Tændningslås Tændningslås
Hej Drenge, jeg har nu haft min Honda skildt ad 2 gange, hvor den har været total adskildt, og hver gang har jeg måtte skifte tændningslås??????, er det noget i kender noget til eller har i prøvet det???.
Har fundet ud af det er noget følsomt skidt, der skal ikke meget til ja så virken den ikke.
Jeg ville prøve og have gang i min Honda, med nyt batteri, og alle ledninger som sidder som de skal, men ingen lys i instrument???, og den er total død???, jeg troed det var stell, men det var det ikke, men fandt ud af, at nøgle ikke kørte og lød som den plejer, så skilde alle ledninger i lygtehus, også af med tændningslås, og ganske rigtig da jeg løsned den så skildte den ad i flere dele????.
Regner med og blive færdig med den i næste måned, mangler lige og få malet tanken om, så er den stort set færdig. mvh Jan k
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 173 Svar: 426
Hva' er projektet denne gang?...satser jo på at se den til træffet
- Rune
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Har bestildt en ny lås, forhandler siger de uoriginale tændningslås, er meget sårbar, man skal passe meget på når man skilder og samler det igen, idet der hvor stikket skal ind ikke er så stærkt, så ved i det. mvh Jan
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Tændningslås
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside