{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

Så kan man lære det!!! {{forumTopicSubject}}

En lille tur rundt i sognet på de små veje endte lidt ærgeligt. Ca 7 km hjemmefra rasler det ved baghjulet hvorefter det rasler MEGET. For hold på "knallerten" og undersøger hvad f****en der er sket. Yes sir, alle bolte der holder tandhjulet er knækket... Og hvem er det der mente at en momentnøgle ikke var nødvendig (lad venligst være med at pege fingre af undertegnede, jeg ved det godt!!!) Så en god køretur blev til en laaaang gåtur med cyklen på slæb. Tjeck billederne på min profil:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=6880

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kan man lære det!!!
  • #1   1. jun 2008 Det var da godt der ikke skete mere!!

• #2   1. jun 2008 jo, det skete med 30 km/t ved nedgearing ligge før et kryds og baghjulet låste ikke. Det kunne have blevet spændende med 80 og en cykel med et låst baghjul.

• #3   1. jun 2008 Dooooooov. Hold da op smiley sikken en forskrækelse du må have fået.
    Super at du ikke kom noget til.

• #4   1. jun 2008 hej samuel!!
    noget træls noget,kender det selv
    kørte honda,er før 750,er
    bagtandhjulet fes af med 120 kmt,baghjulet punkterede men pyt,kørte 37 km med flad hjul hehe det var fandme spændende kørsel kan du tro!! hehe,ligesom speedway,
    oliekøleren sprang med 150 kmt,havde heldigvis lædertøj på hehe!!.og heldigt det gik ligfeud!!
    kædeleddet sprang af kæden forsvandt med ca 110 kmt,,hmm kæden fandt jeg sgu aldrig!! men hold fast mand en 750,er er sej at puffe hjem i 30 graders varme!!.
    du skriver så rigtigt:så kan man lære det!!!!

• #5   1. jun 2008 @ sebastian

Ideen med meget gamle bolte er nok slet ikke så dum. De er +15 år gamle, og der er blevet skruet meget på dem.
    Målet er nu, at jeg kan redde fælgen/navet. Fælgene er ret dyre, men der ser ud til at det går.

@ Lau

Jo, glad for at det skete ved så lav hastighed. Det kunne let være blevet MEGET sjovt. Og for første gang i laaang tid var jeg IKKE glad for at jeg kørte i lædertøj.... Læderbukser og 25 grader + skubbe Mc = MEGET svedig tur hjem smiley

Der var dog en enkelt billist der var så venlig at stoppe og spørge om det var benzin jeg manglede, for det havde han. Se det er god stil!!

• #6   2. jun 2008 Update i fotoalbum, hvis der skulle være nogen med lyst til at svælge i min lidelse smiley

Kommentér på:
Så kan man lære det!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce