{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

Sommerferiejob søges {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg er studerende på maskinmester skolen i Århus og har nu sommerferie. I den anledning ville jeg gerne have et job, så der er råd til lidt mere benzin og løjer end SU'en tillader. Jeg har tidligere abejdet som murerarbejdsmand/støber og været 7 mdr til søs i praktik som maskinmester. Hænderne er skruet praktisk på og er ret lærenem. Det skal helst være i århus området, da jeg ikke har andet transportmiddel end cyklen. Er ikke bange for fysisk arbejde...

Nogen der mangler arbejdskraft eller kan anbefale et sted der mangler?

Mvh Søren Pedersen Mobil: 28 68 27 60

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerferiejob søges
  • #2   1. jul 2008 Brian:
    Går i klasse med der lige er begyndt på nathold derude, og de mangler ikke flere lige for tiden. Men tak

• #4   1. jul 2008 Nu vil jeg ikke lige sådan smide navne op på forum, men han havde forhørt sig, og fik at vide at de ik manglede lige pt...Så derfor har jeg ikke smidt en ansøgning. Det lyder til at du kender stedet?

• #5   1. jul 2008 Har lige talt med en over telefon for 45 siden...Personen der styrede showet med ansættelse var lige taget, så jeg kan ringe igen imorgen. Jeg har dog også lige søgt ved HR-industries, og de havde måske noget montagearbejde...Det kunne være fint

• #6   1. jul 2008 muhahaha...jeg har sgu også selv været slave derude ved helvede på jorden! Long live the el-pferd! Men de har nok fået opgraderet vognparken siden min tid smiley

Det er ikke ligefrem det mest spændende job, men pengene er da ganske udemærket!

• #7   1. jul 2008 hahahaah, ja... De fik fandme nogle tæks og rygtet ville sig at de kostede et par hundrede tusinde stykket.

Har nu også sjældent holdt så mange pauser og spillet så meget kort i mit liv, men ikke just et job man savner!! smiley

Synes ellers ikke der var så mange der havde motorcykel dengang jeg jobbede den derude...men det havde jeg jo heller ikke selv - oh well...!

er man til fart og spænding, så er jobbet på en el hest helt sikkert sagen..:! smiley

• #8   1. jul 2008 Tak for erfaringerne og historierne simon og henrik! Hvis HR ikke har noget prøver jeg squ dansk supermarked el. Elgigganten eller endda Bauhaus. Bor næsten lige ved siden af.

Bettina...
    Tak for informationen, men det er lige rigelig langt væk. Det skal helst være lidt tættere på

• #9   1. jul 2008 Søren, ellers ved jeg at TDC står og mangler mennesker til nogle af deres callcentre - men det er jo lidt i den anden grøft i forhold til "hands-on" arbejde.

• #10   1. jul 2008 Henrik W
    Ja ved godt der findes en masse af det der telefon-fis job, men vil helst undgå det...Både for at skåne kunder, kollegaer og mig selv. Tror ikke jeg egner mig til det i længden. Kan bedre lide at bruge hænderne, men det forstod du jo også godt

• #12   1. jul 2008 Tror ikke personligt så meget på ceres. De har skåret meget ned og skal jo lukke i den nærmeste fremtid. Hjejlen ligger lidt for langt væk, og en på skolen er ansat som fyrbøder her til sommer ;o)

Ferie...Jo det er dælme dejligt! Du sku tage og prøve det :o)

• #14   1. jul 2008 Martin
    Har set nogle af opslagene på campus, men synes nu mest det er faglærte folk. Jeg har jo kun en studenter eksamen og så noget joberfaring. Men synes nu også folk bliver begejstret når man nævner maskinmester, men det er tit elektrikere eller smede de vil have. Har også snakket med tetra pak høyer. De manglede el-folk.

Jeg prøvede at få studiejob på Terminalen (weekend job) i starten af semestret i år, men Mærsk skulle lægge sejlplanen om, så han manglede ikke folk til weekender på det tidspunkt. Jeg kunne have fået job hvis jeg ville droppe torsdag fredag på aams, men så blev det nok lidt svært at følge med. Men helt sikkert et mulligt sommerjob.

God sommerferie! Hvor skal du i praktik henne så?

• #16   5. jul 2008 Kan informere om at der er fundet sommerjob i Galten gennem HR-industries. Det bliver en gang smedearbejde, så det er dejligt...

God sommer til jer alle sammen

Kommentér på:
Sommerferiejob søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce