1.072 visninger
|
Oprettet:
Sommerferiejob søges {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg er studerende på maskinmester skolen i Århus og har nu sommerferie. I den anledning ville jeg gerne have et job, så der er råd til lidt mere benzin og løjer end SU'en tillader. Jeg har tidligere abejdet som murerarbejdsmand/støber og været 7 mdr til søs i praktik som maskinmester. Hænderne er skruet praktisk på og er ret lærenem. Det skal helst være i århus området, da jeg ikke har andet transportmiddel end cyklen. Er ikke bange for fysisk arbejde...
Nogen der mangler arbejdskraft eller kan anbefale et sted der mangler?
Mvh Søren Pedersen Mobil: 28 68 27 60
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 487
Går i klasse med der lige er begyndt på nathold derude, og de mangler ikke flere lige for tiden. Men tak
mar 2008
mar 2008
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 236
Det er ikke ligefrem det mest spændende job, men pengene er da ganske udemærket!
maj 2008
Har nu også sjældent holdt så mange pauser og spillet så meget kort i mit liv, men ikke just et job man savner!!
Synes ellers ikke der var så mange der havde motorcykel dengang jeg jobbede den derude...men det havde jeg jo heller ikke selv - oh well...!
er man til fart og spænding, så er jobbet på en el hest helt sikkert sagen..:!
mar 2008
Bettina...
Tak for informationen, men det er lige rigelig langt væk. Det skal helst være lidt tættere på
maj 2008
mar 2008
Ja ved godt der findes en masse af det der telefon-fis job, men vil helst undgå det...Både for at skåne kunder, kollegaer og mig selv. Tror ikke jeg egner mig til det i længden. Kan bedre lide at bruge hænderne, men det forstod du jo også godt
mar 2008
Ferie...Jo det er dælme dejligt! Du sku tage og prøve det :o)
mar 2008
Har set nogle af opslagene på campus, men synes nu mest det er faglærte folk. Jeg har jo kun en studenter eksamen og så noget joberfaring. Men synes nu også folk bliver begejstret når man nævner maskinmester, men det er tit elektrikere eller smede de vil have. Har også snakket med tetra pak høyer. De manglede el-folk.
Jeg prøvede at få studiejob på Terminalen (weekend job) i starten af semestret i år, men Mærsk skulle lægge sejlplanen om, så han manglede ikke folk til weekender på det tidspunkt. Jeg kunne have fået job hvis jeg ville droppe torsdag fredag på aams, men så blev det nok lidt svært at følge med. Men helt sikkert et mulligt sommerjob.
God sommerferie! Hvor skal du i praktik henne så?
mar 2008
God sommer til jer alle sammen
Sommerferiejob søges
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside