{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem var i virum!
  • #1   26. aug 2008 Hehe, det var da mig du så!
    Flot og flot... farven ja, men den er godt nok noget beskidt...

Har lige fået job på skolen, som lærer i 1. kl. Bor/arbejder du i nærheden? Måske vi kan trille en tur en dag?

PS Har forstuvet tommeltot + håndled på mountainbike, så jeg får desværre ikke kørt meget for tiden. Håber bare jeg bliver klar til at lukke Bakken, men jeg tvivler lidt på det ;-(

• #2   27. aug 2008 Nice.. Jeg bor i Virum! Ja farven kl'ær den sys jeg..
    Min cykel til indlægges her snart til en lille operation! den lyder sgu ikke godt er jeg bange for smiley tror den banker på plejlstangen.
    Så der gør også lige noget tid før jeg kommer på den igen desværre.. min lillesøster går derovre i 3 klasse
    Er frisk på at køre en tur engang når vi er klar !

• #3   30. aug 2008 Som du siger er det ikke tit man ser en szr, har siden jeg fik min kun set to på vejene.. og så en hos en forhandler i sverige for et par dage siden.. den er sgu sjælden, skal dog siges at den ligger noget højere mht pris i sverige, 27000,-!!

• #4   30. aug 2008 Som en af mine venner beskrev det efter at have været ude at køre en tur, hvor jeg fik øje på en magen til min:

Jaeh..., når to SZR kørere møder hinanden i trafikken, ser det ud som om de begge er ved at køre galt af bar overraskelse... smiley

• #5   31. aug 2008 haha.. rigtig nok! Den jeg så (da jeg selv kørte) var i morgen trafikken i kbh, sad da også og prøvede at se så meget af den som overhoved muligt smiley

Kommentér på:
Hvem var i virum!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce