igen-igen!!!!!!!! uheld!! {{forumTopicSubject}}
vi var en 20-25 garvede mc-ister som satte hinanden stævne ved linå forsamlingshus,nu skulle der tøffes i det gode vejr!!.
kl 11 drog vi afsted-kurs vrads af snoede krumme lækre veje,tempoet var måske lige 15% for lavt efter min mening,men god tur-over stok og sten!!. ved vrads banen et hvil-kaffe kringler burgere røg i løgnhalsen!.
derefter fine veje til voerladegård!!
i t krydset skulle vi til højre vores (førerhund) holdt ved hajtænder-så kommer der en volvo 850 fra højre langsomt kørende-den blinker til højre! med en yngre dame quinde pige ved rattet(vagt i gevær) triumph 900,en får lidt gas koblingen slippes,,,og????
damen kører fandme ligeud?? med et landkort på rattet??.
ja hvad så---ja nemlig bang!!.
en forstuvet forskærm blinklys kåbe,forgaffel m.m og en masse motorcykler strandet midt på vejen!.
heldigvis ingen personskade ud over måske nogle extra hjerteslag!!??.
har i oplevet noget lignende idag????
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.233
Og nøjagtig den situation har min søn lige været ude for, et stk t-kryds og en dame som kom kørende langsomt, blinkede til højre , men valgte at fortsætte ligeud..Min søn holdt ved hajtænder, og han bankede ind i siden på hende,- og han fik al skylden,,han havde jo ikke overholdt sin ubetingede vigepligt......selvom hun blinkede og fortrød...
Så jeg er ret sikker på at jeres førerhund på triumphèn får al skylden,,desværre, - for det er uretfærdigt..
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 657
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 375
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 657
NÅ MEN FAKTISK HAVDE JEG SKÆLDT UD LIGE INDEN OVER AT HAN KØRTE SOM EN PENSIONERET KØRESTOLSBRUGER!
(HÅBER NU IKKE DET VAR AF DEN GRUND HAN GAV LIDT GAS)??
igen-igen!!!!!!!! uheld!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside