*ÅRHUS*

*ÅRHUS*

Medlemmer: 497
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med syn
  • #1   1. jun 2008 Er der DB-killer i?

Hvis det er tilfældet at den ikke larmer for meget, ville jeg trille til en anden synsmand i stedet...

Hygge

• #2   1. jun 2008 kør til dansk bilsyn danmarksvej 7 8660 skanderborg så tror ikke du har problemer... hehe

• #3   1. jun 2008 Til Rene:

Hvad kan de dernede i Skanderborg..? Skal ha min toldsynet og hvis de nu er til at snakke med, så vil jeg da godt køre et par km for det smiley

• #4   1. jun 2008 århus synshal sagde at jeg ikke kunne få min mc synet med den udstødning jeg har på da den ikke er e mærket så fik jeg af vide af ham jeg købte den af at jeg skulle køre derned da de tager det stille og rolig...

Da jeg fik min synet kunne jeg høre ham trykke den af ned vejen mens jeg ventede inde i synshallen.. da han kom tilbage sagde han bare "Det ser jo fint ud" haha

Kan ikke garentere noget men det er forsøget værd

• #5   1. jun 2008 Min kunne heller ikke synes med Laser potte.

Så trillede vi hjem til Rasmus fra århus, boltede hans originale Thundercat 600 potte på med store skiver, strips og hvad der ellers skulle på før den passede. Den var 1/2" større end min i pasningen til forrøret,men den var E mærket også var han fuldstændig lige glad. bare der var E mærke på. han skulle ikke engang kører en tur eller hører den startet til omsyn.

• #6   1. jun 2008 Dem og deres skide regler...Men de passer jo bare deres arbejde

Ja er nu mere interessret i en flink synsmand, som man kan snakke toldsyn med. Håber da på at den ka komme i middel

Der er original-potte på så ingen probs der

• #7   1. jun 2008 han virkede flink ham jeg snakkede med... jeg villle køre til skanderborg hvis jeg var dig..

• #8   1. jun 2008 Det tror jeg også jeg vil Rene...Man kan tilsammen spare 170 kr på told-og registreringsyn. Fik synet min gamle cykel hos Applus i Hasselager lige inden salg. Han var nu også en flink person. Han virkede nu ikke besværlig eller noget

Men afsted til Skanderborg tirsdag morgen hvis jeg kan få en tidlig tid

• #9   1. jun 2008 Og undskyld Mads at jeg sådan har kapret din tråd

Kommentér på:
Problemer med syn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce