeres input, men jeg kan se at der ikke er det store sparet ved at handle derovre, så jeg køber en herhjemme.

@ Søren: Mine unger får sgutte lov til at stå og kaste med ting i retningen af MIN fladskærm. Du må da ha´ sniffet lim.

• #6   2. feb 2009 Engelske spil virker på en PS3 fra danmark. så maskinerne er identiske. dog hvis man køber spil fra USA kan de ikke køre på Danske maskiner, og hvis man henter en Ps3 i USA kan du ikke bruge Danske spil. men fra england er der intet problem.

håber det var det du mente med " format "

min bror købte nemlig nogle spil hjem fra USA, som ikke virkede, men det gjorde dem han købte i england !

• #7   3. feb 2009 Takker, og ja. Det var lige nøjagtigt essensen af mit spørgsmål, men jeg syntes ikke at besparelsen var stor nok, så jeg har bestilt juniors nye legetøj herhjemme i stedet.

Kommentér på:
PS3 spørgsmål

Annonce