Bol d´Or land

Bol d´Or land

Medlemmer: 44
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
889 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Tændningslås Tændningslås

Hej Drenge, jeg har nu haft min Honda skildt ad 2 gange, hvor den har været total adskildt, og hver gang har jeg måtte skifte tændningslås??????, er det noget i kender noget til eller har i prøvet det???.
Har fundet ud af det er noget følsomt skidt, der skal ikke meget til ja så virken den ikke.
Jeg ville prøve og have gang i min Honda, med nyt batteri, og alle ledninger som sidder som de skal, men ingen lys i instrument???, og den er total død???, jeg troed det var stell, men det var det ikke, men fandt ud af, at nøgle ikke kørte og lød som den plejer, så skilde alle ledninger i lygtehus, også af med tændningslås, og ganske rigtig da jeg løsned den så skildte den ad i flere dele????.
Regner med og blive færdig med den i næste måned, mangler lige og få malet tanken om, så er den stort set færdig. mvh Jan k

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tændningslås
  • #1   21. jul 2008 Det lyder sq da mærkeligt smiley
    Hva' er projektet denne gang?...satser jo på at se den til træffet smiley

- Rune

• #2   21. jul 2008 Jamen efter udstilling, var jeg ikke tilfreds med maling, men gad bare ikke og rode med den efter alt det lort jeg har været igennem inde udstilling, jeg har lavet striber mindre, også gik der koks i den med tanken, jeg dummed mig, og vi har måtte starte forfra, det projekt her har bare drillet og drillet, men mon ikke jeg når det til vores træf, ved bare en ting, regner det den weekend, skal jeg ingen steder, for jeg skal til en mega udstilling i Bella center, til oktober, så det passer mig fint den ikke har været på gaden endnu.
    Har bestildt en ny lås, forhandler siger de uoriginale tændningslås, er meget sårbar, man skal passe meget på når man skilder og samler det igen, idet der hvor stikket skal ind ikke er så stærkt, så ved i det. mvh Jan

• #3   17. aug 2008 Hej drenge er der nogen af jer som har erfaring med om det kan betale sig og købe en original tændningslås, frem for den uoriginale, for jeg tror vi har fundet fejlen, den nye tændningslås virker heller ikke????, ja det kan næsten kun være det, for når jeg kortslutter den på starter relæ, ja så kan jeg tørne den og der er lys i indstrument, så det kan vel næten ikke være andet, eller har i et andet forslag. mvh Jan

Kommentér på:
Tændningslås

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce