295 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

movie maker? movie maker?

hej er der nogle der ved noget om hvorfor det lukker ned når jeg ligger ting ind i det når der kommer mere end 7 billeder ind. og der vil heller ikk ligge film ind der fylder lidt. og det er det der ligger standart i windows. er det fordi det er en demo el noget?? hvis er der så nogen der har link til et andet et, har søgt på goggle og prøver og hente nogle af dem med kan ikk få dem til og du. håber der er en der kan hjælpe;-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  movie maker?
  • #1   27. jan 2009 er selv It supporter og har snart prøvet alverdens ting for at få den til og stoppe med det pis.. jeg har nøjagtig samme problem, der skulle ifølge MS komme en opdatering på et tidspunkt der skulle løse det problem, og af erfaring fra mit job kan jeg sige når MS siger på et tidspunkt så går der typisk imellem 7 mdr og 1½ år. såå..

løsning: brug linux eller find et andet program smiley

• #2   27. jan 2009 har du et sted hvor jeg finder det der du forslår;-)

link?

og er det det samme måde det bruges på??

• #3   27. jan 2009 jeg har aldrig haft problemer med det :S heller ikke med længere film...

• #4   27. jan 2009
    Det problem har jeg selv haft...

Mega lamt.. Det eneste der virkede for mig:

Benyt en anden pc (med en anden windows cd key, installere) eller finde en anden version "craked" version af windows movie maker.

Eller installere et andet windows på din computere.

Dog skal det siges at jeg fandt ud af du kan "snyde" lidt langsomtligt, men hvis du vil havde en film så kan dette lade sig gøre....

Lav hele din film i bider. Dvs du laver dem af 23 sec af gangen (så lange kunne mine film spille før den gik ned) og derefter copy paster du så alle dine klip ind på ind engang.... Det virkede for mig =)

Kommentér på:
movie maker?

Annonce