{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

Sommerferiejob søges {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg er studerende på maskinmester skolen i Århus og har nu sommerferie. I den anledning ville jeg gerne have et job, så der er råd til lidt mere benzin og løjer end SU'en tillader. Jeg har tidligere abejdet som murerarbejdsmand/støber og været 7 mdr til søs i praktik som maskinmester. Hænderne er skruet praktisk på og er ret lærenem. Det skal helst være i århus området, da jeg ikke har andet transportmiddel end cyklen. Er ikke bange for fysisk arbejde...

Nogen der mangler arbejdskraft eller kan anbefale et sted der mangler?

Mvh Søren Pedersen Mobil: 28 68 27 60

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerferiejob søges
  • #2   1. jul 2008 Brian:
    Går i klasse med der lige er begyndt på nathold derude, og de mangler ikke flere lige for tiden. Men tak

• #4   1. jul 2008 Nu vil jeg ikke lige sådan smide navne op på forum, men han havde forhørt sig, og fik at vide at de ik manglede lige pt...Så derfor har jeg ikke smidt en ansøgning. Det lyder til at du kender stedet?

• #5   1. jul 2008 Har lige talt med en over telefon for 45 siden...Personen der styrede showet med ansættelse var lige taget, så jeg kan ringe igen imorgen. Jeg har dog også lige søgt ved HR-industries, og de havde måske noget montagearbejde...Det kunne være fint

• #6   1. jul 2008 muhahaha...jeg har sgu også selv været slave derude ved helvede på jorden! Long live the el-pferd! Men de har nok fået opgraderet vognparken siden min tid smiley

Det er ikke ligefrem det mest spændende job, men pengene er da ganske udemærket!

• #7   1. jul 2008 hahahaah, ja... De fik fandme nogle tæks og rygtet ville sig at de kostede et par hundrede tusinde stykket.