727 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Hvor blev den af? Hvor blev den af?
Er der nogle der ved hvad der blev af den røde wildstar med 300 bagdæk og Air-Ride?
Han har samme bagende som min, og jeg har lidt installationsproblemer fordi Thunderbike ikke helt ved hvad de har sendt mig af dele. De vil ha' en ekstra afstandsring monteret bag den forreste pulley, men så kommer remmen til at gå på stellet. Så ville gerne høre fra en med samme røv.
0 synes godt om
nov 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 93
http://www.motorhjoernet.dk/
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 48
Er der nogen, der ved hvor den kører rundt nu?
Har lige fået svar fra Thunderbike om hvordan afstandsringen skal monteres. Men det svar er det rene vrøvl og et tydeligt tegn på at han ikke aner hvad han snakker om!!!
nov 2006
apr 2006
nov 2006
apr 2006
Thunderbike ville først have afstandsringen monteret så pulley'en kommer længere ud. Men jeg gjorde opmærksom på, at remmen så ville gå på stellet og pulley-cover.
Så fik jeg et svar om, at afstandsringen kun skulle bruges, hvis jeg brugte den originale pulley, der ikke er offset. Men det giver ingen mening, at de har sendt dele og skruer med, som ikke skal monteres. Og jeg er ikke tryg ved, at de det ene øjeblik siger at delene skal monteres, og det næste at de ikke skal.
Så nu tør jeg ikke køre på min MC, før jeg er helt sikker på at den er samlet korrekt og remmen kører snor lige.
nov 2006
apr 2006
Nu kan min MC køre, men jeg er lidt usikker på om det hele er sat perfekt op. Er der nogen råd til hvordan jeg kan være sikker på at remmen kører helt lige?
Jeg kan forestille mig nogle seriøse uheld, hvis remmen hopper af eller støder på under kørsel.
Og tillykke med maskinen Johan
Jeg har afleveret min skærm til maleren i dag. Den skulle gerne være færdig inden weekenden.
Og så er det snart langelinietid.
nov 2006
Glæder mig til at se bagskærmen! jeg har faktiskt købt noget færdigt bygget som jeg så vil sætte mit eget præg på her til vinter....
apr 2006
Og vi må da lynhurtigt se nogle billeder af din nye wildstar johan.
Jeg skal i øvrigt hente min bagskærm i morgen. Så skulle jeg være køreklar i weekenden.
nov 2006
Hvor blev den af?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside