{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

3/9-08: BeoBiker sensommertur {{forumTopicSubject}}

Hej Beobikere

Da vi kørte forårstur sammen i maj var der stemning for at gentage successen længere hen på året.

Det bliver så en sensommertur den 3/9 så reserver venligst den aften til en hyggetur med kollegerne, (græsplænen, urtehaven og tagrenden bør klares forinden, så kan du bedre nyde turen med god samvittighed).

Ruten er ikke fastlagt endnu , men der foreligger et par udmærkede forslag til områder vi kan hærge og plyndre.

Har du selv forslag til gode ture så kom med dem, enten til MAK, KOL eller direkte på vores side på motorcykelgalleri.dk

Reserver venligst den 3/9 kl 16 - 21

Vi vender tilbage med yderligere oplysninger senere.

Mvh

Knud og Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3/9-08: BeoBiker sensommertur
  • #1   4. sep 2008 Det kan godt være at vi havde kaldt det en sensommertur, men vejret mente nu noget andet. Det var gedigent efterårsvejr med blæst og hidsige byger, og vores planlagte fouragering på Sillerslev havns Cafeteria glippede idet stedet var lukket (så der var en grund til at vi ikke kune ringe dem op hjemmefra). Men turen blev gennemført af en hård kerne på 10 maskiner, udsigten fra Årbjerg torn var faktisk rigtig flot, og færgeturen blev afviklet helt uden søsyge. Hvad de lever af på Mors ved jeg ikke, men det er i hvert fald ikke fast food. Til sidst forbarmede Hurup sig over os, og vi fandt noget udmærket Pølse/kebabmix, og lidt varme indendøre.
    Pga min nefa-forlygte forlod jeg selskabet under middagen og nåede hjem inden det blev helt mørkt. Håber I andre også fandt hjem i god behold.
    Mvh Knud

Kommentér på:
3/9-08: BeoBiker sensommertur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce