{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.992 visninger | Oprettet:

nyt job {{forumTopicSubject}}

jeg leder med lys og lygte efter et andet arbejde. sidder pt som rejsekonsulent, og har gjort dette de sidste 10 år. jeg ønsker et arbejde gerne med tidlig mødetid og gerne mere fysisk betonet. jeg har overvejet renovationsarbejder (skraldemand) da tiderne, lønnen osv passer til mine ønsker, men da jeg ikke er i besidelse af stort kørekort er dette selvsagt svært...koster en herregård som privatperson.

spørgsmålet er så om der er nogen der har gode idder, i storkøbenhavn, er selv bosiddende lidt uden for køge, nærmere bestem solrød.

kom frisk med gode ideer, jeg er virkelig kørt fast/sur i mit job.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt job
  • #2   14. dec 2008 hmm som privat fik jeg pris på kørekort til forvogn hos amu.
    3000, og var om aftenen dvs 2 aftener om ugen og lidt af lørdag og det stod på i 6 uger. så ja er dyrt hos køreskole men ikke ved amu, og var i arb der så var ikke igennem arb eller fagforening:)

• #3   14. dec 2008 og der var ledige pladser med det samme:)

• #4   14. dec 2008 Skal alle skraldemænd havde det? Der er vel nogen der bare står bag på bilen..

• #5   14. dec 2008 nej har ikke været i mili og kommer det heller ikke....er 30 med kæreste og lille søn på 4 mdr, hus bil og mc....andre jobs ideer har også interesse

• #6   14. dec 2008 henrik J - hvad med arbejdsmand på et murersjak? Eller lagerarbejder, gir også ok løn....

• #7   14. dec 2008 Det er jo svært at råde dig, når man ikke kender dig... kan du køre en gravemaskine, har du flair for at styre med joystick (div maskiner)
    Er du IT nørd i de private? kører du bil bedre end andre? osv.osv.osv.

• #8   14. dec 2008 sælge stoffer til skole børn? man kan tjene dagslønnen ind i spisefrikvarteret:-) hehe..
    har du overvejet at råbe "NEGERFISSE" og så hoppe på en ny uddannelse. du vil jo gerne være tømrer har du engang sagt. de får jo lærlingeløn. Så skal i nok lige stramme budgettet indtil du er udlært men så får du forhåbentlig et job du står glad op til hver dag:-)

p.s. tak for sidst hils dronningen

• #9   14. dec 2008 går nu mest efter renovationsarbejder, da fleksibiliteten frister mig. skidt at møde på job kl 09-18 når man alligevel ikke kan sove længere end til kl 4-5 stykker.

-martin j- altid rart med gode råd fra søens folk...muhahaha... du har mødt dronningen, dyr i drift, så uddannelse i 3-4 år går sku ikke...så skal kværnen sælges og vi to komnmer aldrig ud at køre...skidt skidt. go tur onsdag, forhåbentlig er jeg komnmet videre når du er tilbage.

• #10   14. dec 2008 Ville også have foreslået noget arbejdsmands af en art, men problemet er at der pt. er der stor arbejdsløshed som fx murerarbejdsmand. Jeg tror også det er svært at komme ind i renovationsbranchen, der er mange der søger derind, efter hvad jeg er blevet fortalt.

• #11   14. dec 2008 Vindues pudser? Det skulle give ganske udemærket har jeg hørt.

Men det skulle så også næsten være et krav at men er jehova.... :0)

• #12   14. dec 2008 Cph lufthavn søger konstant security, og de arbejder fra ganske tidligt, til en ok løn.

• Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 117
    #13   14. dec 2008 Hvis du bor tæt på Køge kan du måske få arbejde hos Bjarne ved Køge undervognscenter der sprøjter biler med SUVO. Han betaler ganske pænt og har en god forretning kørende

• #14   14. dec 2008 dsb søger lokoførere - men ok, det er også stillesiddende arbejde.
    men der er god løn under uddannelsen.

• #15   15. dec 2008 banderne søger også folk hele tiden.. du skal bar holde våben og stoffer og så stikke lidt i nogen nogen gange... du bestemmer selv arbejds tiden og hvis du er god kan du sagtes tjene 50K uden at betale skat.

du kan fx kun arbejde i weekenden om aften. du tager i byen står over i hjørnet på diskoteket med hættetrøje på. 23-06 det kan give mellem 10-20K og det er bar på en lørdag, hvis du tager fredag med kan du komme op på 30K.

du får lige numret på min chef.
    TLF: 112 og spørg efter Bokser Tommy

• #16   15. dec 2008 Du kan blive fængselsbetjent.. www.rykifængsel.dk
    Kan kun anbefale det..

• #17   15. dec 2008 Lokofører uddannelsen kræver matematisk gym. eller svendebrev inden for elfag eller metal.

Arbejdsmand for et murersjak give ok ja .. men det er til tider meget opslidende og de ældre arbejdsmænd har generalt mange mange skader i ryg , knæ osv ... de er sgu slidt op inden de når pensionsalderen.Og som Martin Gade skriver er der stor arbejdsløshed inden for byggebranchen, underligt nok ikke som elektrikker og vvs'er hm?

• #18   15. dec 2008 Jan, synes faktisk også der er en del vvs´ere der er arbejdsløse efterhånden, tror ikke der er mange håndværksfag der går fri, desværre.

• #19   19. dec 2008 hvis det ikke havde været for din alder, ville politibetjent være et kanon godt alternativ.

Ellers så bliv fast på dit arbejde, ta' aftenskole på VUC, så står dørene bagefter lidt mere åbne bagefter.. smiley

Kommentér på:
nyt job

Annonce