FUCK SKOD hjemmesidder FUCK SKOD hjemmesidder
Skal ud med min Vrede, over det her LORTE websystem, som efterhånden er til at lukke op og brække sig ud over. Synes fanme at næsten hver anden hjemmeside kører fuldstændig af helvede til (inklusiv denne side) - Enten hænger de, virker ikke, eller der popper diverse skod reklamer op som fuldstændig invadere din skærm. Selv en virksomhed som DR kan ikke få deres egen hjemmeside til at køre bare acceptabelt - hvis du skal ind og se et tvindslag, selv i lav opløsning hænger uploaden og der sker ikke en disse (jeg kører med 12 Mbit linje). Hvis det stod til mig så tog man sgu diverse webadministratorer hev dem ud på gaden og nakkeskød dem, og startede det hele forfra (selvfølgelig gas, men lysten er der
Undskyld min vrede, bare så ualmindelig træt af diverse skod sidder, som kører som en gammel pensionist på en vespa.
Og nej det er IKKE min computer der ikke kan følge med
Ha en go søndag aften, og igen undskyld min galde
aug 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 117
eller også er det bare det som de fleste kalder for virus.
Det der med at der popper skod reklamer op, er godt nok din egen skyld, få dig en popup blocker.
Hvilken browser bruger du forresten?
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 64 Svar: 611
synes hastigheden på de fleste er fint...og pop up...næh - ikke her... som Filip siger... : rart med en popup killer...
apr 2007
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 361
maj 2007
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 192
Ingen af os andre har den slags problemer...
Eller er drillenisserne bare tidligt ude? ^^
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 907
mar 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 35
Du kunne jo lige prøve at køre et online virus check som beskrevet her på EB.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/article954637.ece
Følg det relevante link i artiklen, og du kommer til online virus check.
Held og lykke.
PS: Har i øvrigt også lige sat den igang på min egen pc, nu jeg alligevel var inde på hjemmesiden.
apr 2006
Følger: 39 Følgere: 85 MC-er: 12 Emner: 463 Svar: 2.207
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.345
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Har en kraftig pc. og selv MCG er fejlfri, når andre brokker sig over det.. den har aldrig hængt for mig.. (og jeg er her timer hver dag )
undtagen når der er nedbrud self...
FUCK SKOD hjemmesidder