{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

Regler om sletning af bruger {{forumTopicSubject}}

Hvis i synes det er et dumt, irriterende og alt det der mange af jer plejer og skrive så vil jeg lige skrive INDEN i selv begynder at kommentere at i bare kan gå videre til næste emne, i er ikke tvunget til og læse det her.. (bare info)

Jeg forstår seriøst ikke reglerne for hvad der skal til og smide en bruger ud herinde fra! er nu på min 3. profil, i får lige et kort resumé over hvorfor mine 2 andre profiler blev slettet:

Min første profil: Var blevet frosset 3 gange (2 af gangene var det ikke fortjent for jeg brød ikke reglementet herinde!!) den den sidste gang var jeg nok selv uden om ;s men så deltog jeg i en tråd jeg selv havde oprettet, og gjorde ikke noget som helst forkert ifølge reglerne herinde, men lige pludselig blev jeg slettet, årsagen var at nogen herinde havde stemt mig ud (hmm det er ikke så svært at gætte hvem) men det er MEGET svært for mig at gætte HVORFOR jeg skulle ud?? mangler stadig et svar.....

nummer 2 profil: Nåede lige at oprette den, og oprette min motorcykel, kan ikke huske det præcise antal timer jeg nåede og have den profil men det var ikke ret mange, så var den også væk!!!! grunden denne gang var IGEN at jeg var blevet stemt ud af brugere herinde fra, og at sletningen var endeligt godkendt af admin selv?? hmm hvordan kan man for det første udstemme en ny bruger som OVERHOVEDET ikke havde skrevet andet end "tak" og så havde oprettet en cykel? og hvordan kan admin godkende den sletning?!?!!?? forstår ikke ret meget af de regler der er herinde, nogle skal overholde dem andre skal ikke..

håber ikke jeg har brudt nogle af reglerne herinde denne gang!! VED at jeg ikke har brudt de officielle regler, men man ved aldrig med de uskrevne regler, de bliver nok også tit omfuleret, ellers bliver der bare lavet en ny smiley

(må også hellere skrive at det sidste er det man kalder humor, for det er åbenbart ikke altid lige tydeligt når jeg skriver selvom jeg bruger smiley'er..

- K7 -

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regler om sletning af bruger
  • #1   4. dec 2008 Jeg skal ikke gøre mig klog på reglerene, rimelige eller urimelige herinde.. Men må indrømme at et indlæg som dette virker som et bevidst forsøg på at lave røre i andedammen. De eneste der kan svare på dit spørgsmål er HA eller admins, så derfor ville jeg da tro det bar mere frugt at rette direkte henvendelse til dem.

Mvh Anders.

• #2   4. dec 2008 har prøvet, men har fået af vide af hjælpe adminerne at jeg skal kontakte admin, og han/hun svarer ikke på mail.. så kan jeg jo være heldig at han/hun kigger her.. hvor skal jeg ellers brokke mig?

• #3   4. dec 2008 hmmmm
    mon ik der bare var en der ik kunne lide dig... det lyder da sådan

my 5 cent

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.699
    #4   4. dec 2008 Hjælpeadmins skal reagere på udstemmer hvis der er for mange for ofte - så derfor røg du ud første gang efter 2 frysninger, må man vel regne med.....?

Med hensyn til din "nye" brugerprofil - så er det lidt dobbeltmoralsk at kalde det "en ny bruger" da du umiddelbart efter oprettelsen, bekender samme tilhørsforhold og holdning til sitet som med din tidligere profil - og du har endda 100% samme navn.

Come on - det er jo ikke en ny og uskyldig bruger, men en gammel rotte, som 59 kroner fattigere kom ombord på sitet igen med det samme.

Så skal man vel ikke være raketforsker for at regne ud at folk vil smide deres udstemmer efter dig en gang til....?

• #5   4. dec 2008 har jeg også prøvet kwak ;p men synes ikke heller ikke rigtig jeg får svar der smiley der står bare en og ligner en idiot!!

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#6   4. dec 2008 Folk stemmer dig vel ikke ud fordi de bare vil bekoste dig 59 kroner for en ny oprettelse, men fordi de ikke VIL have dig på sitet.

Deraf ordet "UDstemme"... smiley

• #7   4. dec 2008 Sajmon - forstår godt hvad du mener, men synes faktisk at jeg havde rimelige lange perioder, hvor jeg opførte mig pænt på min første profil.. og ville nok ikke fortsætte i lige så provokerende stil nå jeg har fået slettet én profil.. de skal da have noget konkret, altså noget de kan bevise jeg har lavet imod reglementet på profilen for at smide profilen væk??

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#8   4. dec 2008 Du har ret hvis det ER en ny bruger - men det er du jo ikke?

• #9   4. dec 2008 Jeg er godt nok ikke blevet slettet herinde endnu smiley

Men på bilgalleri.dk blev min profil slettet fordi jeg havde været sammen med en pige som var ret aktiv bruger derinde.
    Da jeg dumpede hende (på en rigtig svinsk måde, undskyld undskyld bla bla bla) begyndte hun at komme sammen med en af HA'erne derindefra...
    Og vupti, så var min profil slettet uden begrundelse!

Og det er IKKE pis!

• #10   4. dec 2008 Jeg bryder mig ikke om systemet, når man kan anonymt stemme nogen ud og admins kan smide en ud uden nogen videre grund. Det mener jeg ikke høre vores tid til.
    I det mindste burde man få en mail eller en besked om at man havde fået så og så mange "udstemmer" pga af det og det og ens konto blev slettet.
    Man kunne jo mistænke mcg for at lave en økonomisk kalkyle når de trykker på [DELETE]

• #11   4. dec 2008 så er profilen ny, og når den ikke har overtrådt nogle regler er da der ikke noget bevis for at jeg ville fortsætte præcis i samme spor.. kunne forstå hvis der kunne være et bevis for at jeg skrev provokerende eller brugte grimt sprog, men det gjorde jeg ikke!!

• #12   4. dec 2008 tror ikke de 59 kroner pr. bruger er deres store indtægtskilde, så det tror jeg faktisk ikke engang er grunden Lars, men VED det selvfølgelig ikke smiley

• #13   4. dec 2008 "jeg havde rimeligt lange perioder hvor jeg opførte mig pænt???"

Nu ved jeg ikke hvem du er og hvorfor du bliver smidt ud - men helt ærligt - hvorfor ikke bare opføre sig pænt hele tiden?

Hvorfor hele tiden være på kanten og provokere dette og hint?

Kan simpelthen ikke se dette som formålstjeneligt - udover piske en stemning op og lidt muderkastning mod diktaturet endnu engang.

Jeg er sku træt at sådanne diskussioner - kan man ikke makke ret efter første advarsel (lige meget hvor uenig man er) - så må man sku skride eller blive frosset.

• #14   4. dec 2008 Hmm HAérne har vel de to værktøjer "frys" og "slet" af en grund.
    Som jeg forstår det så betyder frys at man giver brugeren noget tid til at tænke over sin opførsel og derefter en chance til.
    "Slet" betyder vel i bund og grund "Skride og bliv væk". Hvis man bliver slettet er det jo ikke meningen at man bare skal oprette en profil til, men der imod at man ikke er velkommen på siden og skal blive væk. Så jeg synes egentlig det er helt iorden at man ryger ud igen når man har oprettet en ny profil. Det er jo stadig den samme uønskede bruger der sidder bag skærmen.

• #15   4. dec 2008 Sajmon­­™
    ohh nej hvorfor siger du nu sådan noget . .

hvis man er blevet smidt ud......
    og
    betaler på ny... så er man vel også at betegne som en ny bruger...

my 5 cent

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#16   4. dec 2008 K6 - Hvad mener du?

Om så man oprettede 300 nye profiler, er man stadig den samme person - og fatter man ikke budskabet efter 2 frysninger, er det vel ikke så underligt at man bliver kylet ud. smiley

• #17   4. dec 2008 jeg ville jo ikke fortsætte med at provokere det har jeg jo lige skrevet!! og grunden til jeg skrev at jeg havde lange "pæne" perioder på min første profil var at jeg begyndte at opføre mig pænt, i stedet for at svine folk til så skrev jeg bare sjove ting i stedet, hvilket er fuldt lovligt!! det fik jeg så ikke lov at fortsætte på min nummer 2 profil og det forstår jeg ikke.. som nogle af jer skriver så er der sikkert mange som mener at hvis man har været frosset 3 gange (kun den ene gang overtrådte jeg reglementet) så burde man lære det, men det virkede ikke på mig, for det var godt nok en useriøs måde at "straffe" folk på, åh nej, kan ikke skrive herinde i en uge!! det er noget andet når man skal ud og låne et nyt mobilnummer osv.. så begynder det at blive svært at komme herind igen.. derfor ville jeg ikke risikere at blive slettet igen!! er stadig samme person, men vil da klart skrive færrere spydige bemærkninger i fremtiden.. det er ikke en undskyldning men en erkendelse (lyder som knud) ;p

• #18   4. dec 2008 Sajmon­­™
    jeg mener som dig at personen er den samme..... men der må da være rent bord...... og div advarlser skal fald for den bruger som for alle andre inden han ryger ud . .
    man skal vel ikke sige med det samme åhh det er ham der ik gider høre, så ud med han uden advarlser

forstå du hvad jeg mener

my 5 cent

mvh

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#19   4. dec 2008 K6 - Jeg forstår godt hvad du mener - men der er jo kæmpe forskel på folk.

Uanset hvad, skal man ikke sidde og tro at HA'er kan gøre noget uden udstemmer til at bakke det op - for det kan de ikke.

Det betyder at der er folk som har stemt K7 ud med det samme - og med al sandsynlighed endnu flere som vil gøre det nu hvor han bliver ved med at køre i det.

Bitter erfaring har vist mig at der INTET er at gøre mht regelændringer her på siden - så enten lever man med det eller også lader man være.

• #20   4. dec 2008 : )

• #21   4. dec 2008 Holder med k6 og k7. har ikke været bruger herinde i særlig lang tid, men kan da se i mange tråde at der er en gruppe der hedder bamf som er meget uønsket herinde, har ikke helt fundet ud af endnu hvorfor. er selv medlem ;o) hvorfor er de egentlig så upopulære herinde?

• #22   4. dec 2008 pga mine faste bryster.....

: )

• #23   4. dec 2008 K7:

allerførst - jeg har aldrig sendt dig en udstemme, det skal der alviorligt meget til inden jeg gør.

Når så det er sagt, så har du selv spurgt, og nu får du så min helt uforbeholdne mening.

"Hovedregelen" herinde er, at man ikke skal genere andre brugere, annoncører eller administration.

Hvis nu en bruger - i dette tilfælde dig - har startet og eller deltaget i gentagne tråde, som af et antal andre brugere opfattes om ren chikane, så får den bruger med garanti også et antal udstemmer - pr mekanik.

Kigger vi så lige tilbage på "hovedreglen" så har HA og adm kun en mulighed - at pibe brugeren - altså dig - ud.

Det blrver betemt ikke bedre af, at du så kommer igen med samme identitet, eller muligvis et andet navn, som du så omgående identificerer med din tidligere "generende" identitet. Det opfattes af mange - inklusiv undertegnede som ren provokation: HaHa - se her er jeg igen, så kan I jo bare hælde mig ud igen.!" reaktionen er temmelig forudsigelig - ikke ?

Efter min opfattelse handler det her meget mere om din egen adfærd end om regler.

Beklager den skarpe pen - du spurgte, og jeg antager at det var i god mening, jeg svarede i god mening, men det er ikke så let at fortælle dig, at du faktisk opfører dig ret stupidt på en meget pænere måde.

• #25   4. dec 2008 Sajmon: "Uanset hvad, skal man ikke sidde og tro at HA'er kan gøre noget uden udstemmer til at bakke det op - for det kan de ikke.

Går ud fra det er mig du hentyder til hvor jeg skriver: men så deltog jeg i en tråd jeg selv havde oprettet, og gjorde ikke noget som helst forkert ifølge reglerne herinde, men lige pludselig blev jeg slettet, årsagen var at nogen herinde havde stemt mig ud (hmm det er ikke så svært at gætte hvem)

det er ikke hjælpeadmins jeg hentyder til her.. men nævner ingen navne, for man må jo ikke hænge folk ud herinde smiley

Sajmon: Det betyder at der er folk som har stemt K7 ud med det samme - og med al sandsynlighed endnu flere som vil gøre det nu hvor han bliver ved med at køre i det.

Det viser jo bare præcis det jeg brokker mig over, hvis jeg ryger ud igen med denne her profil (som i øvrigt er gratis) så er jeg røget ud 2 gange UDEN at have brudt nogen regler herinde..

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#26   4. dec 2008 K7 - Nej du er røget ud 2 gange fordi folk genkendte dig - og identificerede dig med tidligere opførsel.

Som Knud siger: <i>HaHa - se her er jeg igen, så kan I jo bare hælde mig ud igen.!" </i>

Hvis du ikke vil nævne navne, så skriv dem til mig i en PB - for jeg har også mine mistanker til at visse elementer herinde vil styre det hele...

• #27   4. dec 2008 Knud - kan måske godt forstå at min første bruger blev slettet havde fået advarsel trods alt..

men at de sletter min nummer 2 profil, UDEN at advare/fryse mig først og uden at jeg har overtrådt reglerne det forstår jeg ikke at man kan, specielt når man tænker på at jeg ville passe lidt mere på min profil, da der skal ny email og nyt mobilnummer til en ny bruger herinde, derfor gider jeg ikke fortsætte hvor jeg slap..

Don 3 - kæmper min kamp for retfærdighed smiley

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#29   4. dec 2008 Cartman - Det kan du mene om hvad du vil - men jeg er da nysgerrig efter at få vished om jeg er den eneste med den opfattelse.

Det ville være rart at kunne undgå konfrontationer med dem...

• #30   4. dec 2008 K7:

Jeg går ud fra, at den sidste tråd du hentyder til var den der handlede om, hvor uheldig man kan være?

Den deltog jeg selv i, og jeg valgte meget tydeligt at tage den for pålydende, og pålydende var OK!

Men, det er også helt tydeligt, at der var et antal, der ikke tog den for pålydende, og de gjorde det(ikke) på nogen særlig hensigtsmæssig måde - på grund af din tidligere adfærd. Det er meget muligt, at de ikke havde ret i deres betragtninger, men du blev helt enkelt indhentet af dine egne udsagn fra tidligere.

og så - nu er det sådan, at brugernbe herinde i al almindelighed er mennesker (skønt der er kvinder imellem), og mennesker nulstiller ikke fornærmelser eller forurettethed ved at man ryger ud, betaler 59 kr og kommer ind igen.

Trist, men sådan er det at være blandt mennesker.

...Undskyld piger - den lå lige til højrebenet smiley

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#31   4. dec 2008 Cartman - Ja med at koordinere udstemmer f.eks..?

• #32   4. dec 2008 Intet nyt under der

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#33   4. dec 2008 Ja jeg havde skrevet noget vrøvl. smiley

• #34   4. dec 2008 Sajmon:

Generelt har jeg ganske stor respekt for dig, men umiddelbart opfatter jeg, at du i en streng faktisk opfordrer debattører til at "tale om" andre brugere i stedet for at "tale til/med".

Fortæl mig lige, at jeg misforstår det indlæg smiley

... det er en ting at to brugere konverserer privat om debattører her - en helt anden i en diskussionstråd at sige: "Jeg ved hvem det er, og jeg vil gerne fortælle dig det, men ikke her, hvor alle kan høre det"

• #35   4. dec 2008 K7 - Når du får slettet duin profil, er det ikke din bruger der bliver stemt ud - Det er dig!.. Dvs. at man ikke må oprette en ny profil. Gør man det alligevel, kan admin, og hjælpe-admin til enhver tid slette dig igen uden grund, for du er jo smidt på porten 2 gange før..

Hvis man alligevel ikke kan undvære MCG, vil jeg da anbefaler at man tager et andet navn, og lader være at oprette sin cykel.
    på den måde varer din overlevelse herinde nok lidt længere..

Men direkte at oprette et emne, og skrive "hej, jeg er smidt ud herindefra".. Så be´r du selv om det..

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#36   4. dec 2008 Knud - Der er skam intet at misforstå - og således gør du det heller ikke.

Men nu sidder der på det her forum, et par rimelig triggerhappy brugere, hvis udstemmer tydeligvis hænger ret løst - og jeg gider ikke være den det går ud over når der skal udstemmes for "udhængning af andre brugere".

Men jeg kan da sige at min mistanke blev bekræftet....

• #37   4. dec 2008 hehe okay. tror ikke jeg kommer til og forstå hvorfor nogle er upopulære herinde, det skal man vidst være hardcore bruger for at forstå ;o)

• #38   4. dec 2008 selvom man er uenige behøver man vel ikke kaste om sig med udstemmer.....
    Det kan jeg altså ikke se logikken i, beklager - det er vel blot et tarveligt middel til at få nogle smidt ud som man ikke "klinger" med, og det er da ikke rimeligt !

Jeg vil dog sige K7, siden du nu selv beder om vi andres syn på det - at opfører man sig gentagne gange provokerende og deraf parkerer sig selv på "øretævernes holdeplads" - så må man også have boller nok til at modtage regningen.
    I dette tilfælde blev din profil slettet ( du havde tilsyneladende ikke lært noget af opholdet i fryseren *G* )

Længere er den vel ikke .-)

Tag nu at blive lidt længere denne gang *GG*

• #39   4. dec 2008 gang på gang viser du at du ikke har lært noget af dine selvpådragede straffe, så derfor er det nok også rimeligt du ikke bør være herinde......

just my 5 cents og nickel

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#40   4. dec 2008 Cartman - Nu er det heller mig selv jeg mener... smiley

• #42   4. dec 2008 Cartman, luk nu mxxxx - alle har da ret til at være her !!!

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#43   4. dec 2008 Alle dem der er røget i svinget i nyere tid...

• #44   4. dec 2008 Hulk (Kris): "Når du får slettet duin profil, er det ikke din bruger der bliver stemt ud - Det er dig!.. Dvs. at man ikke må oprette en ny profil. Gør man det alligevel, kan admin, og hjælpe-admin til enhver tid slette dig igen uden grund, for du er jo smidt på porten 2 gange før.."

kan godt være jeg har overset den regel der hedder at de kan slette en bruger uden advarsel hvis man overholder reglerne på en profil, min nummer 2 profil var jo ikke mere provokerende end dig, alligevel bliver man smidt ud..

jeg ændrer ikke mit billede eller mit navn, jeg vil blive ved med at argumnetere for at man ikke kan stemme en profil ud UDEN at profilen har overtrådt en eneste regel..

• #45   4. dec 2008 Christian B
    hvis du mener det......

så kan du sku da ikke skrive sådan lol lol lol lol

my 5 cent

• #47   4. dec 2008 Sajmon :

Ach so....

det har har jeg nu aldrig selv bekymret mig om. Jeg ved med sikkerhed, at jeg flere gange har pisset nogle "hotheads" alvorligt af, men jeg er da til dato aldrig blevet så meget som smid i fryseren.

Jeg har en enkelt gang modtaget en trussel fra en anden irriteret gallerist, det udløste en af de meget få udstemmer jeg overhovedet har delt ud, og det bragte min filterliste i brug for eneste gang.....

• #48   4. dec 2008 K6 > hvad snakker du om ?
    Jeg har da netop henstillet til at K7 gerne skulle blive hængende lidt længere smiley

Jeg synes bare, at alle er efter hinanden - så meget at det efterhånden er til at brække sig over !!! ( glæder mig sgu til Marts allerede *G* )

• #49   4. dec 2008 Det er forkert sajmon! At nogle af de udsatte brugere på det sidste har lavet kordinerede udstemninger

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#50   4. dec 2008 K7 - Jamen så er der noget du ikke har forstået, kan jeg se. smiley

ALLE steder i FAQ som handler om udstemmer osv - står der "<b>bruger</b>"

• #51   4. dec 2008 mig og sajmon mistænker de samme for at give udstemme herinde, så det burde de fleste kunne gætte hvem er.. Cartman du har helt misforstået sajmon.. 100 % modsat!!

forresten Kris så har jeg ikke oprettet denne her tråd for at skabe opmærksomhed omkring mig selv, men om hvordan man kan slette en bruger herinde uden at han har overtrådt nogen regler??

og hej Rasmus ;p vil ikke sige jeg opgiver på forhånd, men tæt på at forklare dig det som jeg har skevet i denne tråd, hvis du læser hele tråden igennem så forstår du måske?? skriver netop at jeg HAR lært noget..

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#52   4. dec 2008 Don 2 - Det er omvendt jeg mener. Nogen har koordineret at få folk ud når det passede dem.

Men det finder vi aldrig ud af med sikkerhed...

• #53   4. dec 2008 K7:

Jeg er igen nødt til at sige noget der ikke lyder rart, men jeg tror faktisk ikke du forstår, hvad der sker.

Når du efter al den ovennævnte ballade med udhældning og udstemmer til følg, kommer igen, så går du ind i et selskab, hvor nogle har besluttet, at de ikke vil have DIG i selskabet - ikke din profil, men DIG.

Det udløser formentlig et antal udstemmer, som nogen slet og ret skal reagere på...

Du ved, hvordan det er, hvis der er mennesker DU ikke gider være sammen med.

Jeg fremfører ikke nogens ret her - jeg udlægger bare min oplevelse af situationen, det håber jeg da, at alle forstår.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#54   4. dec 2008 Jeg forstår det - og har også lige kommenteret det ovenfor. smiley

• #55   4. dec 2008 K7 > de eneste med svaret på det spørgsmål er admin's og det er da kun rimeligt at du får et svar på dét. Det ville jeg da også have hvis jeg var endt som du, og det da rart at høre at admin's tiltag har haft en effekt smiley

• #56   4. dec 2008 fantastisk. Nu har vi næsten haft en hel uge uden kævl, det var da også næsten for godt til at være sandt :-)))))

Humor - smiley osv.

• #58   4. dec 2008 Time until søndag 1. marts 2009 (Copenhagen time): 7445536 seconds.

(SUK)

• #59   4. dec 2008 Ahh oki, sorry misforståelsen!

Har også et par stykker mistænkt for at have en pb udstemning dialog kørende! Jeg har faktisk hørt rygter om at en afgået hjælpeadministrator skulle have bedt nære venner om at give op til flere brugere udstemmer, så vedkommende "lovligt" kunne slette brugerne!.. Men igen, det er bare rygter, og det kan ikke bevises.. så fre være med det..det lader vi ligge hvor det er!

• #60   4. dec 2008 tudekiks??? fik selv en ordentlig omgang udstemmer og frysning af bamf holdet, da jeg skrev hvorfor jeg afviste en (møg)crosser, og da barnet fattede minus ,blev der lidt fnidder som med god hjælp blev pisket op til orkan.... så nej, ingen trøst herfra, nærmere tak for sidst, husker ikke hvem af k`erne det var, men har en 1,1 liters japser af ældre årgang...

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#62   4. dec 2008 <b>Lars (højfyn) J</b> - Jeg kører hver gang der ikke er saltet. smiley

Helårsforsikring er nice. smiley

• #63   4. dec 2008 Sådan Cartman:-)

• #64   4. dec 2008 egentlig sjovt du siger at du HAR lært noget

hvorfor opretter du så dette emne igen???

ligner egentlig bare endnu et førsøg på at svine en ha som i fik fyret og presset ud, hvilket JEG synes er totalt uretfærdigt, for er der nogen der bliver bedømdt på billede eller på forhånd, jamen så var det da ham..

han gjorde bare sit job, mener JEG

men den dag i ligger stilen om, og bliver brugere som os andre, der har det i højsæde bare at have det hyggeligt, UDEN det skal være på andres bekostning, jamen så skal jeg da gladeligt være den første til at sige, at jeg synes det er stort gjort af dig/jer.. smiley

• #65   4. dec 2008 har ikke misforstået noget, men cartman tror at du tror at vi bamf'er har sendt udstemmer til dig (okay 100 % modsat ville så være at du har smidt udstemmer til os) men så 80 % modsat nemlig at vi har samme mistanke allesammen (også Cartman, tror jeg)

• #66   4. dec 2008 - Cartman -

STORT GJORT smiley

• #67   4. dec 2008 Argh, Don 2 - den er under bæltestedet. Manden du omtaler er her ikke til at forsvare sig............

• #68   4. dec 2008 HAALOOOOOOOOOO jeg har et link i kan bruge som startside

http://www.timeanddate.com/counters/customcounter.html?day=1&month=3&year=2009&hour=00&min=00&sec=01&p0=69

det bør da kunne fremme er smil, om end ikke andet, så bliver det være proportionalt større når tiden forsvinder

• #69   4. dec 2008 Don 3:

Jeg tror faktisk ikke han vil lave ballade, men have en eller anden afklaring.

Problemet er bare at K7 er blevet (eller rettere har selv qua sin tidligere adfærd) sat (sig) i bås.

Og den er dæleme svært at slippe ud af igen smiley

Gert:

Jeg ser ikke dette som ballade, men derimod en ret interessannt debat. Men det kan en "halvsur Pseudorocker" som du jo have et noget andet syn på - hvis nu du skulle være i tvivl, så er det måske bare gas;-)

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#70   4. dec 2008 <b>Christian B</b> - Han er da på siden, så ingen bagtaler nogen som ikke kan forsvare sig...

• #71   4. dec 2008 Sajmon­­™
    Ja jeg overvejer også en eller anden vintercykel til at afreagere på. Meeen på den anden side er det er sgu også blevet koldt nu, så jeg tror at jeg bider tænderne sammen og venter med længsel på noget forår. Men så er det jo godt at vi har internettet smiley

• #73   4. dec 2008 muligvis, så har du tabt et k i navnet...

• #74   4. dec 2008 aih, hvor er det altså spændende...

• #77   4. dec 2008 Carsten > tror det ikke, men er ikke 100% sikker..........

• #78   4. dec 2008 christian, sidst jeg så efter var han da her, bare som "civil" bruger!

• #79   4. dec 2008 Jeg vil ikke forholde mig til alle de formodninger og jeg tror etc, det kan ikke bruges til en skid.

Et meget stort problem er at tråde og indlæg kan slettes, samt at tråde bliver slettet, hvis man derimod valgte at fryse en tråd, ville meget være vundet, i og med at bevistet eksisterer.

Med hensyn til udstemmer er jeg af den overbevisning det er det mest lamme der findes sålænge de er anonyme, jeg mener det eneste formål de har er at give mental orgasme til den der udstemmer.

Og til HA eller A, når man har fået sin frysning "straf" er udstemmer så nulstillet ????

• #81   4. dec 2008 Knud - kan godt se hvad der sker, det er jo det jeg prøver og få svar på.. kan ikke bruge det svar her: "det er dig og ikke din profil der er problemet" man kan ikke slette en profil der ikke har overtrådt reglerne!!! ligegyldig navn og billede, tænk hvis jeg slet ikke er den K7 som var har for 3 uger siden (ville måske være lidt mærkeligt at vælge sådan et billlede og så kalde sig - K7 - som tilfældig bruger, men så skulle han/hun bare stemmes ud fordi der var en anden bruger der ikke kunne opfører sig ordentligt??

Christian B - du er tilsyneladende den eneste der har forstået mig indtil videre (udover de andre fra bamf gruppen, nææ de forstår mig forresten heller ikke smiley

Carsten - du bliver ignoreret igen ;p jeg har ikke set om der står et sted i profilen at man har udstemmer, men man bliver i hvert fald ikke gjort opmærksom på det..

Don 3 - hvad er der med dig og de tændstikker?? smiley

Søren brakvand - det er i hvert fald ikke mig, har kun givet udstemme til 1 bruger herinde, det var dækskifteren.. men det er selvfølgelig nemt og sige, men det går ikke og skrive tak for sidst til mig..

og til sidst Rasmus B: ligner egentlig bare endnu et førsøg på at svine en ha som i fik fyret og presset ud, hvilket JEG synes er totalt uretfærdigt, for er der nogen der bliver bedømdt på billede eller på forhånd, jamen så var det da ham..

han gjorde bare sit job, mener JEG

det sidste er jeg uenig i, men lad os for engangs skyld lade være med at skrive om den sag.. forstår ikke at du skriver at jeg er ude på at svine dækskifteren til, har ikke nævnt hans navn negativt (har godt nok lige skrevet at jeg engang gav ham en udstemme) men ellers har jeg faktisk holdt hans navn væk fra tråden.. hvis der er nogen der bliver bedømt på billede eller forhånd så er det da mig og alle andre i bamf trøjer!!!

• #82   4. dec 2008 Nogen forummer har en warning level bjælke under vedkommendes profil, det ku være ret så oplysende, at vide om man står i god jord, eller hænger med røven i vandskorpen smiley Der er mange brugere herinde, mange meninger, og mange måder at formulere sig! Budskabet kan være helt ens, men måden det bliver opfattet er vidt forskelligt, vi kommer jo ikke fra de samme kår!

• #84   4. dec 2008 hold nu op for satan :o) er jeg den eneste der er glad, det er snart fredag, weekend, jul og nytår juhuuu...

har opgivet at finde mening i denne her tråd.

• #86   4. dec 2008 K7:

Som jeg sagde, jeg sætter mig ikke til doms over, om den behandling du har modtaget er fair eller ej. Det kan du formentlig meget tydelig se, men kig lige op gennem strengen.

Overvej lige, hvad det er der skrives - det er brugerne selv herinde, der afgør om de vil sende udstemmer, og det er udstemmerne adm og HA skal forholde sig til.

Jeg synes faktisk din argumentation leder tanken hen på salig økonomiminister Anders Andersen, der sagde: "Hwis de æ faktum, så benæjter a dæl'me faktum!"

Jeg mener selv dine indlæg er blevet af en helt anden karakter end tidligere, Det er da muligt, at du i virkeligheden leger med tændstikker igen, men dine oplæg og debatindlag giver under alle omstændigheder mulighed for at tage en rimelig stilling til dem.

Personligt er jeg af den opfattelse, at du måske skulle koncentrere din mindre om, at du måske har fået et urimeligt klap, og mere om at vise brugere af sitet samt HA oadm, at du faktisk gerne vil være her med en konstruktiv vinkel på.

Trist - det er altid langt sværere at reoparere et image, end at ødelægge det

• #88   4. dec 2008 jeg vil gerne kommentere de ting har ang systemet, resten vil jeg gerne frabedes at kommentere

carsten du får ikke besked, admin/ha kan se dem i systemet, men IKKE se hvem der har afgivet dem, MEDMINDE folk selv skriver deres navn i det lange hvide felt

og admin/HA kan vælge at inaktivere stemmer eller beholde dem aktiveret alt efter hvad de bliver enige om skla ske med profilen..

var det svar nok til jer ang udstemmerne???

• #90   4. dec 2008 Don 2
    Tjah, det var sikkert en god idé.

Men jeg forstår ikke dette hemlighedskammeri, hvor kan man ikke få at vide hvem der har givet udstmme til en sammen med begrundelsen.
    Så havde man jo også en chance for at forsvare sig og rede evt misforståelser ud.

Personligt har jeg kun prøvet at gi en udstemme én gang og det fortrød jeg, selvom det var et fjols der fik den. Det gør jeg aldrig mere, det er i mine øjne latterligt at gøre.

• #91   4. dec 2008 Jep! Ikke anonyme udstemmer ville være nummer 1, og synlig warning level

• #92   4. dec 2008 Knud - NU tror jeg vi taler samme sprog!!!

denne gang er jeg skam 100 % seriøs.. og jeg synes da også at jeg viser i denne tråd at jeg er har lagt en ny taktik herinde ;p

jeg VED at jeg bliver dømt på forhånd, fordi at jeg har været provokerende engang i mellem, men det der irritererer mig mest det er at folk stemmer andre ud, som ikke har overtrådt reglerne, forstår godt at nogen ikke ønsker at kommenterer alle ting.. men synes stadig det værste er at admin smider mig ud UDEN at have noget som helst bevis på at jeg havde opført mig frækt på min nummer 2 profil, for VED der ikke kunne være nogen beviser.. hvis man giver en udstemme til en bruger herinde så skriver man da et link i den hvide linie, i det mindste en begrundelse.. ellers kan det da ikke blive taget seriøst?? hvis en udstemme UDEN link og uden begrundelse bliver taget seriøst fra admin så er der da noget galt.. men det er jo også det jeg siger smiley

• #93   4. dec 2008 K7> Jeg vil meget gerne indrømme at jeg har givet dig en udstemme, i forbindelse med nogle af dine verbale hjerneblødninger herinde.
    Jeg gør det også gerne igen, hvis det bliver aktuelt.

Jeg er helt på linje med Knud her. Det er DIG, altså brugeren bag profilen der er uønsket, og det associeres altså nu engang med dit brugernavn og din avatar.
    Hvis du så stædigt vælger at holde fast på dette, så er der, for mig at se, kun én måde at reparere dit image på, og det er ved at undskylde din tidligere opførsel til alle. Så har dem der måtte have brug for det. i hvert fald muligheden for at tage i mod, eller lade være. Du ville have dit på det tørre.

Jeg mener <b>ikke</b> at du visker tavlen ren bare ved at oprette dig som bruger igen.. Desværre.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#94   4. dec 2008 Cartman - Det må du så være, siden du gider rippe op i den her diskussion igen...

Hold dig til emnet....

• #96   4. dec 2008 Buggi.. dvs du bærer nag sådan generelt, flot! Og meget voksent af dig.. not!

Som om det ikke er straf nok skal oprette sig igen, ofre 60 kroner, i disse finanskrise tider, ny mail ny mobil nummer og alskens besvær for at komme ind igen! Jeg tror man har fattet et hint, og ved hvad man ikke skal gøre igen!

Nag det er bare lavt!

• #98   4. dec 2008 Cartman> Jeg er da kold som et glasøje, om nogle af BAMF´erne har givet mig udstemmer eller ej. Jeg mindes ikke at have indgået nogen gentlemen aftaler med nogen herinde, om hvad jeg må eller ikke må.

Hvis nogen har lyst til at give mig udstemmer, pga min opførsel, så står det dem da frit for. Jeg bytter ikke stemmer af nogen slags, men gør hvad jeg finder rigtigt i en given situation. Hvis det indebærer at give udstemmer, for slippe af med et "hothead", then so be it...

Hvorfor spørger du mig, om hvem der er en hjerneblødning?

Lad os få nogle flere indlæg om knastaksler og PC smiley

• #100   4. dec 2008 Don 2:

Jeg mener bestemt ikke man skal bære nag, men jeg kommer til at spørge dig om, hvor virkelige mennesker du nogensinde har mødt(Undskyld :-))

Tror du virkelig forlk, der har følt sig stødt - ofte på et ret dybt personligt plan - bare vasker tavlen ren fordi en "synder" smides ud, betaler 60 kr og dukker op med samme "irriterende" åsyn igen???

Det kan du simpelthen ikke mene - vi er blandt mennesker på planet Earth ikke blandt engle i Utopia smiley

• #101   4. dec 2008 Don 2> Jeg bærer ikke nag. Du skal forstå ordets betydning hvis du vil bruge det.

Hvis jeg bar nag, ville jeg have noget imod en person der havde gjort noget imod mig, <b>selvom</b> jeg havde fået en undskyldning.

Det er ikke tilfældet her.

• #102   4. dec 2008 Buggi - kan godt se hvad du mener, men gider ikke lægge mig på knæ og undskylde.. jeg holder fast i at så længe jeg overholder reglerne, så kan jeg ikke få nogle fair udstemmer!

• #103   4. dec 2008 Jeg synes i øvrigt, at det her bliver en stadig bedre tråd smiley

og det er hverken, knastaksler, Pc, Pik eller Patter den handler om

• #104   4. dec 2008 Cristian B

Jeg kan erklære 100% enig, forum her afspejler vel det der sker i hverdagen, som når folk mødes hist og pist, så taler de flest nok mere om diverse "pis" og ballade, samt gasser hinanden en del.

og den med at bære nag og gå børnesur rundt, over noget fortid er vel nærmest ynkeligt, og kan da kun fremkalde et 304 fra mig.

• #106   4. dec 2008 Well der er da folk der er blevet smidt ud herinde fra med en helt ny uspoleret profil, tidligere tiders synder slettet, og tidligere synders beviser er væk! hvis ikke det er nag, hvad er så? Jeg ved blot der er mange mennesker jeg slet ikke ville beskæftige mig med i det virkelige liv, men blot gå i en bue udenom, da det er muligt i det virkelige liv! Det er desværre ikke muligt herinde, med mindre man bruger det famøse filter, der desværre heller ikke udelukker, de personer man ikke gider at have noget med at gøre! Ok Knud, du er IKKE en af dem smiley

• #108   4. dec 2008 jeg tror nu osse buen udenom Knud er ret stor i omfang :-), så hellere springe over, husk Knud lever godt

• #109   4. dec 2008 Jeg vil også gerne sige undskyld!

Undskyld til alle! smiley

• #111   4. dec 2008 Cartman> Nej det kan jeg faktisk ikke!?
    Jeg mener i øvrigt ikke at BAMF styrer MCG, og det mindes jeg heller aldrig at have sagt.
    Jeg har sagt at BAMF fylder meget herinde, hvilket nok bør skrives i datid, da det heldigvis er aftaget en del, efter at alt blev sat på spidsen for et par uger siden, og der røg et par stykker i svinget.

Men nu handler den her tråd jo ikke om BAMF, men om en enkelt bruger, så lad os holde os til emnet.

• #112   4. dec 2008 Don 2
    Hvem så??? Er det ham K4 ? smiley

• #114   4. dec 2008 JaJa Moselig!

Vi kan jo ikke alle være lige indtørrede og sammensunkne - hverken på den ene eller anden led smiley

• #115   4. dec 2008 knud viser jo bare at han har råd til mad, i modsat til os andre fattige stakler ;s

godt spottet christian B smiley

• #117   4. dec 2008 Nu vil jeg gerne henlede opmærksomheden på min profil. Der vil alle kunne Danmarks eneste "Trutter" med ølmave i ventildækslerne - stik den i magre jagthunde *G*

• #119   4. dec 2008 Cartman:

Det skal det da heller ikke-være dødsensalvorligt altsammen, men man er fandme nødt til at acceptere, at ikke alle morer sig lige godt over alt smiley

Kig nu bare på strengen om TV zulu, for nu at finde noget neutralt ift denne streng

• #120   4. dec 2008 Indtørret må jeg være fri, lidt skorpet måske smiley lidt ala grill steg sprød og spændstig indeni

• #121   4. dec 2008 For Satan da Moselig;

Sidst jeg hærte nogen præsenterer sig selv som en stegeret handlede de om to tyske bøsser, hvoraf den ene stengte og åd den andens penis - hold venligst men bestemt op med det smiley

• #122   4. dec 2008 Don 3
    #GUD# har udrette mirakler.. Fantastisk.. smiley

• #124   4. dec 2008 min mund er lukket Heintz

• #125   4. dec 2008 http://www.bikerfriend.dk/

værsgo Christian...

• #126   4. dec 2008 Christian B:

1Den saltbagte lammekølle er i princippet det samme: pak den i trylledej med krydderier Persille/hvidløg rosmrine estragon eller lignende. Så steger den ved 150 grader 4-5-6 timer, og spises rygende varm. Glem alt om pøne skiver, men hold kæft hvor det smager:-)

2) Mærkerne kan købes hos Frank på www.bikerfriend.dk Når folk vil have Vibralys, sender jeg dem som regel også til Frank. Ikke fordi jeg har nogen interesse i det, det har jeg ikke, men Frank bruger noget af sin forretning til et prisværdigt formål

---så er reklameblokken slut:-)

• #127   4. dec 2008 Det bliver værre og værre Moselig:

Lukket???? - om hvad?

• #129   4. dec 2008 lukket omkring spændstige stege

• #130   4. dec 2008 Tak for sludderen drenge smiley Godt at få trukket stregerne op!

Og tak for at ingen blev frosset eller slettet, det er helt sjovt at prøve! Der så sandeligt nye og bedre tider på mcg!

Og tak for at ingen blev kaldt for ynkelige eller bøsser, eller damp drenge!

Og god jul! Må der kun være være hårde pakker under træet i år smiley

• #131   4. dec 2008 Yes logger også af nu.

Det har været en fornøjelse smiley

• #132   4. dec 2008 ja siger det samme smiley prøver og sende endnu en mail og få en forklaring fra admin, VIL have et svar!! godnat.. (eller skal lige se the julekalender) men slukker for mcg nu, tror jeg har brugt tid herinde nok for denne uge!!

• #133   4. dec 2008 jep

hygge smutter osse

• #134   4. dec 2008 men husk....

Knud sagde pik og patter fnis.......

• #135   4. dec 2008 Han er blevet ureagerelig ham knud smiley

• #136   5. dec 2008 @Triko S
    It's a dirty job but somebody's gotta do it.............

• #137   5. dec 2008 Well done!! Young man......

• #138   5. dec 2008 det er jo kun de gode børn som får lov til at blive i MCG-himmelen

• #139   5. dec 2008 Mcg himlen.. ? Er det låget på en kummefryser? ;o)

• #140   5. dec 2008 måske....... men jeg siger det ikke

jeg kan kun afsløre at der er masser af fizz og ingen færger

Kommentér på:
Regler om sletning af bruger

Annonce