{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

igen-igen!!!!!!!! uheld!! {{forumTopicSubject}}

vi var en 20-25 garvede mc-ister som satte hinanden stævne ved linå forsamlingshus,nu skulle der tøffes i det gode vejr!!.
kl 11 drog vi afsted-kurs vrads af snoede krumme lækre veje,tempoet var måske lige 15% for lavt efter min mening,men god tur-over stok og sten!!. ved vrads banen et hvil-kaffe kringler burgere røg i løgnhalsen!.
derefter fine veje til voerladegård!!
i t krydset skulle vi til højre vores (førerhund) holdt ved hajtænder-så kommer der en volvo 850 fra højre langsomt kørende-den blinker til højre! med en yngre dame quinde pige ved rattet(vagt i gevær) triumph 900,en får lidt gas koblingen slippes,,,og????
damen kører fandme ligeud?? med et landkort på rattet??.
ja hvad så---ja nemlig bang!!.
en forstuvet forskærm blinklys kåbe,forgaffel m.m og en masse motorcykler strandet midt på vejen!.
heldigvis ingen personskade ud over måske nogle extra hjerteslag!!??.
har i oplevet noget lignende idag????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  igen-igen!!!!!!!! uheld!!
  • #1   16. aug 2008 Jeg kan overhovedet ikke få det til at passe når du skriver at hun kom fra højre side,- men hvis det derimod var fra venstre side hun kom, og blinkede til højre, ned mod den vej jeres førerhund holder på,, så passer pengene..

Og nøjagtig den situation har min søn lige været ude for, et stk t-kryds og en dame som kom kørende langsomt, blinkede til højre , men valgte at fortsætte ligeud..Min søn holdt ved hajtænder, og han bankede ind i siden på hende,- og han fik al skylden,,han havde jo ikke overholdt sin ubetingede vigepligt......selvom hun blinkede og fortrød...

Så jeg er ret sikker på at jeres førerhund på triumphèn får al skylden,,desværre, - for det er uretfærdigt..

• #2   16. aug 2008 nå ja undskyld----hun kommer selvfølgelig fra venstre og blinker til højre

• #4   17. aug 2008 Surt mand, til trods for mange vidner på hun sidder med et kort på rattet og laver alt andet end at se efter hvor fanden hun er og hvad fanden hun laver, vil skylden desværre nok påhvile førehunden pga. vigepligt, møg uretfærdigt, godt alle slap helskindet fra det, og det er vel blot endnu et eksempel på hvor påpasselige vi mc ridder skal være, og holde øje konstant med biler fra sideveje som hamre ud foran os, osv.

• #5   17. aug 2008 IKKE FOR AT VÆRE FRÆK ELLER NOGET,MEN DEN UNGE DAME VAR SGU IKKE NEM AT SE I ØJNENE,,TROR DET HAVDE NOGET MED PÅKLÆDNINGEN AT GØRE!!!! MEGA NEDRINGET I RIDETØJ OG STØVLER!!YDERMERE SKULLE HUN PÅ RIDESKOLE!! !! HVORDAN FAN... KAN MAN KØRE BIL I KNÆ LANGE RIDESTØVLER???.
    NÅ MEN FAKTISK HAVDE JEG SKÆLDT UD LIGE INDEN OVER AT HAN KØRTE SOM EN PENSIONERET KØRESTOLSBRUGER!
    (HÅBER NU IKKE DET VAR AF DEN GRUND HAN GAV LIDT GAS)??

Kommentér på:
igen-igen!!!!!!!! uheld!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce