{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styr-dæmper
  • #1   8. aug 2008 Jeg har en LSL på min, men har næsten ikke fået kørt med den endnu...så kan ikke komme med kloge ord om hvor godt den virker osv...

• #2   8. aug 2008 Hej Kenneth H. Jeg fik en syredæmper fra WP Steering Damper på her til denne sæson, og kan kun sige at det giver en meget beder køreegenskaber. ved ikke om at WP er det beste på market......men det virker......

• #3   8. aug 2008 Problemet som jeg håber at der styrdæmper kan løse, er følgende.....

1. ved "meget" hurtig acceleration kan der forkomme lidt linger ved gearskift (især ved skiftet fra 1 til 2 gear og fra 2 til 3gear)

2. ved nedgaering og kraftig nedbremsning kan der også forkomme lidt slinger.....

Har set at der findes flere forskellige modeller af dæmpere, nogle er monteret på stellet, forest ved siden af tanken. Andre er monteret ved toppen af tanken, ved kronrøret.........

Er der forskel på de 2 typer hvad ang hvilken form for dæmpning man ønsker ?

Mvh. Kenneth

• #4   9. aug 2008 når jeg triller med 200 og skal bremse ned hurtigt får jeg også denne slingreeffekt og intet ude foran er skævt så mon ikke også jeg skulle have en dæmper?

• #5   10. aug 2008 Kig for bi min det er en god Styr-dæmper

Kommentér på:
Styr-dæmper

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce