{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Hej med jer {{forumTopicSubject}}

Hej med jer alle sammen

Jeg vil lige præsentere mig selv ganske kort.

Jeg hedder Teddy, som i jo nok kan se og jeg har lige kø bt en FZ6-S med ABS og det er en helt ny cykel, men dog en 2006 model.
Jeg er 37 år gammel af alder, selvom jeg, ifølge min kæreste, ikke rigtigt har opdaget det endnu.
Jeg bor i Allerød sammen med min kæreste og 3 af de børn, jeg er vidende om at have.
Jeg fik kortet for snart en måned siden, så jeg må siges at være lidt af en nybegynder.
Jeg valgte Fazeren uden nogen anden viden end det jeg kunne læse mig til på nettet og jeg købte den før end at jeg fik kortet og så stod den ellers hos forhandleren og ventede på mig. Jeg må sige at ventetiden var lang og da jeg så endelig kunne komme til prøve, ja så stormede og regnede det så jeg ved ikke hvad, men det gik, så jeg lige efter tog ind til Fisker og hentede min helt nye mc.
Hvor var jeg spændt og lidt nervøs, må jeg tilstå, men nu har jeg været ude og køre hver eneste dag "-1" siden ca. 3000 km og jeg har på ingen måde fortrudt mit valg.
Jeg tror at det var den helt rigtige mc for mig at starte på.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej med jer
  • #2   15. jul 2008 Det kan godt være at det ligesom er generelt med de der koner. Der en lidt slidt frase "Min kone forstår mig ikke". Jeg er lige ved at tro at den passer meget godt i mit tilfælde.

• #3   15. jul 2008 Hej Teddy L

Tillykke med en af verdens bedste mc’er.

Det er svært at finde en mc der har fået mere ros end Fazeren siden den kom på markedet.

Som du kan se på min profil, så har jeg stadig en stående i garagen.

Den er godt nok til salg, men heldigvis er markedet dårligt for alle typer af motorkøretøjer i øjeblikket. Så der er ikke nogen der køber den 

Jeg er så lidt heldig for den er betalt, koster mig ikke andet end en beskeden forsikring.

Som du kan høre, så synes jeg du har gjort et godt valg.

Min nye mc er et fantastisk stykke mekanik (til mange flere penge), men min begejstring for Fazeren forsvinder nok aldrig.

Håber at rulle en tur en dag sammen.

Hilsen
    Jens

• #5   20. jul 2008 Hej Teddy og tillykke med kortet!
    Jeg har også købt min Fazer hos Fisker MC og jeg er bare den lykkeligste ejer *G* Jeg ville først have haft en Bandit, men da jeg så "Mr. Fazer" hos Fisker, var jeg bare solgt.

Håber du får mange gode kilometer på den. Jeg kan ihvertfald kun sige, jeg nok bliver 1000 år gammel, før min er tømt for køreglæde ;o)

Kommentér på:
Hej med jer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce