{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Harddisc i PS3 {{forumTopicSubject}}

har en kammerat der skal ha sendt sin PS3 til rep..

og da den højjst sansynligt kommer tilbge med en tømt HD vel han gerne ha taget backup af det der ligger der på...

så skal jeg jo bare bruge en 2.5" ekstern usb HD box..

men har ladet mig fortælle at der er forskellige modeller HD i den størrelse og det skulle jo gerne være en der passer... smiley

og hvor finder jeg en der ikke allerede indeholder en HD?

op forhånd tak.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Harddisc i PS3
  • #1   5. jan 2009 Der er en back-up funktion i selve PS3en, men lige præcis hvordan og hvorledes den virker og hvor meget den magter det ved jeg desværre ikke.
    Så vidt jeg ved, så er det en funktion du også bruger, hvis du skifter harddisken ud i din PS3 med en større... Står i manualen et sted.


  • #2   5. jan 2009 "og hvor finder jeg en der ikke allerede indeholder en HD?"

    Lyder som om du allerede HAR en harddisk og bare skal have en boks til den ?
    Hvis det er tilfældet, så må du også vide, hvilken type du har. ATA, SATA osv. Efterfølgende køber du jo så bare en boks, som har understøttelse til den type harddisk du har.

    Hvis du slet ikke har noget, så er det bare at købe en hvilken som helst ekstern. Det er ligegyldigt om det er 2,5" el. 3,5". 2,5'erne kan normalt bruges mere fleksibelt, da de oftes ikke har brug for ekstern strømforsyning. Men ellers er forskellen ret minimal, da USB interfacet sætter de begrænsninger i form af hastighed.

    Harddisken der sidder i PS3'en, hvis det var DET du spurgte til, er en 5400 rpm SATA.


  • #3   5. jan 2009 Købte en 2,5 tomme boks uden disk i t-hansen. Virker fint

  • #4   5. jan 2009 Nu skal jeg ikke gøre mig klog på det... men en PS3 kører jo værken med FAT32 eller NTFS fil system, så man kan ikke bare putte disken i en HD-box og tage backup på en pc... Den eneste måde er at tage HDen ud og putte den i en PS3 der virker og bruge den indbygget backup funktion der tillader brug af ekstern HD eller pen drive som dog operere under FAT32.

  • #5   5. jan 2009 Lidt ot, men alligevel...... :o)

    http://www.gamespot.com/features/6176090/index.html


Kommentér på:
Harddisc i PS3

Annonce