Horn, lys og fingeren

Horn, lys og fingeren

Medlemmer: 14
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.018 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Bestået :-) Bestået :-)

Hey folkens.

Så er MC-kørekortet i hus, og God damn, hvor er det en dejlig fornemmelse!!!

Og så er det sku mindst lige så fedt, at halvdelen af dette forums medlemmer også var oppe idag og få kortet :-).

Men hvordan med resten, hvornår skal i op Morten og Jens?

Anyway, god hygge, folkens.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bestået :-)
  • #1   24. sep 2008 yup....includer mig og peter w.

Perfect dag smiley

Tillykke kasper smiley

• #2   24. sep 2008 Hey Champ smiley

Ja, rigtig meget i lige måde.

Det er sku en cool fornemmelse, nu at kunne køre uden "følgevognen".

Nu kan jeg sku godt være noget misundelig på dig, at du allerede har en motorcykel holdende derhjemme smiley

• #3   24. sep 2008 ...holdende uden foran min arbejdsplads smiley
    Ja, er altid rart når man får fri og så LIGe kan tage en tur hjem på kværnen. Det gør turen fra herlev til amager en del sjovere!

• #4   24. sep 2008 ja ja

Så er der jo nogen der først skal op d. 13 oktober! - Og efter de nye regler!!! GOD DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #5   24. sep 2008 Hvis skyld er det smiley ?
    anyway, nederen at få kort samme dag som 2 mc'lister stiller træskoene smiley
    Fandme trist!

• #6   24. sep 2008 YESSIR! Jeg kom også igennem idag!

For ligesom at sige tillykke med kortet lejede mine 2 chefer lige en honda cbf 500 til mig som jeg har til på mandag. Det er fandme en frynsegod der vil noget!!!

• #7   25. sep 2008 Tillykke...hvor fanden arbejder du med så gode chefer?

• #8   25. sep 2008 he he, www.standoutmedia.dk

Det er så fucking optur...

Det inkl. 1000 km, og de skal bare udnyttes inden mandag smiley

• #9   26. sep 2008 Najs firma...men hvad laver i EGENTLIG?

• #10   26. sep 2008 Hjælper virksomheder med at markedsføre sig på internettet. Sådan noget som de små annoncer i højre side på Google ...

Jeg var ude at køre en tur med min kammerat igår, fik så lov til at prøve en tur på hans Ninja det meste af turen til helsingør. Hold da kæft hvor sådan en den rykker! Det sgu noget andet at køre på sådan en cykel med kåbe.

Kan du styre dig selv når du køre sådan en blade? Jeg tror jeg ville ende med at slå mig selv ihjel inden sæsonen er slut...

• #11   26. sep 2008 hehe, "heldigvis" slutter sæsonen snart smiley

Men ja, lige pludselig er de skole cykler ikke meget værd.
    Jeg kunne slet ikke vænne mig til at køre på dem de sidste 2 gange...

Syntes du ikke det er meget lettere at styre sådan en RR bike end vores skole cykel? Jeg føler overhovedet ikke man havde kontrol over 660'eren efter at have kørt min egen. De har jo INTET optræk....

næææh, gi mig 0 - 100 på 4 så er jeg glad!

• #12   26. sep 2008 ps: min bror har en Zx6r (kawa) og den rykker sgu for sygt....tog mig med flere længder (erfaring + cc)

• #13   27. sep 2008 Helt klart, når først man har kørt en racer så er de skolecykler sgu lidt kedelige at tænke tilbage på smiley

Det er da også så meget federe at køre med kåbe, så er det rent faktisk sjovt at komme over 100 km/t

• #14   27. sep 2008 hej med jeg og tillykke med kortet. smiley skulle vi stadi finde på noget søndag..???

• #15   28. sep 2008 næste søndag hjemme hos mig (må være d.5)
    Jeg skriver sms'er osv når vi nærmer os!

• #16   29. sep 2008 Jeg var lige oppe i dag som sidste person inden de nye regler smiley ...og bestod! Vigtig tilføjelse...

Jeg tog godtnok et lyskryds i taxa-grønt, men det så han heldigvis igennem fingrene med.

Hvornår skal vi så ud og cruise drenge? *insert funny-joke-her med noget om os der ligner en rockerbande og så efterfølgende bliver gang-banged af en folk indvandre*

• #17   29. sep 2008 altså, nogle af os cruiser jo allerede, hver dag, hele tiden.
    Men send mig da en sms hvis nogle har kværn og vil med ud og rulle!

• #18   29. sep 2008 ps: glemte helt at sige tillykke...så stort TILLYKKE herfra smiley

fandme fedt at kunne smide diverse tip-top traik papire af h***** til smiley

• #19   29. sep 2008 Hvor mange i gruppen har motorcykel pt.?

• #20   29. sep 2008 Jeg måtte desværre aflevere mc'en idag, så nedtur, så er jeg tilbage på cyklen smiley

Fik nu ellers kørt en del kilometer på den alligevel.

Forhandleren ved aagesen sagde den kunne gå ca. 20 km/l ved økonomisk kørsel, jeg har kørt ca. 5,5 km/l smiley

• #21   29. sep 2008 skide godt så ses vi snart. og godt at høre i alle klaret den men vi var jo et super hold:-)

• #22   29. sep 2008 yes sir....nå men quick update...jeg lægger lejlighed til og hvis vi er heldige (ingen garanti) kan det være der er mad til overs fra gymnasie reunion jeg holder dagen før.
    Ellers bliver det pizza eller noget da jeg ikke orkjer at diske op med mad 2 dage i træk!

• #23   29. sep 2008 Jeg har mc: michael har bestilt men vidst ikke fået den...endnu?
    Ellers tror jeg ikke der er nogen...

regner med at tage mestersvinger kurset næste år, så hvis der er nogen der har kværn til den tid så overvej det...har KUN hørt positiv respons omkring det arrangement og man skulle lære super meget!

....det koster som alt andet i verden men heller lære at svinge for et par tusinde end at falde og bruger +10k for at få reperaret sin kværn!

• #24   4. okt 2008 Også lige et tillykke med kortet til Jens og Kasper D herfra smiley

Fik selv tilsendt kortet med posten her i foregårs, så nu mangler jeg bare cyklen.

Hold ..., hvor er det god stil af dit arbejde, Kasper D smiley

Anyway, god hygge herfra.

• #25   13. okt 2008 Bim Bam Bum - så er der også kørtkort til mig - og i første hug. Gik rigtig godt til trods for alle de mange ting man skal kunne ekstra efter de nye regler.

Nu skal jeg hjem til de gamle - har fået lov til at låne min fars Fazer600 hele dagen i morgen smiley

Skal i øvrigt hilse jer alle fra Jacob smiley

Hyg!

• #26   13. okt 2008 Sådan!!!

Rigtig mange gange tillykke, Morten :-).

Lyder sku godt med din fars Fazer, det kan jeg godt være noget misundelig på.

Hvor lang tid tog prøven så under de nye regler?

Kommentér på:
Bestået :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce