Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.059 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tøffetur på søndag den 24. august Tøffetur på søndag den 24. august

Hejsa.

Gerd og jeg skal til Nakskov og besøge nogle venner på lørdag og overnatte til søndag.

Vi har tænkt os at køre en omvej hjem over Stevns og besøge koldkrigsmuseet på Stevnsfortet, da jeg var med i den kolde krig i 1972/1973 og netop aftjente min værnepligt med at holde øje med alle de Russiske "trawlere" der passerede dansk farvand.

Vi starter fra DK Benzin på Maribovej 134, Nakskov kl. 10.00.

Ruten går ad landevejen til Maribo, Sakskøbing, Guldborg, over den gamle bro, rundt om Vordingborg og nordpå ad A2 til Bårse runddel hvor vi drejer af mod Præstø og kører ad strandvejen til Vindbyholt. Der drejer vi af og kører, Roholte, St.Elmue, Faxe Ldp. Vemmetofte, Store Torøje, Lyderslev, Boestofte, Ll. Heddinge, Højerup og til Stevnsfortet.

Vi håber at være ved fortet ved 13.30 tiden. Så vi tager forbehold for at køre mere direkte over Stevns hvis vi kommer i tidsnød.

Hvis du vil med, så skriv dig på herunder og skriv også hvor du vil hoppe på undervejs. Send en SMS på 26 35 50 09 og jeg prøver at finde et ca. tidspunkt for stedet.

Du kan læse om museet her: http://www.stevnsfortet.dk/ . Vi regner med at ride direkte hjem tværs over Sjælland ved 16-17 tiden så evt deltagere sydfra må selv lave en fællestur hjem igen.

1 # Gert'erne (fra Nakskov)
2 #
3 #

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøffetur på søndag den 24. august
  • #1   20. aug 2008 Hej Gert
    Sandy og jeg kan godt deltage. Vi skriver senere hvor vi støder på.
    Vi kører nok fra ejby/køge omkring kl. 12.
    2 # Sandy og Kim (EJBY/Køge)
    3 #

• #2   20. aug 2008 Jeg skal lige afklare søndagens status, men umiddelbart kunne jeg nok godt være med. Jeg kommer tilbage.

• #3   21. aug 2008 umiddelbart tror jeg godt jeg kan være med (hvis ikke konen mener noget andet)
    2 # Sandy og Kim (EJBY/Køge)
    3 # Elo (Haslev
    4#

• #6   22. aug 2008 Det tagert vel godt en halv time fra nakskov til maribo.

da vi skal afsted allerede lørdag formiddag, tager vi forbehold for at tage bilen i tilfælde af grov regn.

Jeg skriver i denne tråd umiddelbart inden vi kører i morgen.

Gert

• #7   22. aug 2008 Den sidste vejrprognose siger op til 50 m/m regn på sydhavsøerne i morgen. Godt nok er vi ikke tøsede, men så sjovt er det heller ikke at blive genemblødt.

Turen aflyses derfor. Jeg drømmer dog stadig om at gense min gamle radar "Bernardo" så stevnsfortet er ikke glemt og vil blive taget op en anden gang.

Gert

• #8   22. aug 2008 Lige en lille rettelse til Gert:

DK tanken i Nakskov er overtaget af OK - Altså OK tanken Maribovej i Nakskov.

Lolland vil efter vejrudsigten få mellem 25 - 50 mm regn lørdag - men det skulle holde tørt og med nogen sol søndag - bare til en orientering..

Men jeg møder gerne op søndag - Hvis jeg er blevet ædru efter en 30 års biker-fødselsdag lørdag...

Lennart

• #9   23. aug 2008 OBS-OBS-OBS

Da vi kører i bil derover vil tøffeturen blive aflyst fra min side, men hvis der er andre tøffere der vil lave en tilsvarende tur er bolden hermed spillet videre.

Vi kører hjemmefra nu, så vi kan ikke følge med her mere før søndag hvor vi er hjemme igen

• #10   23. aug 2008 Hmm - det tyder på det ikke bliver til noget?

Ellers var jeg frisk

Kommentér på:
Tøffetur på søndag den 24. august

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce