{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bagage-bærer ???
  • #3   5. jul 2008 Desværre ikke Lars......
    Problemet er min originale sissybar.....

Men jeg undrer mig lidt over hvorfor bagagebæreren til VZ800, ikke kan bruges. Den skal nemlig ikke monteres på sissybaren. Måske det skyldes størrelsen og vinklen ?

Hmmm.........Jeg leder videre...

• #4   7. jul 2008 Har lige siddet og sammenlignet billederne fra min VZ800 med dine billeder. Jeg har samme sissybar og en VZ800 bagagebærer, og det ser ikke ud til at være noget problem med at du bruger det samme. Ved dog ikke om du får problemer med nummer pladen. Afstanden fra bolten der holder bagsædet fast til bagskærmen, og til agterste ende af bagagebæreren er 25 cm.
    Måske de påstår at du ikke kan bruge bagagebæreren fordi den ikke er påført som tilbehør til C800 i Suzuki kataloget (On Wheels kataloget)
    Mvh. Bogi

• #5   7. jul 2008 Hmmm........ Bogi..

Det ser jo meget godt ud.....
    Men, fra bolten ud til pladen har jeg 22 cm..... Men det "problem" kan vist løses....
    Hvad er afstanden mellem "stiverne" på bagagebæren ?
    Jeg har en ret bred bagskærm.

• #6   8. jul 2008 Afstanden er 32 cm, men de kan bøjes nogle cm om nødvendigt.
    Husk at skifte skiverne til rustfri, dem der fulgte med min var nemlig kun galvaniserede, og det er lidt ærgerligt at bruge dem.
    Håber den kan bruges, da den ser godt ud og er ikke for voldsom.

Mvh. Bogi

• #7   8. jul 2008 32 cm ?????????????

Lyder godt nok voldsomt.
    Der hvor boltene går gennem siden af min skærm, er der kun 24 cm imellem...

• #8   8. jul 2008 Min skærm er også omkring 24 cm bred, 32 cm er bredden til ydersiden af kromlisterne på siden af skærmen. Jeg har monteret min bagagebærer indenfor den bagerste bolt til sissybar, der er vist et billede af det under min profil.

• #9   8. jul 2008 Ser ret godt.......

Så det er faktisk kun længden der er problemet....

Hmmm......
    Kigger lidt videre. Måske jeg finder noget det passer i længden også ....
    Måske der findes noget uoriginalt der passer VZ´eren, og dermed også min....

• #10   7. sep 2008 Hmmm........

Kunne egentlig godt tænke mig at se en C1500 med en original bagagebærer, så jeg kan se hvad det er der gør den store forskel......
    På billederne i kataloget ser de ret ens ud

Kommentér på:
Bagage-bærer ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce